BPH i 300zl - zyski i koszty

Data: 2012-04-21 09:40:28
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Uzytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4145afc7-3868-466a-903f-a7757f8b63a8@w5g2000vbp.googlegroups.com...
Czy ktos juz zakladal konto w BPHu i wie, jakie sa sumaryczne koszty
calej operacji pozyskania 300zl?
Chodzi mi o to, ze ktos widzial w TOiP oplate za przedwczesne
zamkniecie konta (50zl), a ktos inny stwierdzil, ze to nie o to
chodzi. Albo miesieczna oplata za karte bankomatowa itp.
Moze ktos zrobil sobie takie wyliczenie, bedace suma wszystkich strat
przez te kilka miesiecy od zalozenia konta az po zakonczenie
wspolpracy z BPH i moglby sie podzielic sprawdzonymi informacjami?

Ja na 100% taki rachunek otworze 27 albo 30 kwietnia i moge ewentualnie na biezaco zdawac relacje jak to sie toczy. Na pewno juz na starcie nie przejde do porzadku dziennego nad tym gdyby za jeden lub trzy dni kwietnia Bank BPH pobral mi calosc oplaty za rachunek. Jako ze i tak co roku mam z nimi co najmniej jeden spór w arbitrazu, jedna wiecej (czy nawet kilka wiecej) nie zrobi mi róznicy.

Data: 2012-04-21 14:49:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH i 300zl - zyski i koszty

"MarekZ" jmtnuj$vpu$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

:)

A Rajfowe wi¶nie brałe¶? Jako¶ nie widziałem Twoich wypowiedzi w tym temacie.

Data: 2012-04-21 19:07:35
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jmuau9$gdb$1@inews.gazeta.pl...

A Rajfowe wi¶nie brałe¶? Jako¶ nie widziałem Twoich wypowiedzi w tym temacie.

Nie brałem, generalnie nie chce mi się nadmiernie zajmować takimi rzeczami. Dla Banku BPH robię tu wyj±tek. :)

Data: 2012-04-21 16:54:21
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 09:40, MarekZ pisze:
Na pewno juz na starcie nie przejde do porzadku dziennego nad tym gdyby
za jeden lub trzy dni kwietnia Bank BPH pobral mi calosc oplaty za rachunek

Nawet jeśli regulamin konta przewiduje taki tryb pobierania opłat, z którym zapoznasz się przed założeniem tego konta?

Data: 2012-04-21 19:08:17
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmuhmn$4kh$1@inews.gazeta.pl...

Nawet jeśli regulamin konta przewiduje taki tryb pobierania opłat, z którym zapoznasz się przed założeniem tego konta?

Yes. Nawet jeśli tak jest w regulaminie napisane.

Data: 2012-04-21 19:29:54
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 19:08, MarekZ pisze:
[...]

No to chyba czegoś nie rozumiem. Znasz warunki i godzisz się na nie zawierając umowę z bankiem, po czym skarżysz się do arbitra, że bank pobiera opłatę zgodnie z umową zawartą między wami?

Czy to wynika z jakiś porachunków 'osobistych' między Tobą i bankiem? Bo innego uzasadnienia takiego działania nie widzę...

Data: 2012-04-21 20:14:03
Autor: MarekZ
BPH i 300zl - zyski i koszty
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmuqqc$rhn$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Naturalnie, ĹĽe to wynika "z porachunkĂłw osobistych". :)

A jest rzeczywiście taki zapis w regulaminie? Nie chciało mi się sprawdzać. Nie wiem czy akurat z tym do arbitra bym się udał, czy raczej do UOKiK-u, ale gdzieś raczej bym się udał. Jeśli rzeczywiście pobiorą mi całość opłaty miesięcznej za kwiecień, napiszę na grupie "czy i gdzie".

Data: 2012-04-21 21:00:38
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 20:14, MarekZ pisze:
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości grup

Yes. Nawet jeśli tak jest w regulaminie napisane.

No to chyba czegoĹ› nie rozumiem. Znasz warunki i godzisz siÄ™ na nie
zawierajÄ…c umowÄ™ z bankiem, po czym skarĹĽysz siÄ™ do arbitra, ĹĽe bank
[...]

Uff ;) Bo już myślałem żeś postradał zmysły ;)

[...]

Zasadniczo to chyba każdy bank pobiera opłaty zgodnie z umową/regulaminem/toip więc jeśli klient zna te zasady przed podpisaniem umowy to gdzie tu zadanie dla uokiku?

Data: 2012-04-21 21:15:46
Autor: Zbynek Ltd.
BPH i 300zl - zyski i koszty
Elo

osa napisał(a) :
Zasadniczo to chyba każdy bank pobiera opłaty zgodnie z umow±/regulaminem/toip więc je¶li klient zna te zasady przed podpisaniem umowy to gdzie tu zadanie dla uokiku?

Czę¶ciowo masz rację. Mog± to być jednak klauzule niedozwolone,
skutkiem czego bank mógłby ponie¶ć konsekwencje. Na razie jednak
sobie tu gdybamy, bo nikt nie przeczytał chyba regulaminu dokładnie :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-04-23 17:51:32
Autor: osa
BPH i 300zl - zyski i koszty
W dniu 2012-04-21 21:15, Zbynek Ltd. pisze:
Elo

osa napisał(a) :
[...]

Zgoda.
Na razie jednak
sobie tu gdybamy, bo nikt nie przeczytał chyba regulaminu dokładnie :-D

Też zgoda ;) Ale podci±ganie pobierania z góry opłaty za prowadzenia konta z wci±ganiem do tego UOKiKu to już lekka przesada ;)

Data: 2012-04-22 08:57:37
Autor: Andrzej Kubiak
BPH i 300zl - zyski i koszty
Dnia Sat, 21 Apr 2012 19:29:54 +0200, osa napisał(a):

No to chyba czego¶ nie rozumiem. Znasz warunki i godzisz się na nie zawieraj±c umowę z bankiem, po czym skarżysz się do arbitra, że bank pobiera opłatę zgodnie z umow± zawart± między wami?

W umowie nikt nie może wpisać sobie zupełnie dowolnych warunków (hint:
klauzula niedozwolona). Je¶li Marek uważa, że co¶ tu ugra, to z całego
serca życzę mu powodzenia. No i czekam na relację z placu boju, bo też
planuję się wybrać, jak skończę z Raiffeisenem.

AK

BPH i 300zl - zyski i koszty