BPH ambitni zapaleńcy :-)

Data: 2012-06-05 09:05:19
Autor: z
BPH ambitni zapaleńcy :-)
Ładnej pani z BPH chciało się przekopać książkę telefoniczną i znaleźć mój stary numer stacjonarny żeby się koniecznie ze mną skontaktować i to w godzinach wieczornych.
Niby nic ale ten numer odbierają moi rodzice w podeszłym wieku którzy na hasło Bank dostają białej gorączki a gdy jeszcze ładna pani nie chce za chiny ludowe powiedzieć w jakim celu dzwoni to już ciśnienie się podnosi mimo branych leków.
Ładna pani chciała mi tylko zaoferować super hiper pożyczkę (od 14%) ale nawet nie wiedziała z jakim RSO, nie potrafiła też podać informacji na temat kosztów konta czy innych usług. Nic więcej nie wiedziała oprócz tego że mam wziąć ten kredyt.

A teraz... Uważajcie konsultanci i ich przełożeni (na pewno czytają) bo jak spowodujecie czyjeś "zejście" (odpukać) przez tak bezmyślne wydzwanianie to trzeba będzie płacić odszkodowanie ;-)

Rzućcie choć słowo że chcecie klienta naciągnąć na wspaniały hiper produkt-ubezpieczenie czy co tam i że nie dzwonicie w celach windykacyjnych wieczorową porą. :-)

Data: 2012-06-05 14:00:31
Autor: Krystek
BPH ambitni zapaleńcy :-)
W dniu 2012-06-05 09:05, z pisze:
[...]

Znaczy najpierw mają ostrzec, że nie dzwonią z windykacją a potem, że mają "produkt" do wciśnięcia? ;) "W celu uniknięcia zawału wciśnij gwiazdkę..." ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-05 14:22:00
Autor: Kamil Jońca
BPH ambitni zapaleńcy :-)
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> writes:

[...]

Znaczy najpierw mają ostrzec, że nie dzwonią z windykacją a potem, że
mają "produkt" do wciśnięcia? ;) "W celu uniknięcia zawału wciśnij
gwiazdkę..." ;)

"W celu uniknięcia zawału wciśnij czerwoną słuchawkę" raczej.

KJ

GNU is Not Unix

Data: 2012-06-05 15:27:57
Autor: z
BPH ambitni zapaleńcy :-)
W dniu 2012-06-05 14:22, Kamil Jońca pisze:

"W celu uniknięcia zawału wciśnij czerwoną słuchawkę" raczej.

KJ

To było inaczej
"Skargi, zażalenia i, reklamacje - wciśnij czerwoną słuchawkę" :-)

BPH ambitni zapaleńcy :-)