BPH - dlaczego nie polecam?

Data: 2012-09-04 06:00:00
Autor: luc
BPH - dlaczego nie polecam?
1. Wysyłka karty i pinu listami poleconymi z potwierdzeniem odbioru.
Przesyłka z pinem zaginęła i trzeba było wygenerować jeszcze raz.
Konsultantka obiecywała, że pin na pewno przyjdzie listem zwykłym.
Taaa... oczywiście czekała mnie kolejna wyprawa na pocztę, by odebrać
kopertę z pinem. Nie da się tego wysłać via sms? Nie, bo tak
bezpieczniej...

2. Masa numerów i haseł do zapamiętania - CIF, hasło do sezam, hasło
do autoryzacji zleceń telefonicznych, telepin (nadałem swego czasu,
ale gdzie się "zagubił" i aby się poprawnie autoryzować znów trzeba
było go zdefiniować), hasło startowe, hasło WAP (wbrew nazwie służy
też do dostępu przez aplikację na androida, wtedy zwie się PIN) i
jeszcze hasło do klucza cyfrowego. Ufff, przebili tym wszystkim
Półbank i jego dawne certyfikaty do potwierdzania operacji... Bym
zapomniał - jeszcze pin do karty ;-)

3. Rozbieżności pomiędzy systemem www, a mobilnym - w dużym sezamie
nie widzę mojej karty debetowej, w wersji mobilnej ona jest. Na
pytanie o to konsultantka odpowiada, że tak już jest, a operacje kartą
sobie mogę sprawdzić w historii konta, do którego karta jest podpięta.
A co z blokadami? A jest tylko suma...

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-04 06:29:34
Autor: luc
BPH - dlaczego nie polecam?
On 4 Wrz, 15:00, luc <bana...@gmx.net> wrote:
[...]

4. Można sobie pobrać/wydrukować wyciąg z konta sprzed daty otwarcia
tegoż! Konto założyłem w lipcu br., ale nic nie szkodzi na
przeszkodzie, by mieć wyciąg za 09/2011... Na szczęście saldo końcowe
wynosi 0 pln ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-04 17:17:31
Autor: WAM
BPH - dlaczego nie polecam?
On Tue, 4 Sep 2012 06:00:00 -0700 (PDT), luc <bananek@gmx.net> wrote:

2. Masa numerów i haseł do zapamiętania - CIF, hasło do sezam, hasło
do autoryzacji zleceń telefonicznych, telepin (...), hasło startowe, hasło WAP (...) i
jeszcze hasło do klucza cyfrowego.
Haslo startowe do zapamietania? Po co? :)
CIF + haslo - standardowo jak wszedzie
haslo do klucza - do podpisania zlecen
Reszty nie znam, nie uzywam, nie narzekam.

WAM

Data: 2012-09-04 18:00:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - dlaczego nie polecam?

"WAM" lo6c48t4pq61s00a7mot88nr47bvor1t25@4ax.com

Reszty nie znam, nie uzywam, nie narzekam.

Też nie narzekam, mając 3 Kapitalne.

Data: 2012-09-04 17:22:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - dlaczego nie polecam?

"luc" f36490b8-48a5-4286-b09c-85b2928981a1@r4g2000vbn.googlegroups.com

: 3. Rozbieżności pomiędzy systemem www, a mobilnym - w dużym sezamie

Zrezygnowałem z mobilności -- nie dałem sobie rady.
Początkowo było OK, ale po paru tygodniach zaczęły
się problemy, więc skasowałem aplikację.

Korzystam z aplikacji: Citi, Mille (IMO najlepsza), mBanku,  SynCa...
Nie dogadałem się z aplikacją Rajfiego i odinstalowałem aplikacje BPH.

-=-

Mille:

 () stoję przy kasie [wiem, niepotrzebnie się chwalę] i slyszę,
    że transakcja nie może być zrealizowana, zatem odpalam
 aplikację i widzę, ile mi brakuje; wszystko na oczach masy
 ludzi, którzy nie zakapują, iż w tym czasie sprawdziłem stan
 Dobrego

 () mając do dyspozycji lanie via komputer i smartfon,
    wybieram smartfon

-=-

BPH naliczył odsetki za debet powstały w wyniku skasowania opłaty 9.99!!
[3 setki złych mają dać -- 3 setne złego zabrali?]

BPH - dlaczego nie polecam?