BPH blokady na debetowce

Data: 2012-05-27 17:39:21
Autor: Wemif
BPH blokady na debetowce
Czy w BPH mozna przez internet sprawdzic jakie blokady sa na karcie
debetowej? u mnie w ogole w menu 'karty' nie widac karty debetowej
i konsultant mowi, ze tak ma byc. Przy rachunku widać tylko sumę blokad, ale 'wyswietlenie listy operacji z kwoty zablokowanej
jest niemozliwe'.

a.

Data: 2012-05-27 19:58:17
Autor: MarekZ
BPH blokady na debetowce
Użytkownik "Wemif"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jptos9$sd7$1@host.amsnet.pl...

[...]

W istocie, w Banku BPH karty debetowe nie są widoczne w menu KARTY (są tam widoczne jedynie karty kredytowe oraz obciążeniowe).

Po kliknięciu na kwotę blokad ("kwota zablokowana") w normalnym stanie rzeczy powinna się jednak wyświetlić lista blokad z opisami i kwotami.

BPH blokady na debetowce