BPH autoryzacja odrzucona

Data: 2012-07-25 14:33:53
Autor: Matt
BPH autoryzacja odrzucona
Aby wypełnić warunki BPH do otrzymania 300 wiśni chciałem zapłacić ich  debetówką w punkcie poboru opłat na autostradzie. Niestety, transakcja  została odrzucona z komunikatem "autoryzacja odrzucona", mimo że środki na  rachunku były. Później dzwoniłem na dezinfolinię BPH, gdzie dowiedziałem  się, że przyczyną odrzucenia był archaiczny terminal, który nie obsługuje  super duper najnowszych, najlepszych i najbardziej zabezpieczonych kart  BPH. Pracownik z BPH podał mi dane punktu sprzedaży, więc żądanie  autoryzacji dotarło do BPH i zostało odrzucone, nie było problemów z  łącznością.
Średnio chce mi się wierzyć w wyjaśnienia banku, ponieważ bramki na A4  zostały niedawno uruchomione, chyba na początku czerwca.
Skan slipa z odrzuceniem autoryzacji jest pod poniższym linkiem, usunąłem  tylko 4 ostatnie cyfry numeru karty.
http://i50.tinypic.com/15p639k.jpg

Czy ktoś niezależny może potwierdzić lub zaprzeczyć stwierdzeniu BPH?

Dzięki,
Matt

Data: 2012-07-25 09:38:30
Autor: C.
BPH autoryzacja odrzucona
Może jakieś znaczenie ma że transakcje w tym miejscu są transakcjami bez podawania pinu (nie ważne czy to karta z paypassem czy innym tego wynalazkiem czy bez)?

C.

Data: 2012-07-25 15:08:02
Autor: MarekZ
BPH autoryzacja odrzucona
Użytkownik "Matt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.whz46rssebnp5j@a159590...

[...]

To że BPH łże, nie ulega wątpliwości i nie jest przedmiotem dyskusji.

Natomiast nie można wykluczyć, że wina jest jednak po stronie niedobrze skonfigurowanego terminala i/lub błędnej akcji osoby go obsługującej, a nie po stronie BPH. Zakładam tu, że saldo na rachunku o godzinie 0:00 było wystarczające do autoryzowania tej transakcji. Czy też wpływ środków na rachunek nastąpił w dniu transakcji (wtedy można by brać pod uwagę winę Banku BPH)? Kredytowe BPH przechodzą na bramkach A4 bezproblemowo.

Miałeś wcześniej inny rachunek w Banku BPH?

Jak będę jechał A4 spróbuję może przetestować swoją kartę pod tym kątem, o ile zdążę przed jej zamknięciem. Choć to zgroza tyle płacić tą kartą, moje wszystkie trzy transakcje były po 2 zł. Poza tym raczej to chyba jakieś losowe zdarzenie, a nie trwałe zjawisko.

Data: 2012-07-25 15:17:55
Autor: Matt
BPH autoryzacja odrzucona
On Wed, 25 Jul 2012 15:08:02 +0200, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Stąd też moje pytanie i skan slipa.

Zakładam tu, że saldo na rachunku o godzinie 0:00 było wystarczające do  autoryzowania tej transakcji. Czy też wpływ środków na rachunek nastąpił  w dniu transakcji (wtedy można by brać pod uwagę winę Banku BPH)?

Na rachunku było kilkaset złotych od ok. tygodnia, chciałem sprawdzić tą  kartę (Maestro) w Niemczech, ale w natłoku zajęć uciekło mi to..

Miałeś wcześniej inny rachunek w Banku BPH?

Nie, to mój pierwszy i zapewne ostatni rachunek u nich, otwarty tylko dla  wiśni.

Matt

Data: 2012-07-25 18:10:03
Autor: Darek
BPH autoryzacja odrzucona

Czy ktoś niezależny może potwierdzić lub zaprzeczyć stwierdzeniu BPH?

Dzięki,
Matt

A czy aktywowałeś wcześniej kartę w bankomacie?

Darek

Data: 2012-07-25 22:00:08
Autor: Bartnick
BPH autoryzacja odrzucona
Cześć,
Średnio chce mi się wierzyć w wyjaśnienia banku, ponieważ bramki na A4 zostały niedawno uruchomione, chyba na początku czerwca.

Czy ktoś niezależny może potwierdzić lub zaprzeczyć stwierdzeniu BPH?

Coś jest nie halo z debetówkami BPH do Kapitalnego.
Nie są one obsługiwane przez mające może z rok automaty biletowe MPK we Wrocławiu.
Karta aktywowana w bankomacie, kasa na próbę wypłacona. Trzykrotna próba w różnych dniach i za każdym razem odmowa autoryzacji. PIN pilnowany i na pewno poprawny. W automacie MPK, ale już takim w tramwaju karta jako PayPass poszła bez problemu.
Jak będę miał chwilę też może podyskutuję z infolinią, albo wspomogę się reklamacją. Niech mają co robić :-)
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-07-26 09:06:30
Autor:
BPH autoryzacja odrzucona
Bartnick <anarionNOS@PAM.poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

A czy to nie jest kwestia awarii automatów? Próbowałeś zapłacić innymi
kartami? W Warszawie też czasami nie da się kupić biletu, ale to kwestia
awarii modułu do płacenia kartami - trzeba kupować w rzadko wykorzystywanych
automatach stojących na uboczu, żeby móc płacić kartą. Nawiasem mówiąc miałbym
pytanie: ile trzeba czekać na rozliczenie transakcji kartowych w BPH? Zdążą do
końca miesiąca, jeśli robiłem zakupy wczoraj?

Data: 2012-07-26 13:08:20
Autor: Bartnick
BPH autoryzacja odrzucona
Cześć,
[...]

Po jednej z prób kartą BPH spróbowałem zakupu inną kartą i przeszła bez problemu.
Co ciekawe karta BPH dwa razy pytała o PIN, potem komunikat o odrzuconej autoryzacji był już na głównym ekranie, a nie na ekraniku terminala.

Co do czasu, to mi księgowali transakcje dosyć długo, ostatnie chyba 4 dni robocze.
Ale to mam wrażenie, że zależy jeszcze gdzie transakcje były wykonywane.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-07-29 19:47:51
Autor: vvvvvv
BPH autoryzacja odrzucona
Użytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jur1am$o52$1inews.gazeta.pl...

[...]

czasami? no proszę cię.
w ciągu ostanich jakichś dwóch lat nie udało mi sie to ani razu - trzeba najpierw wypłacić z bankomatu, potem płacić gotówką za bilety...

XXI wiek.

Data: 2012-07-26 13:30:21
Autor: Matt
BPH autoryzacja odrzucona
On Wed, 25 Jul 2012 22:00:08 +0200, Bartnick  <anarionNOS@pam.poczta.onet.pl> wrote:

Cos jest nie halo z debetĂłwkami BPH do Kapitalnego.
Nie sa one obslugiwane przez majace moze z rok automaty biletowe MPKwe  Wroclawiu.
Karta aktywowana w bankomacie, kasa na prĂłbe wyplacona. Trzykrotna prĂłba  w rĂłznych dniach i za kazdym razem odmowa autoryzacji.

A ja swoją debetĂłwkę do Kapitalnego właśnie uĹźyłem 3 razy w ulicznym  automacie biletowym we Wrocławiu.

Matt

Data: 2012-07-26 13:39:53
Autor: Bartnick
BPH autoryzacja odrzucona
Cos jest nie halo z debetówkami BPH do Kapitalnego.
Nie sa one obslugiwane przez majace moze z rok automaty biletowe MPKwe Wroclawiu.
Karta aktywowana w bankomacie, kasa na próbe wyplacona. Trzykrotna próba w róznych dniach i za kazdym razem odmowa autoryzacji.

A ja swoją debetówkę do Kapitalnego właśnie użyłem 3 razy w ulicznym automacie biletowym we Wrocławiu.

To nie wiem czy mam pecha, czy coś nie tak z danym automacie. Wszystkie próby były w jednym, ale w różnych dniach.
Co ciekawa inna karta, zaraz po tej z BPH poszła  bez problemu, podobnie jak karta BPH w tramwaju.

Pozdrawiam
Bartnick

BPH autoryzacja odrzucona