BOŚ24 - PRZERWA W DOSTĘPIE DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH BANKU

Data: 2012-06-07 03:58:43
Autor: eisenberg
BOŚ24 - PRZERWA W DOSTĘPIE DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH BANKU
"Szanowni Państwo
Trwają prace wdrożeniowe związane z unowocześnieniem systemów
informatycznych Banku. Planowane zakończenie prac wdrożeniowych
przewidziane jest na godz. 24:00 w niedzielę 10 czerwca 2012r.

W chwili obecnej nie jest możliwy dostęp do:

    * bankowości elektronicznej BOŚBank24,
    * systemu telefonicznego TeleBOŚ,
    * platformy faktoringowej BOŚFaktor.

Wypłaty z bankomatów oraz płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi
są obecnie realizowane do wysokości salda na rachunku na dzień 6
czerwca 2012r. z godziny 18:00.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia."

Taki komunikat przeczytałem próbując dziś zalogować się do BOŚ24.
Wiem, że na grupie ten bank jest omijany szerokim łukiem. Ja utrzymuję
w nim "konto bez kantów", gdyż problemów z nim zero i mam z niego na
czysto 15 zeta miesięcznie.

BOŚ24 - PRZERWA W DOSTĘPIE DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH BANKU