BPH dla wyjadaczy wisienek

Data: 2012-04-12 20:27:23
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-12 17:36, Clegan pisze:
Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/aktualne_promocje/premia_na_start

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie pocztą?
(Bo zamknąć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-12 11:45:17
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 12 Kwi, 20:27, maruda <mar...@null.com> wrote:
> [...]

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie pocztą?
(Bo zamknąć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)
W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść..

Data: 2012-04-13 01:05:23
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "Clegan" <cleghan@gmail.com> napisał w wiadomości news:06f6205b-6de8-4e6b-8909-4c83334dde19x17g2000vba.googlegroups.com...

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie pocztą?
(Bo zamknąć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść.

Ahtung ! :)
Mialem tam lat temu sporo konto "silver" czy jakos tak
Podniesli oplaty wiec podziekowalem - [emigracja do Multi]
Likwidacja konta trwala -= Ahtung!!! =- ok 40min
Ja siedzialem grzecznie i kpilem sobie z systemu
czekajac az "panienka z okienka" recznie wykasuje
wszystkie operacje z kilku lat, bo podobno inaczej sie nie dalo
konta zamknac. Przy okazji skroili mnie na oplate miesieczna
(okres wypowiedzenia) wiec powiedzialem sobie, TAM juz nigdy wiecej ;)

Data: 2012-04-14 17:56:36
Autor: mx
BPH dla wyjadaczy wisienek

"Clegan"  wrote

Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie pocztą?
(Bo zamknąć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść.

No co Wy? Grupersi nigdzie nie chodzą. Na czwartej zakładce "Szczegóły oferty" przy wypełnianiu wniosku, mamy wybór KURIER czy ODDZIAŁ.

Data: 2012-04-14 18:06:46
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-14 17:56, mx pisze:

"Clegan" wrote

[...]

Wielkie dzięks i szacun za dociekliwość.
:)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-15 01:07:10
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jmc7al$pne$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i piknie ;)
Znaczy kolega juz wniosek pewnie puscil, a my (ja) tu dalej biadolimy :/

Data: 2012-04-15 08:31:26
Autor: mx
BPH dla wyjadaczy wisienek

"Waldek"  wrote Znaczy kolega juz wniosek pewnie puscil, a my (ja) tu dalej biadolimy :/

Nie, nie puściłem, tylko testowałem.
W zadumę wpadłem. Może konto w 10-tym banku (cynowe gody!) warto założyć jako pierwsze wspólne, z małżonką? Premia jedna, ale Assistance dla obojga i wygląda zachęcającą.

Data: 2012-04-15 21:00:49
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:jmdq02$q2l$1inews.gazeta.pl...

[...]

A daja cos wiecej niz tu ?
http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.html

Data: 2012-04-16 08:15:29
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:jmdq02$q2l$1inews.gazeta.pl...

Premia jedna, ale Assistance dla obojga i wygląda zachęcającą.
Dodatkowa zacheta  - :D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Iw0mocvPpsk#t=16s

Data: 2012-04-15 01:26:09
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

[...]

No coz, to moze jednak ;)

Ale pierwej "dyngus" sympatycznym wiewiorkom,
a pozniej .....