Data: 2012-05-12 21:00:40 | |
Autor: Waldek | |
BPH sie nudzi ? | |
Pogielo ich tam zupelnie zeby karte wysylac poleconym ??
Oczywiscie pomimo zapewnien w oddziale o zwolnieniu z oplaty za kwiecien - bezczelnie skasowali 9,99 z konta :> Nic to, warunki za maj dopelnione dzisiaj 2x Lidl + 1x Shell .... oczywiscie zawrotne kwoty ;) - coz, jakos damy rade ;P |
|
Data: 2012-05-12 17:20:22 | |
Autor: tomrozb | |
BPH sie nudzi ? | |
W dniu sobota, 12 maja 2012 21:00:40 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Pogielo ich tam zupelnie zeby karte wysylac poleconym ?? Czy 3 transakcje kart± nie s± liczone ogólnie dla całej promocji? Tak przynajmniej wynika z regulaminu, nigdzie nie widzę konieczno¶ci 3 transakcji co miesi±c, bo tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi. |
|
Data: 2012-05-15 20:40:55 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
BPH sie nudzi ? | |
tomrozb@gmail.com napisał(a) :
W dniu sobota, 12 maja 2012 21:00:40 UTC+2 użytkownik Waldek napisał: Od cało¶ci. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0xC62E926B |
|
Data: 2012-05-12 22:15:59 | |
Autor: Sinus | |
BPH sie nudzi ? | |
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):
Pogielo ich tam zupelnie Ja ostatnio próbowałem zapłacić kart± maestro w internecie. Podej¶cie pierwsze: skucha, odmowa transakcji. Jednak po godzinie na tej samej stronie przeszło bez problemów. Patrzę jednak na konto a tam 2 blokady - na kwoty z pierwszego i drugiego podej¶cia. Dzwonię więc do nich zapytać co było nie halo z t± pierwsz± transakcj±, a panienka rado¶nie odpowiada że to "bł±d techniczny, wie pan, często się tak zdarza...". Obiecała zdj±ć blokadę i rzeczywi¶cie, po godzinie już ¶rodki się zwolniły. -- Sinus -- |
|
Data: 2012-05-12 23:42:30 | |
Autor: lukz | |
BPH sie nudzi ? | |
W dniu 2012-05-12 21:00, Waldek pisze:
Pogielo ich tam zupelnie zeby karte wysylac poleconym ?? BPH ogolnie chyba schodzi na psy. Wczoraj chcialem zlikwidowac konto maklerskie zalozone lata temu razem z ror i zapomniane zupelnie. Najpierw w jednym z oddzialow (Krakow) stwierdzono ze musze isc do innej placowki, bo tu nie maja "uprawnien" :/ A w kolejnej (ktora miala miec "uprawnienia"ale ich jednak nie miala ;)) wywolalem niezla panike, poploch, kilka telefonow w rozne miejsca. Skonczylo sie na tym ze recznie napisalem na kartce a4 rezygnacje z konta, a oni to wysla poczta gdzies tam, po czym konto zostanie zamkniete. Zenada, wstyd i obciach. Po co w ogole tam te komputery i systemy za milijony dolarow sa? ;) |
|
Data: 2012-05-13 02:09:10 | |
Autor: Waldek | |
BPH sie nudzi ? | |
Użytkownik "lukz" <lukz@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4faed94e$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
Ja zas mialem x lat temu u nich ror ktory zlikwidowalem. Po x latach :) okazalo sie ze moje dane dalej istnieja w systemie Ba, nawet jest wazny klucz - do ktorego oczywiscie nie pamietalem juz hasla ID klienta dostalem ten sam co mialem poprzednio, - musialem za to wygenerowac nowy klucz :] = kolejna wizyta w oddziale Dzis znow pogonili mnie z avizem na poczte bo ktos inteligentny opracowal procedure ? zeby karte jednak wysylac poleconym :> / PIN przyszedl kilka dni wczesniej zwyklym listem / A podobne jajco jak Ty ma znajomy. Kiedys mial tam r-k maklerski otworzyl ror ale za zadne skarby nie mogl sie zalogowac. Interwencja w oddziale nic nie dala /ponoc skasowali to konto i ponownie zalozyli/ Kontakt tel. obslugi z informatykami rowniez okazal sie bezowocny.... - musze sie go zapytac czy juz rozwiazali ten BIG PROBLEM :) |
|
Data: 2012-05-13 00:42:23 | |
Autor: eisenberg | |
BPH sie nudzi ? | |
On 13 Maj, 02:09, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
Dzis znow pogonili mnie z avizem na poczte bo ktos inteligentny Zachciało mi się VISA payWave do konta Direct. Pomaszerowałem do placówki jeszcze przed majówk±, PIN dotarł tydzień temu zwykłym listem a karty jak nie było tak nie ma. Przynajmniej tu na grupie się dowiedziałem, że wysyłaj± poleconym. Ale aviza też nie ma. PS Co do opłat - zlikwidowałem sezama na rzec direct. Mimo to po okresie wypowiedzenia r±bnęli mnie na 9,99. Obyło się spokojnie, bo napisałem reklamację na pocztę wewnętrzn± i po paru dniach zamknęli i sezama i debet na nim |
|
Data: 2012-05-13 06:56:34 | |
Autor: xbartx | |
BPH sie nudzi ? | |
Dnia Sun, 13 May 2012 02:09:10 +0200, Waldek napisał(a):
A podobne jajco jak Ty ma znajomy. Kiedys mial tam r-k maklerski Jak tak czytam to przypomniały mi się moje przeboje z bepehahaha i teraz już wiem dlaczego tak się wzbraniałem przed tymi wiśniami ;) Pamiętam przy migracji sez@amu na nowe coś widziałem nie swoje konto, nie swoje dane i pieniądze. Podjąłem kontakt z jakimś informatykiem ode mnie z oddziału. Sprawa się w końcu wyjaśniła, wszystko dotarło i wróciło do normy. Po jakiś 6 m-c albo lepiej dostaje od tego informatyka maila (w nagłówku "DO" prawie wszystkie adresy mailowe z tego oddziału banku) o treści, że jak wyślę tego maila do 5 osób to dostanę telefon czy tam majbach czy może słonia już nie pamiętam ;) Ubaw po pachy i jak mu wysłałem niewybredną uwagę, że jemu to raczej nie przystoi takie zachowanie i przede wszystkim taka łatwowierność to mnie jeszcze bodajże op.dolił że się nie znam ;) -- xbartx |
|
Data: 2012-05-14 02:08:44 | |
Autor: Robert Tomasik | |
BPH sie nudzi ? | |
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jonlv2$kms$1node2.news.atman.pl...
Dnia Sun, 13 May 2012 02:09:10 +0200, Waldek napisał(a): Bo to niekoniecznie był informatyk. Oni tam marketing zlecają tym osobom, co normalnie klientów obsługują. W przerwach między klientami dzwonią. Akurat znam pracowników z mojego oddziału, bo jest ich tam ze cztery osoby na krzyż i poznaję po głosie. |
|
Data: 2012-05-14 12:12:07 | |
Autor: xbartx | |
BPH sie nudzi ? | |
Dnia Mon, 14 May 2012 02:08:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
Bo to niekoniecznie był informatyk. Oni tam marketing zlecają tym To było jeszcze za czasów starego BPH i na pewno to był informatyk z który prowadziłem tam jakieś w miarę techniczne rozmowy. Fakt, że mógł być tylko od wymiany tonerów w drukarkach no ale informatyk ;) -- xbartx |
|
Data: 2012-05-14 02:05:25 | |
Autor: Robert Tomasik | |
BPH sie nudzi ? | |
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomo¶ci news:jomc0o$b93$1node2.news.atman.pl...
Pogielo ich tam zupelnie zeby karte wysylac poleconym ?? Po pierwsze sprawdĽ, czy owe 9,99 zł nie wróciło na konto pod nazw± "bonifikata" czy co¶ w tym gu¶cie, bo z jakiego¶ powodu tak robi±, że naliczaj± opłaty wszystkim, a potem, jak spełnisz warunki zwolnienia, to dostajesz z powrotem bonifikatę z dat± naliczenia opłaty, choć księgowane to jest póĽniej. Po drugie zwróć uwagę na to, że z jakiego¶ powodu niby masz to za kwiecień, a faktycznie daty rozliczeń s± "wielokrotno¶ci±" daty założenia rachunku i st±d te warunki zwolnienia się póĽniej rozmijaj±. Przykładowo "kwiecień" jest od 20 kwietnia do 20 maja :-). Odnoszę wrażenie, że te udziwnienia weszły w życie po ostatnim poł±czeniu BPH z GE Money Bank. Wcze¶niej było tam normalniej, a mam rachunek w tym banku blisko 20 lat. Co do trudno¶ci z elektronicznymi zleceniami, to o ile się orientuję jest to wynik niedouczenia personelu i jego małej intuicyjno¶ci, a nie możliwo¶ci technicznych systemu. W oddziale, w którym załatwiam sprawy znam cały personel. Nie jeden raz przy mnie robili konsylium jak co¶ robić. Nie jeden raz również mi się pracownica przyznawała, że po prostu nie wie, jak co¶ zrobić i stawało na tym, że przyjdę za kilka dni, a ona się dowie - często bywam tam, bo s± w centrum handlowym, w którym regularnie robię zakupy. Ich system ma duży potencjał, ale jest bardzo mało przejrzysty. Przykładowo, by zmnienić aneksem umowę rachunku bankowego na rachunek z wyższej półki, by skorzystać z nowych warunków musieli¶my zwrócić wszystkie karty wydane do rachunku i wydano nam darmo nowe z nowymi numerami. Nikt nie potrafił mi powiedzieć, po co. Tak, bo tak. Co więcej, by dostać te nowe, stare musiała pani zabrać i poci±ć. Przez dwa tygodnie nie mieli¶my z żon± kart. Nie dało sie nawet tego przeforsować, że najpierw jedn± wymieni±, a potem drug±. Paranoja po prostu. W tym banku funkcjonuj± osobne systemy dla GE Mony Bank i BPH i one chyba nie do końca s± kompatybilne ze sob±. Przez pół roku ich informatycy walczyli z tym, bym na wyci±gu z kary widział, że j± spłaciłem. Musiałem albo sprawdzać, czy zeszedł przelew, albo sobie sumować, bo w wolnych ¶rodkach była spłata zadłużenia widziana. Nie widziałem ja, nie widziała pracownica w banku BPH, ale w oddziale GE pracownik widział. Widział również spłatę kto¶ tam w centrali i nie mógł zrozumieć, że wobec braku funkcjonalno¶ci automagicznego pobierania sobie z rachunku spłaty brak tej informacji powodował, że czasem dwa razy spłatę robiłem. Co więcej, jak dwa razy spłatę robiłem, to mi póĽniej przychodziło upomnienie za 30 zł, ze w kolejnym miesi±cu nie spłaciłem minimalnej spłaty, choć miałem nadpłatę z poprzedniego miesi±ca - bo ta minimalna kwota ma być w okre¶lonym interwale czasowym i nie moze być za wcze¶nie. Teraz maj± funcjono¶ć samorzutnego pobierania z rachunku spłaty, więc stało się to mało ważne akurat, bo najwyżej sami siebie mog± siebie ¶cigać za zbyt póĽne pobranie spłaty :-) |
|
Data: 2012-05-15 23:21:22 | |
Autor: lukz | |
BPH sie nudzi ? | |
W dniu 2012-05-14 02:05, Robert Tomasik pisze:
.. Nie jeden raz przy mnie robili konsylium jak co¶ robić. Nie jeden raz również mi się pracownica przyznawała, że po prostu Dlatego takim bankom mowimy staropolskie... dziekujemy ;) |
|
Data: 2012-05-15 23:27:23 | |
Autor: Robert Tomasik | |
BPH sie nudzi ? | |
Użytkownik "lukz" <lukz@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fb2c8d6$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
W tym banku funkcjonuj± osobne systemy dla GE Mony Bank i BPH i one Czemu? To w sumie ma swój urok :-) Jestem na pewno indywidualnie traktowany :-) |
|
Data: 2012-05-16 23:52:33 | |
Autor: lukz | |
BPH sie nudzi ? | |
W dniu 2012-05-15 23:27, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "lukz" <lukz@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci Heh, byc moze :) Ja tam jednak wole jak w banku maja porzadek w papierach. Co ciekawe, jak kiedys likwidowalem ror, to nie mieli takich problemow, jak teraz z tym nieszczesnym maklerskim. |
|