BPH dla wyjadaczy wisienek

Data: 2012-04-12 08:36:41
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/aktualne_promocje/premia_na_start

O ile dobrze czytam regulamin to wpłacać można ze swoich kont w innych
bankach (ale tu bym się jeszcze upewnił).

Znalazłem bł±d w §4 ust. 2 lit. b i c regulaminu - mianowicie premia
200zł przysługuje za wpłaty do 7499,99zł, natomiast 300zł daj± za
wpłaty powyżej 7500zł - czyli czytaj±c dosłownie za wpłatę w równej
wysoko¶ci 7,5k premia w ogóle nie przysługuje.

Data: 2012-04-12 17:06:33
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Thu, 12 Apr 2012 08:36:41 -0700, Clegan napisał(a):

[...]

Znalazłem błąd w §4 ust. 2 lit. b i c regulaminu - mianowicie premia
200zł przysługuje za wpłaty do 7499,99zł, natomiast 300zł dają za wpłaty
powyżej 7500zł - czyli czytając dosłownie za wpłatę w równej wysokości
7,5k premia w ogóle nie przysługuje.

Cholera jeszcze drzewa nie owocują a tu już na nieźle wiśniami sypnęło. Aczkolwiek na te od BPH trzeba będzie sobie trochę poczekać, co powiedzmy, nieco denerwuje ;)
Ja miałem w ramach wiosennych porządków trochę kont pozamykać. Na razie poszedł u mnie do odstrzału BZWBK (walutomat działa z Aliorem) i Eurobank (BGŻ lepszy). Za długo się nie radowałem, że pozbyłem się dwóch kont, bop dorobiłem się Rajfiego i teraz jeszcze MarekZ namawia do pospolitego ruszenia na BPH hi hi.

Data: 2012-04-12 18:33:51
Autor: MarekZ
BPH dla wyjadaczy wisienek
Użytkownik "Clegan" <cleghan@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:912e9fc6-6043-4c4e-9e8b-165fb901db90@v22g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Dla Banku BPH zrobię wyj±tek i przelecę ich w takim razie na te dwa razy po trzy stówki minus opłaty za prowadzenie kont za 4 czy 5 miesięcy. W sumie to jest już suma, nad któr± warto się pochylić.

Pani Arbiter znowu nie orzekła mi oprócz oczywistych kwot zado¶ćuczynienia, to sam sobie zado¶ćuczynię, przynajmniej czę¶ciowo w stosunku do oczekiwań.

O Matko!, ror w BPH będę miał przez pewien czas.

Data: 2012-04-12 17:09:10
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Thu, 12 Apr 2012 18:33:51 +0200, MarekZ napisał(a):

Dla Banku BPH zrobiÄ™ wyjÄ…tek i przelecÄ™ ich w takim razie na te dwa razy
po trzy stówki minus opłaty za prowadzenie kont za 4 czy 5 miesięcy. W
sumie to jest już suma, nad którą warto się pochylić.

Zakładając najlepszą opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na czysto będzie 250 wisienek. Nieźle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej ten 200 wisienek uzyskać i tak się właśnie zastanawiam czy się skusić.

Data: 2012-04-12 10:24:47
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 12 Kwi, 19:09, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Zakładaj±c najlepsz± opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na
czysto będzie 250 wisienek. NieĽle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej
ten 200 wisienek uzyskać i tak się wła¶nie zastanawiam czy się skusić.

Chyba będzie więcej niż 5 miesięcy: wpłaty masz wykonać w pocz±wszy do
miesi±ca następuj±cego po miesi±cu w którym założyłe¶ rachunek. Poza
tym jest 30 wypowiedzenia (chyba że wypowiadamy przed zakończeniem 45
okresu kiedy czekamy na forsę - powinno się dać).

Czyli w grę wchodzi 6 lub 7 miesięcy. To czyni opcję ze 100zł mało-
opłacaln±.

Data: 2012-04-12 19:34:31
Autor: MarekZ
BPH dla wyjadaczy wisienek
Użytkownik "Clegan" <cleghan@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2d5eb725-e168-4fec-8b83-8c178f827fd2@i2g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

Opcje 100 i 200 na pewno nie s± brane pod uwagę na Grupie. Pozwólmy się Bankowi BPH wykazać!

Nie wiem jak jest obecnie w Banku BPH, za niepełny miesi±c albo nie ma opłaty albo jest proporcjonalna. Nigdy nie było tak, aby była pełna. Rachunek zakładamy pod koniec kwietnia. W maju, czerwcu i lipcu spełniamy warunki promocyjne. Premię otrzymamy najpóĽniej 14/15 wrze¶nia. Zatem w połowie sierpnia wypowiadamy umowę rachunku.

Opłaty zostan± pobrane za cztery pełne miesi±ce oraz za połowę wrze¶nia. Do tego ewentualna opłata za kilka dni kwietnia. IMO ma to znamiona pięciu miesięcy.

Data: 2012-04-12 19:42:03
Autor: Darek
BPH dla wyjadaczy wisienek

wrze¶nia. Zatem w połowie sierpnia wypowiadamy umowę rachunku.

A to wtedy nie będzie wisienek

"Zasady Oferty Specjalnej
Premia
§ 4
1 d) w chwili przekazania Premii, zgodnie z ust. 4, umowa o Rachunek będzie nadal obowi±zywała ani
nie będzie w okresie wypowiedzenia,"

Wypowiedzenie po zjedzeniu wisienek

Darek

Data: 2012-04-12 19:48:47
Autor: MarekZ
BPH dla wyjadaczy wisienek
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jm7458$n2t$1@inews.gazeta.pl...

[...]

No tak, masz rację. Czyli potencjalne opłaty liczymy za pięć i pół miesi±ca.

Data: 2012-04-12 19:23:16
Autor: MarekZ
BPH dla wyjadaczy wisienek
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm727m$b9p$2@inews.gazeta.pl...

Zakładając najlepszą opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na
czysto będzie 250 wisienek. Nieźle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej
ten 200 wisienek uzyskać i tak się właśnie zastanawiam czy się skusić.

Skoro już masz Rajfiego, to czemu by nie dobrać Bepehu?

Ja tam wychodzę z założenia: albo nic, albo wszystko. Jak już się w to bawić, to na całego. A warunki Rajfiego aż tak bardzo lepsze są? W BPH bonus odbierzemy dopiero w najlepszym razie we wrześniu, to jest minus, ale same warunki wydają się być proste i nienadmiernie wydziwione. Zwłaszcza gdyby pozakładać rachunki "rodzinnie" i używać rotacyjnych 7,5k raz na miesiąc, czy 4k dwa razy na miesiąc.

Że też żaden bank nie wpadł na to aby promocję warunkować średnim saldem, a nie wpływami. A może wpadł? Naturalnie taka promo na Grupie zostałaby najprawdopodobniej wyszydzona, no ale tak czy inaczej my raczej nie jesteśmy nigdy zbyt szczęśliwym odłowem promocyjnym dla banków.

Data: 2012-04-13 11:45:58
Autor:
BPH dla wyjadaczy wisienek
No i ja dodam swoje kolejne ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !! (choc moze to i nie konta sezam, ale licho nie spi) Wyciag z TOiP, strona 38

"Zamknięcie rachunku Uwaga: Opłata pobierana jest w odniesieniu do kont typu Sezam (z wyj±tkiem konta Sezam Oszczędzam i Sezam Oszczędzam Plus) otwieranych/prowadzonych w ramach ofert promocyjnych, a zamykanych na wniosek Klienta w okresie 12 miesięcy od dnia otwarcia rachunku.
od każdego zamykanego rachunku 50 zł"

Moze sie przydac, zanim ktos podpisze wypowiedzenie. --

Data: 2012-04-13 13:50:15
Autor: neoniusz
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 13.04.2012 13:45, kikolok1@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Ale promocja jest na Kapitalne lub Maksymalne Konto, a nie na Sezamy.

Data: 2012-04-13 13:54:40
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik <kikolok1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm93lm$89o$1inews.gazeta.pl...
No i ja dodam swoje kolejne

ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !! (choc moze to i nie konta sezam, ale
licho nie spi)

Jesli tak, to z max 300 wisni robi sie juz 200  ;P
[ 50 oplaty + 50 close ]
+2 wizyty na butach ?  +5 m-cy.....  zawracania dupy ;)

Data: 2012-04-13 05:24:33
Autor: jerry .
BPH dla wyjadaczy wisienek
a kto¶ wie, co to jest za cudo

Opłata z tytułu objęcia Klienta ochron± ubezpieczeniow± w zakresie
ubezpieczenia "Bezpieczne Rachunki":
a) wariant A miesięcznie 13 zł

b) wariant B miesięcznie 21 zł

c) wariant C miesięcznie 26 zł

d) wariant D miesięcznie 38 zł
toip str 10

Data: 2012-04-13 07:51:55
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek

http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/ubezpieczenia/limit

Data: 2012-04-13 23:20:57
Autor: jerry .
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 13 Kwi, 16:51, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:
> [...]

> a kto¶ wie, co to jest za cudo

> Opłata z tytułu objęcia Klienta ochron± ubezpieczeniow± w zakresie

aaa ok, czyli grupowiczów raczej to nie dotyczy

W regulaminie stoi że kart± należy dokonać '3 transakcji
bezgotówkowych w punktach handlowych znajduj±cych się) na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej', czyli płatno¶ci internetowe też się łapi±?

Data: 2012-04-14 14:49:25
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Fri, 13 Apr 2012 23:20:57 -0700, jerry . napisał(a):

W regulaminie stoi że kartą należy dokonać '3 transakcji bezgotówkowych
w punktach handlowych znajdujÄ…cych siÄ™) na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej', czyli płatności internetowe też się łapią?

Zazwyczaj było transakcje bezgotówkowe ale właśnie jakoś bepehahaha dziwnie to ujmuje.

Data: 2012-04-12 18:40:12
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-12 17:36, Clegan pisze:
[...]

Je¶li dobrze rozumiem stronę, któr± przytaczasz, to premia jest wypłacana tylko raz, po 3 miesi±cach płaszczenia się.
Tak?
(No to niech pójd± za róg i wychędoż± się sami...)

A je¶li Ľle rozumiem, to brakuje mi jeszcze inf. ile sobie życz± miesięcznie za kartę. Bo za konto - widzę. 10 albo 15 zł/m.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 10:10:30
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 12 Kwi, 18:40, maruda <mar...@null.com> wrote:

Je¶li dobrze rozumiem stronę, któr± przytaczasz, to premia jest
wypłacana tylko raz, po 3 miesi±cach płaszczenia się.
Tak?

Owszem. Pewnikiem czytaj± nasza grupę i widz± to stado krwiożerczych
pożeraczy wi¶nienkowych.

Za to o płaszczeniu się nic nie pisz±.

Data: 2012-04-12 18:48:19
Autor: MarekZ
BPH dla wyjadaczy wisienek
Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jm70hd$5j0$1@inews.gazeta.pl...

A je¶li Ľle rozumiem, to brakuje mi jeszcze inf. ile sobie życz± miesięcznie za kartę. Bo za konto - widzę. 10 albo 15 zł/m.

No co¶ Ty, karta za darmo.

Uprasza się o nie sianie na grupie defetyzmu w stosunku do tej oferty. :)

Bank BPH zasłużył sobie po wielokroć, aby cała Grupa założyła tam te rachunki na te 5 miesięcy i aby ilo¶ć transakcji na 1,01 zł wzrosła (o hardkorze z Neste typu 0,04 nie wspominaj±c).

Data: 2012-04-12 17:11:17
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Thu, 12 Apr 2012 18:48:19 +0200, MarekZ napisał(a):

Bank BPH zasłużył sobie po wielokroć, aby cała Grupa założyła tam te
rachunki na te 5 miesięcy i aby ilość transakcji na 1,01 zł wzrosła (o
hardkorze z Neste typu 0,04 nie wspominajÄ…c).

Z tymi transakcjami to napisali tak:

"Uczestnik zawrze z Bankiem umowę o Kartę do konta i za pomocą jej dokona łącznie 3 transakcji bezgotówkowych w punktach handlowych znajdujących się) na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w okresie 3 miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym Uczestnik otworzył Rachunek."

czyli co Aljegro siÄ™ nie Ĺ‚apie?

Data: 2012-04-12 18:52:47
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-12 18:48, MarekZ pisze:
[...]

OK, jeste¶ dla mnie miarodajnym Ľródłem. Zakładam. Niech się chędoż±!

P.S. Tak ogólnie, to brakuje mi na grupie informacji o wynikach zamykania różnych kont. Czy np. banki podpisuj± papier "stwierdzenie braku jakichkolwiek zobowi±zań pana Jana Kowalskiego wobec Banku MyZłodzieje S.A."

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 19:57:24
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BPH dla wyjadaczy wisienek
Clegan pisze:
Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/aktualne_promocje/premia_na_start

"w ciągu 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych:

     wykonać min. 3 pĹ‚atnoĹ›ci kartÄ… do tego konta"

Trzy płatności w ogółem, czy po trzy płatności co miesiąc? (3,03 czy 9,09?)

--
MiCHA

Data: 2012-04-12 20:27:23
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-12 17:36, Clegan pisze:
Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/aktualne_promocje/premia_na_start

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie poczt±?
(Bo zamkn±ć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 11:45:17
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 12 Kwi, 20:27, maruda <mar...@null.com> wrote:
> [...]

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie poczt±?
(Bo zamkn±ć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)
W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza i¶ć..

Data: 2012-04-13 01:05:23
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "Clegan" <cleghan@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:06f6205b-6de8-4e6b-8909-4c83334dde19x17g2000vba.googlegroups.com...

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie poczt±?
(Bo zamkn±ć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza i¶ć.

Ahtung ! :)
Mialem tam lat temu sporo konto "silver" czy jakos tak
Podniesli oplaty wiec podziekowalem - [emigracja do Multi]
Likwidacja konta trwala -= Ahtung!!! =- ok 40min
Ja siedzialem grzecznie i kpilem sobie z systemu
czekajac az "panienka z okienka" recznie wykasuje
wszystkie operacje z kilku lat, bo podobno inaczej sie nie dalo
konta zamknac. Przy okazji skroili mnie na oplate miesieczna
(okres wypowiedzenia) wiec powiedzialem sobie, TAM juz nigdy wiecej ;)

Data: 2012-04-14 17:56:36
Autor: mx
BPH dla wyjadaczy wisienek

"Clegan"  wrote

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie poczt±?
(Bo zamkn±ć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza i¶ć.

No co Wy? Grupersi nigdzie nie chodz±. Na czwartej zakładce "Szczegóły oferty" przy wypełnianiu wniosku, mamy wybór KURIER czy ODDZIAŁ.

Data: 2012-04-14 18:06:46
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-14 17:56, mx pisze:

"Clegan" wrote

[...]

Wielkie dzięks i szacun za dociekliwo¶ć.
:)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-15 01:07:10
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomo¶ci news:jmc7al$pne$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i piknie ;)
Znaczy kolega juz wniosek pewnie puscil, a my (ja) tu dalej biadolimy :/

Data: 2012-04-15 08:31:26
Autor: mx
BPH dla wyjadaczy wisienek

"Waldek"  wrote Znaczy kolega juz wniosek pewnie puscil, a my (ja) tu dalej biadolimy :/

Nie, nie pu¶ciłem, tylko testowałem.
W zadumę wpadłem. Może konto w 10-tym banku (cynowe gody!) warto założyć jako pierwsze wspólne, z małżonk±? Premia jedna, ale Assistance dla obojga i wygl±da zachęcaj±c±.

Data: 2012-04-15 21:00:49
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomo¶ci news:jmdq02$q2l$1inews.gazeta.pl...

[...]

A daja cos wiecej niz tu ?
http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.html

Data: 2012-04-16 08:15:29
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomo¶ci news:jmdq02$q2l$1inews.gazeta.pl...

Premia jedna, ale Assistance dla obojga i wygl±da zachęcaj±c±.
Dodatkowa zacheta  - :D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Iw0mocvPpsk#t=16s

Data: 2012-04-15 01:26:09
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

[...]

No coz, to moze jednak ;)

Ale pierwej "dyngus" sympatycznym wiewiorkom,
a pozniej .....
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Iw0mocvPpsk#t=16s

Data: 2012-04-14 16:51:33
Autor: Zbynek Ltd.
BPH dla wyjadaczy wisienek
Clegan napisał(a) :
Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/aktualne_promocje/premia_na_start

Ejże, hola, hola z tymi wisienkami. To jakie¶ wisienki rodem z ChRL - hodowane na bisfenolu i ze wstrzykniętym botoksem ;-)

Jeżeli te 7500 będę trzymał na byle jakiej lokacie, to przez czas blokady ¶rodków, nie będę mógł posiadać tej lokaty. Pozostaje co najwyżej jakie¶ bież±ce konto z drobnym oprocentowaniem. Nie chce mi się już wyliczać szczegółowo, ile wyniesie zysk netto. Oraz ile czasu stracę na wizytę w marmurze, ile "zbędnych" operacji kart±.

Taka sobie ta wisienka.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2012-04-14 11:40:34
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 14 Kwi, 16:51, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

???
W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

Data: 2012-04-15 00:48:16
Autor: Zbynek Ltd.
BPH dla wyjadaczy wisienek
wrote:

[...]

Nie mam co miesi±c wolnych ¶rodków w kwocie 7500. Ale za to akurat
kończy mi się lokata. Nie zakładam nowej, tylko trzymam na bież±cym
rachunku piesko oprocentowanym, by móc co miesi±c zrobić przelew na
konto BPHahaha. Więc jest to wyliczalna różnica pomiędzy tym co
miałbym na lokacie, a tym co wachluj±c pieniędzmi co miesi±c, na tym
wisienkowym koncie.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-04-15 06:32:51
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-15 00:48, Zbynek Ltd. pisze:
Clegan napisał(a) :
On 14 Kwi, 16:51, "Zbynek Ltd."<sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

EjĹĽe, hola, hola z tymi wisienkami. To jakieĹ› wisienki rodem z
ChRL - hodowane na bisfenolu i ze wstrzykniętym botoksem ;-)

Jeżeli te 7500 będę trzymał na byle jakiej lokacie, to przez czas
blokady środków, nie będę mógł posiadać tej lokaty.
???
W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

Nie mam co miesiąc wolnych środków w kwocie 7500. Ale za to akurat
kończy mi się lokata. Nie zakładam nowej, tylko trzymam na bieżącym
rachunku piesko oprocentowanym, by móc co miesiąc zrobić przelew na
konto BPHahaha. Więc jest to wyliczalna różnica pomiędzy tym co
miałbym na lokacie, a tym co wachlując pieniędzmi co miesiąc, na tym
wisienkowym koncie.

To trzymaj w BGŻOptimie albo w EB czy inkszym Aliorze. % akceptowalny, jak na pełną ruchomość środków.
A wisienki - mają to do siebie, że czasem są kwaśne i w smaku nie takie dobre, jak wyglądały z daleka. Jednak zarobić na czysto >200zł za godzinę roboty - generalnie warto. Chyba, że Ty masz inne stawki za Twoją robotę.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-04-15 02:36:46
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 15 Kwi, 01:04, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:

???
W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

Nie wprowadzaj zamieszania :/
(...) od ł±cznej kwoty Wpływów na Rachunek [w każdym z trzech miesięcy]

znaczy mozesz sobie np. 8x w m-cu obrocic 1 tysiakiem - LOL

A czy ja pisałem że trzeba 1 przelewem ?

Data: 2012-04-14 17:50:11
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Sat, 14 Apr 2012 16:51:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Taka sobie ta wisienka.

Dla mnie podstawowy mankament to taki, że strasznie długo trza te wiśnie doglądać i podlewać aby doczekać się zbiorów. Fakt, że mam z bepehahaha jakieś delikatne stare porachunki i tak się cały czas zastanawiam ;)
Wczoraj zamykaĹ‚em w Eurobanku ROR + 15 KO i co siÄ™ nasiedziaĹ‚em i  podpisaĹ‚em to moje :/

Data: 2012-04-14 22:28:46
Autor: witrak()
BPH dla wyjadaczy wisienek
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2012-04-14_19:50
Dnia Sat, 14 Apr 2012 16:51:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Wczoraj zamykaĹ‚em w Eurobanku ROR + 15 KO i co siÄ™ nasiedziaĹ‚em i  podpisaĹ‚em to moje :/

A co Cię skłoniło do pójścia do oddziału? Nowocześnie to jest
powiadomić o zerwaniu SMSem, a w przypadku banku - poleconym ;-)

witrak()

Data: 2012-04-15 06:55:34
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Sat, 14 Apr 2012 22:28:46 +0200, witrak() napisał(a):

A co Cię skłoniło do pójścia do oddziału? Nowocześnie to jest powiadomić
o zerwaniu SMSem, a w przypadku banku - poleconym ;-)

A przechodziłem akurat i miałem dowód to myślę zajdę, szast prast i jeden problem z głowy mniej. Wszystko się udało prócz tego szast prast ;)

Data: 2012-04-15 02:37:54
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 15 Kwi, 08:55, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Sat, 14 Apr 2012 22:28:46 +0200, witrak() napisał(a):

> A co Cię skłoniło do pój¶cia do oddziału? Nowocze¶nie to jest powiadomić
> o zerwaniu SMSem, a w przypadku banku - poleconym ;-)

A przechodziłem akurat i miałem dowód to my¶lę zajdę, szast prast i jeden
problem z głowy mniej. Wszystko się udało prócz tego szast prast ;)

Jak już założyłe¶ to może wiesz czy pobieraj± opłatę za konto w pełnej
wysoko¶ci niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nast±piło czy
jest jako¶ inaczej ?

Data: 2012-04-15 11:23:06
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Sun, 15 Apr 2012 02:37:54 -0700, Clegan napisał(a):

Jak już założyłeś to może wiesz czy pobierają opłatę za konto w pełnej
wysokości niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nastąpiło czy
jest jakoĹ› inaczej ?

Nie ja nie założyłem w bepehahaha tylko pozamykałem w Eurobanku - koło niego właśnie przechodziłem :)
Ja co do tych najnowszych wisienek to cały czas mam mieszane uczucia i się zastanawiam, może jak przyjdą wisienki z Rajfiego to mnie coś to bardziej zmobilizuje ;)

Data: 2012-04-16 01:32:14
Autor: jerry .
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 15 Kwi, 11:37, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:

Jak już założyłe¶ to może wiesz czy pobieraj± opłatę za konto w pełnej
wysoko¶ci niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nast±piło czy
jest jako¶ inaczej ?

Infolinia twierdzi że opłata będzie pobrana w cało¶ci niezależnie od
dnia założenia konta.

Data: 2012-04-16 11:01:19
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "jerry ." <malinowym@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8e62213b-1f48-4e60-92fb-1c84720efa5dl3g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

No to tak ....
kwiecien (otwarcie)
maj, czerwiec, lipiec (premiowane)
+ 45 dni - sierpien wrzesien w oczekiwaniu na wisnie
+ 30 dni wypowiedzenie ? pazdziernik
- 7x 10 w kibel ? ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Iw0mocvPpsk#t=16s

Data: 2012-04-16 09:46:01
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Mon, 16 Apr 2012 11:01:19 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

Po prostu tyle to trwa, że się ileś wisienek po prostu popsuje, nie ma siły ;)
Te Twoje nowe założenia coraz bardziej utwierdzają mnie w przekonaniu, że chyba jednak tych wisienek nie będę tykał.

--
xbartx

Data: 2012-04-16 14:29:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH dla wyjadaczy wisienek

"Clegan" 912e9fc6-6043-4c4e-9e8b-165fb901db90@v22g2000vby.googlegroups.com

[...]

A na tej (do której podajesz link) stronie jest tak:

  |  7.500 zł i powyżej     |       300 zł   |

Data: 2012-04-16 07:47:58
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 16 Kwi, 14:29, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

A na tej (do której podajesz link) stronie jest tak:

  |  7.500 zł i powyżej     |       300 zł   |

Obowi±zuje chyba regulamin a nie to co na stronie.

BPH dla wyjadaczy wisienek