BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca

Data: 2017-03-10 21:45:10
Autor: WAM
BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca
Alior rozsyła mailem info że po zalogowaniu do starego ST BPH pojawi
się opis sposobu logowania, który wejdzie 27 marca.

Jako że korzystam z AliorKantor to u mnie podają że mam się logować
tym samym CIF co do Kantoru. Obecnie to logowanie opisane poniżej
jeszcze u mnie nie działa.

***
Informujemy, że od 27 marca br. należy korzystać z bankowości
internetowej Alior Banku, w której będą widoczne zarówno produkty
przejęte z Banku BPH, jak i produkty Alior Banku. Jak logować się od
27 marca 2017 roku?

Krok 1
Wejdź na stronę https://www.aliorbank.pl i kliknij "Zaloguj".

Krok 2
Wybierz opcję "System bankowości internetowej Alior Banku"

Krok 3
Wpisz dotychczasowy identyfikator (numer CIF) w Alior Banku: xxxxxxxx

Krok 4
Wpisz dotychczasowe hasło do bankowości Alior Banku.

Przy kolejnym logowaniu będziesz korzystać z dotychczasowego hasła.

Jeśli nie zdefiniowałeś jeszcze numeru telefonu zaufanego w Alior
Banku, uzupełnij go w oddziale oznaczonym logo Alior Banku:
https://www.aliorbank.pl/placowki-i-bankomaty.html

Numer telefonu zaufanego będzie Ci potrzebny, by autoryzować
transakcje.

Nie zostanie on przeniesiony do systemów Alior Banku z systemów
przejętych z Banku BPH, dlatego konieczne jest zdefiniowanie numeru w
oddziale oznaczonym logo Alior Banku. Usługa nie jest dostępna w
placówkach partnerskich.

Jeżeli od 27 marca do 25 czerwca br. ani razu nie zalogujesz się do
bankowości internetowej Alior Banku, ze względów bezpieczeństwa dostęp
do systemu zostanie zablokowany. Jego odblokowanie będzie możliwe
tylko w oddziale Banku.
***

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-03-10 23:35:18
Autor: Robert Tomasik
W dniu 10-03-17 o 21:45, WAM pisze:
Alior rozsyła mailem info że po zalogowaniu do starego ST BPH pojawi
się opis sposobu logowania, który wejdzie 27 marca.

Mail, mailem. Ta instrukcja pojawia się po zalogowaniu na konto i nawet
próbowałem ją zrealizować, ale nie da się. Dopiero infolinia mnie
uświadomiła,że wysyłają już wiadomość, a działać będzie od 27 marca.

Data: 2017-03-11 17:11:16
Autor: WAM
BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca
On Fri, 10 Mar 2017 23:35:18 +0100, Robert Tomasik
<robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

Wydawało mi się że dokładnie to napisałem :) Ale może mi się to tylko
wydawało.

WAM

Data: 2017-03-13 00:16:04
Autor: Tomaszek
[...]

Mi się na ten przykład nie pojawiła ani razu po zalogowaniu(choć inne pierdoły się pojawiały), a adresu e-mail konsekwentnie nie podaję;)

--
t0maszek

Data: 2017-03-13 17:21:22
Autor: WAM
BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca
On Mon, 13 Mar 2017 00:16:04 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

Mi się na ten przykład nie pojawiła ani razu po zalogowaniu(choć inne pierdoły się pojawiały), a adresu e-mail konsekwentnie nie podaję;)
Powiadomienia i zdarzenia -> Archiwum wiadomości

Tam mam widoczne z datą 08.03 to co się wyświetliło jednorazowo po
zalogowaniu.

WAM

Data: 2017-03-16 10:26:42
Autor: Tomaszek
wrote:

[...]

U mnie ta informacja pojawiła się dopiero 14 marca, tak więc wniosek z tego, że nie wrzucają tego wszystkim jednocześnie. Dostałem również powiadomienie SMS na telefon zaufany.

--
t0maszek

Data: 2017-03-12 10:12:57
Autor: janek z pola
WAM wrote:

[...]

Mi się pojawiła taka plansza, gdzie było napisane że mam się logować na mój wcześniej utworzony CIF. Problem w tym, że w AliorBanku miałem tylko 2 usługi: kredyt ze sklepu internetowego oraz być może konto Meritum (zamknąłem je zanim zostało przeniesione do AliorBanku ale kto wie co zrobili z moimi danymi osobowymi?). Zatem ten CIF pierwszy raz został mi uwidoczniony (sprawdziłem umowę kredytową i nie ma na niej CIFu).

Dodatkowo jest info, że mam wygenerować hasło startowe oraz aby to zrobić muszę podać do wiadomości banku mój numer telefonu - ponieważ go nie przeniosą z BPH.

I teraz pytanie: oni rzeczywiście mieli mój CIF już wcześniej, czy to jest nowy CIF i po prostu tak nieudolnie ujęli w słowa że mam się na niego logować?

Dokładnie to jest tak: "Wpisz dotychczasowy identyfikator (numer CIF) w Alior Banku".

--
Wysłane z pola.

BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca