BPH - nie dostajesz rachunków, nie zało żymy Ci konta

Data: 2010-04-26 15:01:19
Autor: Peet
BPH - nie dostajesz rachunków, nie zało żymy Ci konta
Chciałem założyć w BPH konto sezam direct przez internet i okazało się że nie mogę. Zakładałem konta w paru innych bankach w ten sposób i wszystko było OK, ale nie w bph. Oprócz ksera dowodu wymagają rachunku za prąd, gaz czy co tam innego. Z racji tego że telefon mam na kartę, a media stoją na moich rodziców, pani z infolini stwierdziła że w takim razie nie wyśle do mnie kuriera, i jedynie może zaprościć do nabliższej placówki w innym mieście, paranoja.

Data: 2010-04-26 07:50:35
Autor: BK
On Apr 26, 3:01 pm, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:
[...]

od 22 kwietnia zmienila sie ustawa AML - konta zakladane na odleglosc
wymagaja dodatkowej procedury, do wyboru:
- dodatkowy dokument
- rachunek za media/uslugi z adresem
- przelew z innego konta tego samego wlasciciela

Najwyrazniej BPH uznal, ze rachunek bedzie najlepszym wyjsciem.

Data: 2010-04-29 19:12:57
Autor: ztomasz
W dniu 2010-04-26 16:50, BK pisze:
[...]

Ale jaki jest tego cel? Przeciez konto to nie usluga, za ktora sie placi aboanament w wysokosciach kilkudziesieciu zlotych.
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2010-04-29 11:03:54
Autor: BK
On Apr 29, 7:12 pm, ztomasz <ztom...@onet.eu> wrote:
> [...]

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
O cel to sie trzeba pytac racjonalnego ustawodawcy :)

Wprowadzono taki wymog i juz. Jesli klient zaklada rachunek
"zdalnie" (dokladnie "nie jest obecny do celow identyfikacji") trzeba
go dodatkowo zweryfikowac.

Jak dla mnie przepisy AML to najwieksza paranoja w ustawodastwie,
ktora utrudnia zycie ale nie terrorystom ;)

BPH - nie dostajesz rachunków, nie zało żymy Ci konta