BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace

Data: 2012-05-09 01:54:47
Autor: ls
BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace
Umowa kurierem w ostatnim tygodniu kwietnia.

Po wlaniu kaski, zalogowaniu sie i zdefoniowaniu przelewow zaufanych,
chcialem zrobic przelew testowy.

Komunikat:
"Przelew odrzucony.
Transakcja obciążeniowa wymaga potwierdzenia (zgody) [ID: xxx]"

Nie da sie zrobic przelewu, 2V zglosilem problem guzikiem "zglaszanie
problemow" - brak odpowiedzi.
Wczoraj telefon na infolinie - po kolei 3 panie probowaly cos zrobic,
trzecia w koncu kazala dzwonic dzis do "dzialu odblokowujacego". Dzis
pani po 20 minutach konsultacji polegla i kazala czekac, az ktos
zadzwoni :(

Ma ktos podobny problem?

No i czy dostaliscie juz karty bankomatowe?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-05-10 15:24:41
Autor: MarekZ
Użytkownik "ls"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:050112a8-5371-4f48-b529-443f8aa28764@n5g2000vbf.googlegroups.com...

No i czy dostaliscie juz karty bankomatowe?

Rachunek otwierałem 30 kwietnia w oddziale (nie potrafiłem sobie odmówić tej przyjemności) więc u mnie konto działało od pierwszego dnia. Wczoraj otrzymałem PIN do karty w formie przesyłki papierowej. Samej karty jak na razie nie mam. Ma to być karta Maestro, co jak sądzę raczej wyklucza akceptację transakcji bez fizycznej obecności karty. A zatem raczej nie będzie Allegro, tylko Neste. :)

Data: 2012-05-10 14:59:59
Autor: Sinus
MarekZ <marekz@irc.pl> napisał(a):
Ma to być karta Maestro, co jak sądzę raczej wyklucza akceptację transakcji bez fizycznej obecności karty. A zatem raczej nie będzie Allegro, tylko Neste. :)

I tu się mylisz :) karta śmiga aż miło w internecie, oczywiście tam gdzie
akceptują maestro (Alledrogo łyka).

Jednak regulamin mówi o 3 transakcjach wykonanych w punktach na terenie RP,
więc nie wiem czy internetowe się pod to łapią. Bezpieczniej zapłacić za bułki
w Żabce... niż potem się z nimi szarpać w reklamacjach.

--
Sinus

Data: 2012-05-10 17:07:01
Autor: MarekZ
Użytkownik "Sinus "  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jogl5f$fpd$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Uff, ja jestem w takim razie spokojny. Siedziba Internetu jak wiadomo znajduje się w Warszawie.

http://tech.wp.pl/kat,1009659,title,Druga-strona-monitora-Wiemy-gdzie-jest-siedziba-internetu,wid,14408229,wiadomosc.html

Data: 2012-05-11 03:14:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace

"MarekZ" jogl65$h6q$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Szkoda, że nie podano dokładnego adresu. ;)

Pozwoliłem sobie zOCeRować i zamieścić:

  Jak wynika z analizy uzasadnienia skargi do popełnienia przestępstw z art.
  212 k.k. i art. 216 k.k. miało dojść W artykule pod tytułem "Trolle grasują W sieci",
  który ukazał się w ,,Przekroju" w dniu 11 listopada 2007 r. ,ponadto treści
  znieważające i zniesławiajace oskarżyciela prywatnego znalazły się w materiałach
  wyemitowanych przez stacje telewizyjne TVN, Polsat i TVP w ich dziennikach
  telewizyjnych oraz w Internecie . Mając zatem na uwadze, iż siedziba zarówno
  redakcji "Przekroju" jak i wymienionych wyżej stacji telewizyjnych oraz Internetu
  znajduje sie W Warszawie należało uznać , iż do popełnienia przestępstwa na szkodę
  oskarżyciela prywatnego doszło W tym miejscu i W zwiazku z powyższym
  postanowiono jak na wstępie.

OCeRacji dokonała ta straona:

  http://www.free-ocr.com/

prawie bezbłędnie. Zamieniłem jeno to:

  który ukazał się w ,,Przek1'oju" w dniu 11 listopada 2007 r. ,ponadto treści

w to:

  który ukazał się w ,,Przekroju" w dniu 11 listopada 2007 r. ,ponadto treści

i sprawdziłem. :)

Data: 2012-05-12 16:18:13
Autor: xbartx
Dnia Thu, 10 May 2012 15:24:41 +0200, MarekZ napisał(a):

A zatem raczej nie będzie Allegro, tylko Neste. :)

A nie lepiej coś w Lidlu albo Castoramie za mniej niż 1 zł ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-12 18:30:19
Autor: MarekZ
UĹźytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jom2g5$um5$3@node2.news.atman.pl...

A nie lepiej coś w Lidlu albo Castoramie za mniej niż 1 zł ;)

A pewnie i lepiej. Myślałem, że w terminalach nadal działa ograniczenie do 1,01. Dość dawno nie operowałem na takich kwotach i mogę być trochę nie na czasie. ;-)

Na Neste wprawdzie autoryzacja na 10 zł, ale jak się zaprze i ma w miarę refleks to faktyczną transakcję i na 0,03 zł można utrafić.

BPH 300zl, umowa kurier i przelewy wychodzace