[KK] BPH Zakupowa?

Data: 2011-03-25 09:51:40
Autor: RobertS
[KK] BPH Zakupowa?

- to chyba sam bank BPH z nie najlepszą opinia, ale ma nadzieje, ze moj
bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)

Bezplatnosc przy rocznym obrocie 12.000 jest do wyrobienia (inaczej 85,-).

Jakies inne kruczki i minusy?

w dziwny sposób naliczają opłaty, musiałem zapłacić chociaż wcześniej zrezygnowałem z niej, reklamacja nic nie dała...
dokładnie przeanalizuj TOiP żeby w jakiś kanał nie wpaść

RobertS

Data: 2011-03-25 10:07:02
Autor: stud
[KK] BPH Zakupowa?
w dziwny sposób naliczają opłaty, musiałem zapłacić chociaż wcześniej zrezygnowałem z niej, reklamacja nic nie dała...
dokładnie przeanalizuj TOiP żeby w jakiś kanał nie wpaść

A to chyba chodzi o to, że opłata roczna jest z dołu, więc jeśli zrezygnowałeś w roku, w którym nie wyrobiłeś limitu zwolnienia, to pewnie stąd "dowalili" opłatę.
Jeśli rezygnować, to w roku, w którym już się limit wyrobiło.
Ten kruczek już "wyśledziłem" :-)

Z jakiego powodu zrezygnowałeś?

stud

Data: 2011-03-25 11:41:59
Autor: RobertS
[KK] BPH Zakupowa?

A to chyba chodzi o to, że opłata roczna jest z dołu, więc jeśli zrezygnowałeś
w roku, w którym nie wyrobiłeś limitu zwolnienia, to pewnie stąd "dowalili"
opłatę.

pewnie tak

Jeśli rezygnować, to w roku, w którym już się limit wyrobiło.
Ten kruczek już "wyśledziłem" :-)

Z jakiego powodu zrezygnowałeś?

bo nie wyrobiłem limitu, a była to jakaś karta "samochodowa" (znizki za paliwo), suma sumarum wyszedlem na swoje

teraz za paliwo place debetowka z Mille (dobre konto) i 3% ślicznie wraca na konto ;-)

dodam jeszcze, że jakieś 7-8 lat temu mialem inną kk w BPH, potem BPH (ta część) zostala przejeta przez PeKaO....a wyciagi dostaje do dzisiaj, wiele razy dzwonilem na infolinie, 2x pisalem pisma w oddzialach i NIC = czlowiek przegral z systemem, ani rachunku ani karty pracownicy nie widza, a jednak wyciągi dostaję (co jakieś pół roku)

więc jak masz alternatywę (nietrudno ją znaleźć) to daj sobie spokój z BPH

RobertS

Data: 2011-03-25 16:33:40
Autor: niusyWYTNIJTO
[KK] BPH Zakupowa?
więc jak masz alternatywę (nietrudno ją znaleźć) to daj sobie spokój z BPH

No właśnie. Jaka jest altenatywa?
Interesuje mnie sama karta kredytowa, z najlepszym cahs-backiem, bez kont osobistych, debetówek i dodatkowych przelewów.
Polbank daje 1%, inni w przedziale 0.5%-1%.
Chyba tylko "bepeh" ma 1.5%.
I przy wydatkach 1.500 - 2.000 miesięcznie chyba da najwięcej "wisienek".
Patrzyłem też City ZTM, ale też mniej.

Masz jakąś propozycję? O Dobrym Koncie wiem, tylko trzeba bawić się w przelew 1.000, w Toyocie trzeba mieć spore aktywa, aby załapać się na zwrot - coś jeszcze?

stud

Data: 2011-03-25 19:24:18
Autor: Darek
[KK] BPH Zakupowa?
[...]

Masz niezamknięty rachunek karty. Sama karta może być zamknięta. Pracownik Oddziału tego nie widzi. Pracownik kartolini widzi.
W oddziale mogą Ci wyłączyć wyciągi do zamkniętej karty.
Napisz pismo i wyślij do centrali - to zawsze pomaga.

Darek

[KK] BPH Zakupowa?