BPH i 300zl - zyski i koszty

Data: 2012-04-18 05:22:14
Autor: ls
BPH i 300zl - zyski i koszty
Czy ktos juz zakladal konto w BPHu i wie, jakie sa sumaryczne koszty
calej operacji pozyskania 300zl?
Chodzi mi o to, ze ktos widzial w TOiP oplate za przedwczesne
zamkniecie konta (50zl), a ktos inny stwierdzil, ze to nie o to
chodzi. Albo miesieczna oplata za karte bankomatowa itp.
Moze ktos zrobil sobie takie wyliczenie, bedace suma wszystkich strat
przez te kilka miesiecy od zalozenia konta az po zakonczenie
wspolpracy z BPH i moglby sie podzielic sprawdzonymi informacjami?
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-18 12:42:04
Autor: xbartx
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Wed, 18 Apr 2012 05:22:14 -0700, ls napisał(a):

[...]

Z ostatnich ustaleń wychodzi, że trzeba założyć iż może trwać zabawa z tymi wisienkami i 7 m-c, oczywiście nie stricte kalendarzowych ale i tak trzeba zapłacić 7 x 10 zł, bo wystarczy mieć konto jeden dzień w miesiącu aby ponieść opłatę 10 zł. Za karty nic się nie płaci. Konto można zamknąć dopiero po otrzymaniu wisienek. Robota dla prawdziwych długodystansowców ale dla tych co mają osobiste porachunki ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-21 00:35:06
Autor: Zbynek Ltd.
BPH i 300zl - zyski i koszty
Elo

xbartx napisał(a) :
[...]

Czyli podsumowując:
-70 opłaty
-50 zamknięcie
-30 straty na lokatach
-0 wykonanie 3 transakcji kartą (w końcu to strata - czasu :-) )
+300 wisienka
-- -- -- -- -- -- -- -- -
+150 netto

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2012-04-21 22:59:47
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 00:35, Zbynek Ltd. pisze:
Czyli podsumowując:
-70 opłaty

w opcji ekstremalnej tak, a optymalnie 6x10zł (3 miesiące na wpłaty + 2 miesiące oczekiwania na wiśnie + 1 miesiąc wypowiedzenia

-50 zamknięcie

nie ma... "Opłata pobierana jest w odniesieniu do kont typu Sezam", a w promocji otwieramy  "typu  Kapitale  konto  lub Maksymalne konto"

-30 straty na lokatach

eee? wystarczy przecież łącznie przelać (może być w ratach) i odbić skąd przyszły... nie muszą tam leżeć żadne środki wyższe niż 13.02zł (9.99 za konto + 3x 1.01 płatność kartą)

-0 wykonanie 3 transakcji kartą (w końcu to strata - czasu :-) )

czyli do przeżycia

+300 wisienka
-- -- -- -- -- -- -- -- -
+150 netto

u mnie wychodzi 240 netto ;)

Data: 2012-04-21 23:47:22
Autor: Zbynek Ltd.
BPH i 300zl - zyski i koszty
Elo

osa napisał(a) :
[...]

Oraz 1 przed wpłatami. Patrz - §4 ust.1 f) "Regulamin Oferty
Specjalnej":
"... przez okres 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych, rozpoczynając
od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym
Uczestnik otworzył..."
Czyli 7 x 10 zł.

-50 zamknięcie

nie ma... "Opłata pobierana jest w odniesieniu do kont typu Sezam", a w promocji otwieramy  "typu  Kapitale  konto  lub Maksymalne konto"

Ups... rzeczywiście.

-30 straty na lokatach

eee? wystarczy przecież łącznie przelać (może być w ratach) i odbić skąd przyszły... nie muszą tam leżeć żadne środki wyższe niż 13.02zł (9.99 za konto + 3x 1.01 płatność kartą)

Założyłem jednorazowe machanie przelewami, coby się nie rozdrabniać.

Właściwie to ta pozycja dotyczy tylko tych, co mają oszczędności, a
nie comiesięczny przychód w kwocie 7500, który można na te max 2 dni
 wyłączyć z obrotu.
No dobra, niech to będzie 3 x 2500 (większe rozdrobnienie to więcej
roboty). Czyli brak zysku 10zł na lokacie. Wiąże się to także z
realną stratą czasu na wykonanie 12 przelewów więcej. Czas to
pieniądz. ;-)
Wolę systemy F&F - Fire and Forget ;-)

[...]

Optymista - 230 (ten §4). Dla mnie natomiast 220 lub 200 (3 lub 1
przelew).

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-04-22 00:12:11
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 23:47, Zbynek Ltd. pisze:
Elo

osa napisał(a) :
[...]

Racja!

[...]

Zakładając, że nie wszystko leży na lokatach, tylko część na jakimś KO czy ROR (kasa 'na życie') to 'straty' z lokat można zminimalizować przerzucając bieżącą kasę...

[...]

Czyli w ramach kompromisu wisienki w wysokości ~220zł dostępne po pół roku... wg mnie to opcja tylko dla wytrwałych... to już lepsze 194-200 zł w 3 m-ce od raifiego ;)

Data: 2012-04-23 11:13:21
Autor: Waldek
BPH i 300zl - zyski i koszty

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jmvbbk$faa$1inews.gazeta.pl...

Zakładając, że nie wszystko leży na lokatach, tylko część na jakimś KO czy ROR (kasa 'na życie') to 'straty' z lokat można zminimalizować przerzucając bieżącą kasę...

Lub np. "natenczas" powiazac BGZO z BPH  [ping-pong]
- strata odsetkowa niewielka ;)

Czyli w ramach kompromisu wisienki w wysokości ~220zł dostępne po pół roku... wg mnie to opcja tylko dla wytrwałych... to już lepsze 194-200 zł w 3 m-ce od raifiego ;)

Yea, no coz - po wisniach w Rafim tez mozna cos przegryzc ;)

Data: 2012-04-23 09:33:31
Autor: xbartx
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:13:21 +0200, Waldek napisał(a):

Yea, no coz - po wisniach w Rafim tez mozna cos przegryzc ;)

Hmmm w zasadzie żadna. Pierwszą sesją BGZO>BPH i powrót drugą albo trzecią BPH>BGZO.

--
xbartx

Data: 2012-04-23 11:40:43
Autor: Zbynek Ltd.
BPH i 300zl - zyski i koszty
xbartx napisał(a) :
Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:13:21 +0200, Waldek napisał(a):

Yea, no coz - po wisniach w Rafim tez mozna cos przegryzc ;)

Hmmm w zasadzie żadna. Pierwszą sesją BGZO>BPH i powrót drugą albo trzecią BPH>BGZO.

I tak kilka dni pod rząd :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-04-23 15:24:20
Autor: ASSek
BPH i 300zl - zyski i koszty
On Mon, 23 Apr 2012 09:33:31 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Hmmm w zasadzie żadna. Pierwszą sesją BGZO>BPH i powrót drugą albo trzecią BPH>BGZO.

tak szybko nie działa - przelew  BGZO>BPH dociera dopiero o 15-tej
nie ważne czy zlecony w przeddzień czy przed 8-mą
--
ASSek

Data: 2012-04-23 14:01:02
Autor: xbartx
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Mon, 23 Apr 2012 15:24:20 +0200, ASSek napisał(a):

tak szybko nie działa - przelew  BGZO>BPH dociera dopiero o 15-tej nie
ważne czy zlecony w przeddzień czy przed 8-mą

To chyba trafiłeś na jakiś odosobniony przypadek, bo jeżeli z BGZO wyjdzie pierwszą to musi być zaksięgowany pierwszą w BPH cudów nie ma.

--
xbartx

Data: 2012-04-24 11:13:45
Autor: ASSek
BPH i 300zl - zyski i koszty
On Mon, 23 Apr 2012 14:01:02 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

To sprawdź proszę kiedy przychodzi pierwsza do BPH...

Ja jak patrzę na tabelki Elixiru - to wychodzi mi że pierwsza przychodzi później
niż musi być złożona dyspozycja aby się przelało drugą wychodzącą.

Tabelki tabelkami, a z przeprowadzonych prób wynika że jest umnie zaksięgowane
dopiero o 15-tej.
--
ASSek

Data: 2012-04-25 19:08:13
Autor: ASSek
BPH i 300zl - zyski i koszty
On Tue, 24 Apr 2012 11:13:45 +0200, ASSek <assek@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A jednak udało się.
Przelew zlecony o 7-ej z BGZO dotarł do BPH o 12-tej
następnie w BPH zlecony  w podróż powrotną dotarł do BGZO, nie wiem o której
dokładnie, ale o 18-tej juz był.

--
ASSek

Data: 2012-04-26 07:06:49
Autor: xbartx
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Wed, 25 Apr 2012 19:08:13 +0200, ASSek napisał(a):

A jednak udało się.
Przelew zlecony o 7-ej z BGZO dotarł do BPH o 12-tej następnie w BPH
zlecony  w podróş powrotną dotarł do BGZO, nie wiem o ktĂłrej dokładnie,
ale o 18-tej juz był.

Pamiętaj, że o ile dobrze pamiętam BHP trzecią sesję księguje następnego dnia rano - tak jak Alior i jeszcze któryś bank, już nie pamiętam. Wracając jednak do tematu, to jak puścisz pierwszą z jakiegoś banku i przelew się rzeczywiście załapie na pierwszą sesję (nie zawsze tak jest, bo mi np Eurobank potrafił wysłać 2 albo nawet i 3 sesją mimo, że zleciłem z samego rana przed początkiem pierwszej sesji) to musi też zostać zaksięgowany w banku docelowym w ramach pierwszej sesji - banki nie mogą sobie tego wybiórczo traktować. Inna sprawa, że zdarzają się jakiś awarie, przestoje etc. które mogą mieć wpływ na czas przelewu ale są to raczej sytuacje sporadyczne.

--
xbartx

Data: 2012-05-02 16:08:44
Autor: WAM
BPH i 300zl - zyski i koszty
On Thu, 26 Apr 2012 07:06:49 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

Pamiętaj, że o ile dobrze pamiętam BHP trzecią sesję księguje następnego dnia rano
Zmienilo sie, chyba z poczatkiem roku. Teraz jest:
  I - 12.00  II - 16.00
III - 17.00

WAM

Data: 2012-04-22 14:44:02
Autor: Clegan
BPH i 300zl - zyski i koszty
On 21 Kwi, 00:35, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

Czyli podsumowując:
-70 opłaty
-50 zamknięcie
-30 straty na lokatach

Opłata za zamknięcie dotyczy kont typu Sezam.
Poza tym ta starta na lokatach to już mocno naciągane.

Data: 2012-04-22 23:59:24
Autor: Waldek
BPH i 300zl - zyski i koszty

wrote:

[...]

Z tym sie akurat zgadzam, gdyz liczy sie SUMA wplywow w miesiacu
/o ile dobrze zakodowalem/
- wiec nie ma potrzeby blokowania tych 7,5kzl ;)

Data: 2012-08-16 08:54:43
Autor: Gregor
BPH i 300zl - zyski i koszty
Czy ktoś dostał już te wiśnie? U mnie termin upływa w poniedziałek, do dzisiaj
nie wpadły.

Data: 2012-08-16 10:59:40
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik " Gregor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0icgi$i63$1@inews.gazeta.pl...

Czy ktoś dostał już te wiśnie? U mnie termin upływa w poniedziałek, do dzisiaj
nie wpadły.

A nie upływa termin przypadkiem za około miesiąc? Rachunek zakładałeś w marcu czy w kwietniu?

Data: 2012-08-16 09:34:22
Autor: Gregor
BPH i 300zl - zyski i koszty
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
A nie upływa termin przypadkiem za około miesiąc? Rachunek zakładałeś w marcu czy w kwietniu?

W kwietniu. Ostatni z warunków spełniłem 06.07. Od tego momentu jeśli dobrze
pamiętam miało być 45 dni na wypłatę premii, czyli do 20.08?

Data: 2012-08-16 11:56:12
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "Gregor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0iequ$dgm$1@inews.gazeta.pl...

W kwietniu. Ostatni z warunków spełniłem 06.07. Od tego momentu jeśli dobrze
pamiętam miało być 45 dni na wypłatę premii, czyli do 20.08?

Raczej 45 dni liczymy od końca miesiąca, w którym spełniłeś warunki.

Data: 2012-08-16 11:17:08
Autor: Gregor
BPH i 300zl - zyski i koszty
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
Raczej 45 dni liczymy od końca miesiąca, w którym spełniłeś warunki.

Racja, umknęło:

Bank przekaże Uczestnikowi Premię przelewem bankowym na Rachunek w terminie 45
dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym zaksięgowano na Rachunku
trzeci z kolejnych Wpływów określonych w ust. 1 lit. f).

http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/konta/aktualne_promocje/premia_na_start/Regulamin_Premia_na_start.pdf

Dzięki za poprawienie

Data: 2012-04-21 09:40:28
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Uzytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4145afc7-3868-466a-903f-a7757f8b63a8@w5g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Ja na 100% taki rachunek otworze 27 albo 30 kwietnia i moge ewentualnie na biezaco zdawac relacje jak to sie toczy. Na pewno juz na starcie nie przejde do porzadku dziennego nad tym gdyby za jeden lub trzy dni kwietnia Bank BPH pobral mi calosc oplaty za rachunek. Jako ze i tak co roku mam z nimi co najmniej jeden spór w arbitrazu, jedna wiecej (czy nawet kilka wiecej) nie zrobi mi róznicy.

Data: 2012-04-21 14:49:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH i 300zl - zyski i koszty

"MarekZ" jmtnuj$vpu$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

:)

A Rajfowe wiśnie brałeś? Jakoś nie widziałem Twoich wypowiedzi w tym temacie.

Data: 2012-04-21 19:07:35
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmuau9$gdb$1@inews.gazeta.pl...

A Rajfowe wiśnie brałeś? Jakoś nie widziałem Twoich wypowiedzi w tym temacie.

Nie brałem, generalnie nie chce mi się nadmiernie zajmować takimi rzeczami. Dla Banku BPH robię tu wyjątek. :)

Data: 2012-04-21 16:54:21
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 09:40, MarekZ pisze:
Na pewno juz na starcie nie przejde do porzadku dziennego nad tym gdyby
za jeden lub trzy dni kwietnia Bank BPH pobral mi calosc oplaty za rachunek

Nawet jeśli regulamin konta przewiduje taki tryb pobierania opłat, z którym zapoznasz się przed założeniem tego konta?

Data: 2012-04-21 19:08:17
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmuhmn$4kh$1@inews.gazeta.pl...

Nawet jeśli regulamin konta przewiduje taki tryb pobierania opłat, z którym zapoznasz się przed założeniem tego konta?

Yes. Nawet jeśli tak jest w regulaminie napisane.

Data: 2012-04-21 19:29:54
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 19:08, MarekZ pisze:
[...]

No to chyba czegoś nie rozumiem. Znasz warunki i godzisz się na nie zawierając umowę z bankiem, po czym skarżysz się do arbitra, że bank pobiera opłatę zgodnie z umową zawartą między wami?

Czy to wynika z jakiś porachunków 'osobistych' między Tobą i bankiem? Bo innego uzasadnienia takiego działania nie widzę...

Data: 2012-04-21 20:14:03
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmuqqc$rhn$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Naturalnie, Ĺźe to wynika "z porachunkĂłw osobistych". :)

A jest rzeczywiście taki zapis w regulaminie? Nie chciało mi się sprawdzać. Nie wiem czy akurat z tym do arbitra bym się udał, czy raczej do UOKiK-u, ale gdzieś raczej bym się udał. Jeśli rzeczywiście pobiorą mi całość opłaty miesięcznej za kwiecień, napiszę na grupie "czy i gdzie".

Data: 2012-04-21 21:00:38
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 20:14, MarekZ pisze:
[...]

Uff ;) Bo już myślałem żeś postradał zmysły ;)

[...]

Zasadniczo to chyba każdy bank pobiera opłaty zgodnie z umową/regulaminem/toip więc jeśli klient zna te zasady przed podpisaniem umowy to gdzie tu zadanie dla uokiku?

Data: 2012-04-21 21:15:46
Autor: Zbynek Ltd.
BPH i 300zl - zyski i koszty
Elo

osa napisał(a) :
Zasadniczo to chyba każdy bank pobiera opłaty zgodnie z umową/regulaminem/toip więc jeśli klient zna te zasady przed podpisaniem umowy to gdzie tu zadanie dla uokiku?

Częściowo masz rację. Mogą to być jednak klauzule niedozwolone,
skutkiem czego bank mógłby ponieść konsekwencje. Na razie jednak
sobie tu gdybamy, bo nikt nie przeczytał chyba regulaminu dokładnie :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-04-23 17:51:32
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 21:15, Zbynek Ltd. pisze:
Elo

osa napisał(a) :
[...]

Zgoda.
Na razie jednak
sobie tu gdybamy, bo nikt nie przeczytał chyba regulaminu dokładnie :-D

Też zgoda ;) Ale podciąganie pobierania z góry opłaty za prowadzenia konta z wciąganiem do tego UOKiKu to już lekka przesada ;)

Data: 2012-04-23 22:13:56
Autor: Zbynek Ltd.
BPH i 300zl - zyski i koszty
osa napisał(a) :
[...]

Recht ist recht :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-04-22 08:57:37
Autor: Andrzej Kubiak
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Sat, 21 Apr 2012 19:29:54 +0200, osa napisał(a):

No to chyba czegoś nie rozumiem. Znasz warunki i godzisz się na nie zawierając umowę z bankiem, po czym skarżysz się do arbitra, że bank pobiera opłatę zgodnie z umową zawartą między wami?

W umowie nikt nie może wpisać sobie zupełnie dowolnych warunków (hint:
klauzula niedozwolona). Jeśli Marek uważa, że coś tu ugra, to z całego
serca życzę mu powodzenia. No i czekam na relację z placu boju, bo też
planuję się wybrać, jak skończę z Raiffeisenem.

AK

Data: 2012-04-22 16:49:26
Autor: Matt
BPH i 300zl - zyski i koszty
On Wed, 18 Apr 2012 14:22:14 +0200, ls <lswp@wp.pl> wrote:

Czy ktos juz zakladal konto w BPHu i wie, jakie sa sumaryczne koszty
calej operacji pozyskania 300zl?

19 kwietnia akurat byłem obok placówki BPH i otworzyłem rachunek. Godz.  16:30, placówka tuż obok dużego centrum handlowego, a w środku żadnego  klienta, aż 3 babki z obsługi zanudzają się na śmierć. Byłem zdziwiony po  co aż tyle obsługi w tak małym banku. Najpierw trzeba było założyć kartę  klienta, potem otworzyć "konto kapitalne", potem złożyć wniosek o kartę a  na końcu wniosek o dostęp przez internet. Proponowano mi od razu rachunek  oszczędnościowy, ale miał w nazwie "Sezam" więc na wszelki wypadek  odmówiłem. Proponowano też od razu złożenie wniosku o kredyt odnawialny na  kwotę 2500 zł, bez opłaty za uruchomienie i przedłużenie co roku, również  odmówiłem. Istotne, było też pytanie którego dnia miesiąca ma być  pobierana opłata za rachunek, można wybrać 5, 10, 15 itp. każdego miesiąca.

Matt

Data: 2012-04-22 18:54:06
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "Matt" <matt@matt.ms> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wc58sozhebnp5j@a159590...

odmówiłem. Istotne, było też pytanie którego dnia miesiąca ma być pobierana opłata za rachunek, można wybrać 5, 10, 15 itp. każdego miesiąca.

A można wybrać 31?

Data: 2012-04-22 23:27:11
Autor: Waldek
BPH i 300zl - zyski i koszty

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:jn1cok$lvb$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

"itp." oznacza cykl 5-dniowy ?
- to chyba mozna wybrac 30-tego,
a rachunek otworzyc 31 maja ? - LOL

Data: 2012-04-23 11:58:44
Autor: Matt
BPH i 300zl - zyski i koszty
On Sun, 22 Apr 2012 23:27:11 +0200, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

[...]

Słuchałem babki jednym uchem, jakoś tak sennie opowiadała, chyba coś tam  się różniło od schematu, może był dostępny pierwszy dzień miesiąca a może  ostatni, nie pamiętam. Przejrzałem papiery i nie ma nigdzie wpisanego  dnia, który wybrałem, w systemie transakcyjnym też nie widziałem..
I jeszcze jedno, do podpisania było dodatkowo oświadczenie o poddaniu się  egzekucji do kwoty 10.000 zł.

Matt

Data: 2012-04-23 11:08:13
Autor: marian.koper.b
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu środa, 18 kwietnia 2012 14:22:14 UTC+2 użytkownik ls napisał:
[...]

Witam
Również dzisiaj otworzyłem konto.Na pytanie czy zostanie naliczona opłata za kwiecień, otrzymałem odpowiedź, ze opłata jest naliczana 26 dnia miesiąca, ale w programie maja możliwość zniesienia pierwszej opłaty i  zapłacę  26 maja.
pozdr

Data: 2012-04-26 07:08:48
Autor: xbartx
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:08:13 -0700, marian.koper.b napisał(a):

[...]

Czyli klarują się dwie opcje:
- albo założyć 31 wtedy na pewno już się na żaden dzień naliczania opłaty nie załapiemy
- albo tak tutaj Marian napisał pierwsza opłata może być zniesiona.

--
xbartx

Data: 2012-04-26 14:51:32
Autor: Waldek
BPH i 300zl - zyski i koszty

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jnasa0$hve$3inews.gazeta.pl...

Czyli klarują się dwie opcje:
- albo założyć 31 wtedy na pewno już się na żaden dzień naliczania opłaty
nie załapiemy
- albo tak tutaj Marian napisał pierwsza opłata może być zniesiona.

No to wybralem sie dzis.  Oplaty nie pobiora.
Ustalono date oplaty na wczoraj bm. ;)

Tak wiec dolaczam do grupy "szpakow" - LOL

Pozdro

Data: 2012-04-26 13:34:46
Autor: xbartx
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Thu, 26 Apr 2012 14:51:32 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

No dla tych wisienek to szapk pasuje idealnie hi hi:

"Wiele ptakĂłw po zjedzeniu sfermentowanych owocĂłw ma objawy podobne jak po naduĹźyciu alkoholu. Zjawisko to jednak szpakĂłw nie dotyczy."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szpak_zwyczajny#Po.C5.BCywienie

--
xbartx

Data: 2012-05-02 07:42:05
Autor: jerry .
BPH i 300zl - zyski i koszty
On 26 Kwi, 14:51, "Waldek" <ja...@tam.mam> wrote:
Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał w wiadomościnews:jnasa0$hve$3inews.gazeta.pl...

> [...]

No to wybralem sie dzis.  Oplaty nie pobiora.
Ustalono date oplaty na wczoraj bm. ;)

Tak wiec dolaczam do grupy "szpakow" - LOL

Założyłem konto 27, też miało opłaty nie być za kwiecień, dziś się
loguję na konto a tu zdziwko 1.5 naliczona opłata -9,99, z D z takim
bankiem!

Data: 2012-05-02 07:46:24
Autor: jerry .
BPH i 300zl - zyski i koszty
On 2 Maj, 16:42, "jerry ." <malino...@gmail.com> wrote:

> [...]

> Tak wiec dolaczam do grupy "szpakow" - LOL

> Pozdro

Założyłem konto 27, też miało opłaty nie być za kwiecień, dziś się
loguję na konto a tu zdziwko 1.5 naliczona opłata -9,99, do D z takim
bankiem!

Data: 2012-05-02 17:41:29
Autor: Waldek
BPH i 300zl - zyski i koszty

Użytkownik "jerry ." <malinowym@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e9d80cb-52ed-4a0d-b91a-c1d3cfa32867v2g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

Założyłem konto 27, też miało opłaty nie być za kwiecień, dziś się
loguję na konto a tu zdziwko 1.5 naliczona opłata -9,99, do D z takim

A.... szmaciarstwo ;P
Mnie tez skubneli - mimo zapewnien ze za kwiecien oplaty nie bedzie :>

No psia juha  ...... PO PROSTU FAIR

Data: 2012-05-02 17:00:50
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "jerry ."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b6b73af6-7109-43cd-8e45-e5067b565d9d@z2g2000vba.googlegroups.com...

Założyłem konto 27, też miało opłaty nie być za kwiecień, dziś się
loguję na konto a tu zdziwko 1.5 naliczona opłata -9,99, z D z takim
bankiem!

Ta instytucja kompletnie nie panuje nad kwestią naliczania opłat. Generalnie wszyscy "nowi klienci" Banku BPH powinni być gotowi na to, że naliczy im się większość opłat, które są do pomyślenia po przejrzeniu TOiP. Z moich naprawdę bogatych doświadczeń z tą instytucją wynika, że absolutnie nie jest to wina ludzi w oddziałach. Jeśli chodzi o osoby w oddziałach raczej mam fart, trafiając na ludzi dość kompetentnych, nic to jednak nie pomaga. Te nieprawidłowości powstają w jakiś niezrozumiały sposób w "centralnym systemie" banku.

Ja otworzyłem rachunek 30 kwietnia (trwało to 35 minut, a jestem od lat kartowym klientem tego banku, więc moje dane były już w systemie, ale nic to, zwaliłem to na to, że może dużo ludzi otwiera promocyjne rachunki) i jak na razie nie stwierdziłem pobrania opłaty. Pobieranie opłaty zostało podobno ustawione na 29 dzień miesiąca (piszę podobno, bo w umowie data pobierania opłaty nie występuje, tak po prostu ustaliłem z Panem i Panią otwierającymi mi rachunek). Spróbowałem naturalnie aby ustawić dzień pobierania na 29. oraz dodatkowo kliknąć zwolnienie z pierwszej opłaty, jednak zgodnie z oczekiwaniami nie zgodzono się na taki wariant.

Rozpatrywanie reklamacji w Banku BPH też ma swoje smaczki, ale nie uprzedzajmy przyszłości. :D Do tego banku naprawdę niezbędny jest dystans.

Data: 2012-05-02 08:27:34
Autor: jerry .
BPH i 300zl - zyski i koszty

> [...]

Rozpatrywanie reklamacji w Banku BPH też ma swoje smaczki, ale nie
uprzedzajmy przyszłości. :D Do tego banku naprawdę niezbędny jest dystans.

Dzwoniłem właśnie na infolinie, i okazało się że data pobierania
opłaty jest ustalona na 1 dzień każdego miesiąca a pani w oddziale
twierdziła że opłaty będą pobierane 26, czyli oddział zawalił.. Ale
chyba żaden bank oprócz bph nie pobiera opłat w dni świąteczne.

Data: 2012-05-02 08:34:44
Autor: jerry .
BPH i 300zl - zyski i koszty
> [...]

Rozpatrywanie reklamacji w Banku BPH też ma swoje smaczki, ale nie
uprzedzajmy przyszłości. :D Do tego banku naprawdę niezbędny jest dystans.

A i zapomniałem dopisać na do widzenia pani z oddziału mi powiedziała
'Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku'. Ręce i nie tylko opadają.

Data: 2012-05-02 18:02:08
Autor:
BPH i 300zl - zyski i koszty
A czy wiadomo, do kiedy jest ta promocja w BPH? Czy np. jest sens czekać z
zakładaniem konta do 31 maja?

Data: 2012-05-02 13:19:21
Autor: Tomek
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu środa, 2 maja 2012 20:02:08 UTC+2 użytkownik   napisał:
A czy wiadomo, do kiedy jest ta promocja w BPH? Czy np. jest sens czekać z
zakładaniem konta do 31 maja?

--

Nie ma sensu czekać, gdyż opłata zostanie pobrana 01.06 w kwocie 9,99zł. Nie ma też większego sensu zakładać 01.06 ponieważ dopiero kolejny miesiąc kalendarzowy jest brany pod uwagę w promocji. Mimo zapewnień Pani w oddziale mnie też skroili na 9,99. Można było się tego spodziewać. Jednak poczekamy do zbiorów i zobaczymy kto kogo wydyma i na ile.

Data: 2012-05-02 20:08:59
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnrsqv$nv9$1@inews.gazeta.pl...

A czy wiadomo, do kiedy jest ta promocja w BPH? Czy np. jest sens czekać z
zakładaniem konta do 31 maja?

Rachunki na promocyjnych zasadach można otwierać do 12 lipca włącznie.