BPH dla wyjadaczy wisienek

Data: 2012-04-12 17:06:33
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Thu, 12 Apr 2012 08:36:41 -0700, Clegan napisał(a):

Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/
aktualne_promocje/premia_na_start

O ile dobrze czytam regulamin to wpłacać można ze swoich kont w innych
bankach (ale tu bym się jeszcze upewnił).

Znalazłem błąd w §4 ust. 2 lit. b i c regulaminu - mianowicie premia
200zł przysługuje za wpłaty do 7499,99zł, natomiast 300zł dają za wpłaty
powyżej 7500zł - czyli czytając dosłownie za wpłatę w równej wysokości
7,5k premia w ogóle nie przysługuje.

Cholera jeszcze drzewa nie owocują a tu już na nieźle wiśniami sypnęło. Aczkolwiek na te od BPH trzeba będzie sobie trochę poczekać, co powiedzmy, nieco denerwuje ;)
Ja miałem w ramach wiosennych porządków trochę kont pozamykać. Na razie poszedł u mnie do odstrzału BZWBK (walutomat działa z Aliorem) i Eurobank (BGŻ lepszy). Za długo się nie radowałem, że pozbyłem się dwóch kont, bop dorobiłem się Rajfiego i teraz jeszcze MarekZ namawia do pospolitego ruszenia na BPH hi hi.

BPH dla wyjadaczy wisienek