BPH przekazało dane klientów CARDIF - ASSURANCES RISQUES DIVERS SPÓŁKA AKCYJ NA ODDZIAŁ W POLSCE

Data: 2010-02-25 19:43:34
Autor: filip lach
BPH przekazało dane klientów CARDIF - ASSURANCES RISQUES DIVERS SPÓŁKA AKCYJ NA ODDZIAŁ W POLSCE
Robert Tomasik pisze:
[ciach słuszny wywód]

Ja Ciê proszê - zawiadom GIODO. TO naprawdê działa i jest to czêsto jedyny sposób na edukowanie banków.

Data: 2010-02-26 10:12:43
Autor: xbartx
BPH przekazało dane klientów CARDIF - ASSURANCES RISQUES DIVERS SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Dnia Thu, 25 Feb 2010 19:43:34 -0800, filip lach napisaƂ(a):

Ja Cię proszę - zawiadom GIODO. TO naprawdę dziaƂa i jest to często
jedyny sposĂłb na edukowanie bankĂłw.

Zdecydowanie popieram. A jak masz podpis elektroniczny, to nawet moĆŒesz to zrobić przez ich www.

Data: 2010-02-26 15:18:21
Autor: Robert Tomasik
BPH przekazaƂo dane klientów CARDIF - ASSURANCES RISQUES DIV ERS SPÓƁKA AKCYJNA ODDZIAƁ W POL SCE

UĆŒytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisaƂ w wiadomoƛci news:hm86qq$8lf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kwalifikowanego nie mam niestety.

BPH przekazało dane klientów CARDIF - ASSURANCES RISQUES DIVERS SPÓŁKA AKCYJ NA ODDZIAŁ W POLSCE