BPH dla wyjadaczy wisienek

Data: 2012-04-14 16:51:33
Autor: Zbynek Ltd.
BPH dla wyjadaczy wisienek
Clegan napisał(a) :
Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/aktualne_promocje/premia_na_start

Ejże, hola, hola z tymi wisienkami. To jakie¶ wisienki rodem z ChRL - hodowane na bisfenolu i ze wstrzykniętym botoksem ;-)

Jeżeli te 7500 będę trzymał na byle jakiej lokacie, to przez czas blokady ¶rodków, nie będę mógł posiadać tej lokaty. Pozostaje co najwyżej jakie¶ bież±ce konto z drobnym oprocentowaniem. Nie chce mi się już wyliczać szczegółowo, ile wyniesie zysk netto. Oraz ile czasu stracę na wizytę w marmurze, ile "zbędnych" operacji kart±.

Taka sobie ta wisienka.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2012-04-14 11:40:34
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 14 Kwi, 16:51, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

???
W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

Data: 2012-04-15 00:48:16
Autor: Zbynek Ltd.
BPH dla wyjadaczy wisienek
wrote:

[...]

Nie mam co miesi±c wolnych ¶rodków w kwocie 7500. Ale za to akurat
kończy mi się lokata. Nie zakładam nowej, tylko trzymam na bież±cym
rachunku piesko oprocentowanym, by móc co miesi±c zrobić przelew na
konto BPHahaha. Więc jest to wyliczalna różnica pomiędzy tym co
miałbym na lokacie, a tym co wachluj±c pieniędzmi co miesi±c, na tym
wisienkowym koncie.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-04-15 06:32:51
Autor: maruda
BPH dla wyjadaczy wisienek
W dniu 2012-04-15 00:48, Zbynek Ltd. pisze:
Clegan napisał(a) :
On 14 Kwi, 16:51, "Zbynek Ltd."<sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

EjĹĽe, hola, hola z tymi wisienkami. To jakieĹ› wisienki rodem z
ChRL - hodowane na bisfenolu i ze wstrzykniętym botoksem ;-)

Jeżeli te 7500 będę trzymał na byle jakiej lokacie, to przez czas
blokady środków, nie będę mógł posiadać tej lokaty.
???
W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

Nie mam co miesiąc wolnych środków w kwocie 7500. Ale za to akurat
kończy mi się lokata. Nie zakładam nowej, tylko trzymam na bieżącym
rachunku piesko oprocentowanym, by móc co miesiąc zrobić przelew na
konto BPHahaha. Więc jest to wyliczalna różnica pomiędzy tym co
miałbym na lokacie, a tym co wachlując pieniędzmi co miesiąc, na tym
wisienkowym koncie.

To trzymaj w BGŻOptimie albo w EB czy inkszym Aliorze. % akceptowalny, jak na pełną ruchomość środków.
A wisienki - mają to do siebie, że czasem są kwaśne i w smaku nie takie dobre, jak wyglądały z daleka. Jednak zarobić na czysto >200zł za godzinę roboty - generalnie warto. Chyba, że Ty masz inne stawki za Twoją robotę.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-04-15 02:36:46
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 15 Kwi, 01:04, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:

???
W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.

Nie wprowadzaj zamieszania :/
(...) od ł±cznej kwoty Wpływów na Rachunek [w każdym z trzech miesięcy]

znaczy mozesz sobie np. 8x w m-cu obrocic 1 tysiakiem - LOL

A czy ja pisałem że trzeba 1 przelewem ?

Data: 2012-04-14 17:50:11
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Sat, 14 Apr 2012 16:51:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Taka sobie ta wisienka.

Dla mnie podstawowy mankament to taki, że strasznie długo trza te wiśnie doglądać i podlewać aby doczekać się zbiorów. Fakt, że mam z bepehahaha jakieś delikatne stare porachunki i tak się cały czas zastanawiam ;)
Wczoraj zamykaĹ‚em w Eurobanku ROR + 15 KO i co siÄ™ nasiedziaĹ‚em i  podpisaĹ‚em to moje :/

Data: 2012-04-14 22:28:46
Autor: witrak()
BPH dla wyjadaczy wisienek
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2012-04-14_19:50
Dnia Sat, 14 Apr 2012 16:51:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Wczoraj zamykaĹ‚em w Eurobanku ROR + 15 KO i co siÄ™ nasiedziaĹ‚em i  podpisaĹ‚em to moje :/

A co Cię skłoniło do pójścia do oddziału? Nowocześnie to jest
powiadomić o zerwaniu SMSem, a w przypadku banku - poleconym ;-)

witrak()

Data: 2012-04-15 06:55:34
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Sat, 14 Apr 2012 22:28:46 +0200, witrak() napisał(a):

A co Cię skłoniło do pójścia do oddziału? Nowocześnie to jest powiadomić
o zerwaniu SMSem, a w przypadku banku - poleconym ;-)

A przechodziłem akurat i miałem dowód to myślę zajdę, szast prast i jeden problem z głowy mniej. Wszystko się udało prócz tego szast prast ;)

Data: 2012-04-15 02:37:54
Autor: Clegan
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 15 Kwi, 08:55, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Sat, 14 Apr 2012 22:28:46 +0200, witrak() napisał(a):

> A co Cię skłoniło do pój¶cia do oddziału? Nowocze¶nie to jest powiadomić
> o zerwaniu SMSem, a w przypadku banku - poleconym ;-)

A przechodziłem akurat i miałem dowód to my¶lę zajdę, szast prast i jeden
problem z głowy mniej. Wszystko się udało prócz tego szast prast ;)

Jak już założyłe¶ to może wiesz czy pobieraj± opłatę za konto w pełnej
wysoko¶ci niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nast±piło czy
jest jako¶ inaczej ?

Data: 2012-04-15 11:23:06
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Sun, 15 Apr 2012 02:37:54 -0700, Clegan napisał(a):

Jak już założyłeś to może wiesz czy pobierają opłatę za konto w pełnej
wysokości niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nastąpiło czy
jest jakoĹ› inaczej ?

Nie ja nie założyłem w bepehahaha tylko pozamykałem w Eurobanku - koło niego właśnie przechodziłem :)
Ja co do tych najnowszych wisienek to cały czas mam mieszane uczucia i się zastanawiam, może jak przyjdą wisienki z Rajfiego to mnie coś to bardziej zmobilizuje ;)

Data: 2012-04-16 01:32:14
Autor: jerry .
BPH dla wyjadaczy wisienek
On 15 Kwi, 11:37, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:

Jak już założyłe¶ to może wiesz czy pobieraj± opłatę za konto w pełnej
wysoko¶ci niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nast±piło czy
jest jako¶ inaczej ?

Infolinia twierdzi że opłata będzie pobrana w cało¶ci niezależnie od
dnia założenia konta.

Data: 2012-04-16 11:01:19
Autor: Waldek
BPH dla wyjadaczy wisienek

Użytkownik "jerry ." <malinowym@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8e62213b-1f48-4e60-92fb-1c84720efa5dl3g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

No to tak ....
kwiecien (otwarcie)
maj, czerwiec, lipiec (premiowane)
+ 45 dni - sierpien wrzesien w oczekiwaniu na wisnie
+ 30 dni wypowiedzenie ? pazdziernik
- 7x 10 w kibel ? ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Iw0mocvPpsk#t=16s

Data: 2012-04-16 09:46:01
Autor: xbartx
BPH dla wyjadaczy wisienek
Dnia Mon, 16 Apr 2012 11:01:19 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

Po prostu tyle to trwa, że się ileś wisienek po prostu popsuje, nie ma siły ;)
Te Twoje nowe założenia coraz bardziej utwierdzają mnie w przekonaniu, że chyba jednak tych wisienek nie będę tykał.

--
xbartx

BPH dla wyjadaczy wisienek