BPH - komponent: brak

Data: 2012-06-08 14:29:55
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
Witam!

Mam taki problem: loguję się do BPH i nie mogę zrobić żadnych przelewów. Komponent: brak. Sęk w tym, że ów nieszczęsny komponent był zainstalowany na komputerze. Mam go w Dodatkach do firefoksa. Na stronie BPH wyczytałem, że trzeba ustawić przeglądarkę i sam przy logowaniu się pobierze. Nie pobrał się (bo już jest), jednak w serwisie transakcyjnym z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-06-08 05:55:11
Autor: krzysztofsf
BPH - komponent: brak
On 8 Cze, 14:29, Szymon <w...@p.pl> wrote:

z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

Sprobuj z inna przegladarka.- moze niezaleznie pobierze komponent i
sezam Cie wpusci ;)

Data: 2012-06-08 14:59:04
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
W dniu 2012-06-08 14:55, krzysztofsf pisze:
On 8 Cze, 14:29, Szymon<w...@p.pl>  wrote:

z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

Sprobuj z inna przegladarka.- moze niezaleznie pobierze komponent i
sezam Cie wpusci ;)

Próbowałem. Nie działa.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-06-08 15:15:38
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
Zadziałało na innym komputerze. Co ciekawe - wcze¶niej nie korzystał z BPH, a nic nie ¶ci±gał. Mój komputer (i według strony) zasysał plug-in. Co¶ ta koncepcja komponentu wydaje mi się niedopracowana.

Pomoc techniczna BPH milczy, informacja o produktach także (kartę do konta powinienem dostać najdalej tydzień temu wedle informacji z oddziału). BPH skusił mnie promocj± i premi± 300zł, jednak po 3 tyg. funkcjonowania konta mam go tak serdecznie dosyć, iż już wiem, że natychmiast po otrzymaniu premii wypisuję się z tego banku. Nawiasem mówi±c z komponentem nie miałem problemu do dzi¶, kiedy to operowałem niskimi kwotami. Dzi¶ akurat zdecydowałem się przesłał na KO w BPH więcej i nagle okazało się, że nie mogę dokonać przelewu ROR-KO. A ponieważ chodzi o znaczn± sumę to trochę mi się paliło, bo każdy dzień to bardzo wymierne odsetki. No ale to pewnie czysty zbieg okoliczno¶ci.

Data: 2012-06-08 15:21:14
Autor: Waldek
BPH - komponent: brak

Użytkownik "Szymon" <w@p.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jqsttm$3o2$1news.task.gda.pl...
[...]

Wyczysc cashe, ciasteczka, wywal stosowne certyfikaty z magazynu
powinien zassac ponownie - nic lepszego mi do glowy nie przychodzi ;)

Mnie tez wq... potwierdzanie sms-em i jeszcze kluczem dodatkowo
no ale ten typ tak ma :]

Data: 2012-06-08 15:35:57
Autor: J_K_K
BPH - komponent: brak
W dniu 2012-06-08 15:21, Waldek pisze:

Mnie tez wq... potwierdzanie sms-em i jeszcze kluczem dodatkowo
no ale ten typ tak ma :]

Jak dodasz do zaufanych, to sms już nie trzeba
(stali kontrahenci).

U mnie dla odmiany trzeba bardzo szybko klikn±ć zezwól,
ew. przeładować stronę i próbować jeszcze raz ;-)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2012-06-08 15:59:25
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
W dniu 2012-06-08 15:21, Waldek pisze:

Wyczysc cashe, ciasteczka, wywal stosowne certyfikaty z magazynu
powinien zassac ponownie - nic lepszego mi do glowy nie przychodzi ;)

Nie pomogło. Przeleciałem też komputer SPybotem i Emsi. Zagrożeń brak. Nie wiem tylko jakich certyfikatów miałbym się pozbyć.

Mnie tez wq... potwierdzanie sms-em i jeszcze kluczem dodatkowo
no ale ten typ tak ma :]

Dla zaufanych odbiorców jest tylko klucz, ale i tak to bez sensu. Po dzisiejszej wpadce zdecydowanie daruję sobie korzystanie z BPH. Poczekam tylko na koniec promocji.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-06-15 02:36:12
Autor: Feromon
BPH - komponent: brak

[...]

Ci z banku to na kompach się nie znaja. W Półbanku wciskali mi, że ten certyfikat to na jednym kompie tylko działa.
Po wyeksportowaniu działał na innym. Ponadto w Firefoxie bez dodatkowych czynno¶ci nie chronił hasłem
i każdy, kto do kompa usiadł, miał dostęp przez FF do mojego konta. Bez zapamiętywania haseł.
W tym kraju trzeba być alf± i omeg± aby zadbać o wł±sne bezpieczeństwo.... Bank tego nie zapewnia.

Feromon

Data: 2012-06-15 05:39:23
Autor: jureq
BPH - komponent: brak
Dnia Fri, 15 Jun 2012 02:36:12 +0200, Feromon napisał(a):

[...]

Czy udało ci się wyeksportować certyfikat utworzony pod IE? Mój IE niestety nie pozwalał na eksport. Udało się wyeksportować tylko po utworzeniu pod linuksowym firefoksem.

Data: 2012-06-15 09:12:10
Autor: Waldek
BPH - komponent: brak

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fda838b$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

W tym kraju trzeba być alf± i omeg± aby zadbać o wł±sne bezpieczeństwo.... Bank tego nie zapewnia.

a  MOZE kiedys tam dowod osobisty bedzie chipowany
i bedzie zawieral podpis kwalifikowany
i bedzie mozna autoryzowac przelew
moze i wyplacic kase z bankomatu po "zwiazaniu" go z okreslonym kontem....

No dobra - juz sie obudzilem ;P

Pozdro

Data: 2012-06-15 15:05:17
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
BPH odpowiedział, że musieli zaktualizować komponent, by działał z FF 13.

Data: 2012-06-08 23:19:29
Autor: Grzexs
BPH - komponent: brak
[...]

Dawno temu, gdy jeszcze korzystałem z tego banku, po każdym uaktualnieniu (ale nie pamiętam, czy firefoksa, czy dodatku) przeprowadzałem taką oto dziwaczną procedurę:

1. odinstalować dodatek
2. znaleźć na dysku plik tego dodatku (jakiś .xpi, ale nie pamiętam już nazwy, ani w jakim katalogu leżał) i wyrżnąć
3. uruchomić jakąś przeglądarkę różną od firefoksa
4. pobrać ze stron banku tenże sam plik .xpi, ale w nowej wersji (w firefoksie kończyło się zainstalowaniem i jakoś nie działało instalowane z sieci)
5. zainstalować ten plik w firefoksie z dysku (chyba wystarczało kliknąć na ten plik, może wpisać ścieżkę, ale też już nie pamiętam)

Jakoś to działało. Tą procedurę podyktował jakiś bardziej światły konsultant czy informatyk. Dlaczego tak – nie mam pojęcia. I nie jestem też do końca pewny, że czegoś nie pominąłem.

--
Grzexs

Data: 2012-06-09 10:37:00
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
W dniu 2012-06-08 23:19, Grzexs pisze:
Dawno temu, gdy jeszcze korzystałem z tego banku, po każdym
uaktualnieniu (ale nie pamiętam, czy firefoksa, czy dodatku)
przeprowadzałem taką oto dziwaczną procedurę:

Dzięki, ale jeśli tak to ma wyglądać po każdej aktualizacji Firefoksa to ja po prostu wolę się pożegnać z tym bankiem ;-)

Data: 2012-06-09 08:19:45
Autor: jureq
BPH - komponent: brak
Dnia Fri, 08 Jun 2012 14:29:55 +0200, Szymon napisał(a):

Mam taki problem: loguję się do BPH i nie mogę zrobić żadnych przelewów.
Komponent: brak. Sęk w tym, że ów nieszczęsny komponent był
zainstalowany na komputerze. Mam go w Dodatkach do firefoksa. Na stronie
BPH wyczytałem, że trzeba ustawić przegl±darkę i sam przy logowaniu się
pobierze. Nie pobrał się (bo już jest), jednak w serwisie transakcyjnym
z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

Sprawdzić czy masz firefoxa 12.0 lub 13.0 i javę 7u4 lub 6u32. Je¶li oprócz tych wersji s± zainstalowane wersje starsze usun±ć w panelu sterowania (dodaj/usuń programy). Po ewentualnej aktualizacji czasami trzeba usun±ć i powtórnie zainstalować komponent.

Data: 2012-06-09 10:33:17
Autor: Szymon
BPH - komponent: brak
W dniu 2012-06-09 10:19, jureq pisze:

[...]

Mam 13.0. Niedawno zaktualizowałem. Pewnie dlatego się wysypało.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-06-11 11:32:20
Autor: ASSek
BPH - komponent: brak
On Sat, 09 Jun 2012 10:33:17 +0200, Szymon <w@p.pl> wrote:

[...]

Gdy wersje Firefoxa zaczęły się zmieniać jak w kalejdoskopie (od wersji 6 lub 7
Firefoxa bodajże), BPH  odpala swój komponent w Javie, żeby nie aktualizować bez
przerwy komponentu (kompatybilno¶ć z wesj± Firefoxa).

Ostatnio Mozilla w Firefoxie "domy¶lnie" wył±czała plugin Javy je¶li nie był
aktualny... więc tak jak napisano wcze¶niej, sprawdĽ ¶rodowisko Javy.
--
ASSek

BPH - komponent: brak