BPH - wiśnie

Data: 2012-07-02 04:16:39
Autor: luc
BPH - wiśnie
Założył ktoś i może opisać wrażenia? Warto się w to pakować? Czas jest
do 12.07...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-02 11:35:26
Autor: TrzyLinie
BPH - wiśnie

Założył ktoś i może opisać wrażenia? Warto się w to pakować? Czas jest
do 12.07...

Najbardziej oszustny bank w mojej (krótkiej) karierze... Trzeba bardzo
uważać. Np. nie wolno wdepnąć jednocześnie w promocję "poleć dalej" bo
jedna wyklucza drugą.

Data: 2012-07-02 14:50:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"luc" d1fcb06b-649e-4403-a8fd-8467036ab396@j9g2000vbk.googlegroups.com

: Założył ktoś i może opisać wrażenia?
: Warto się w to pakować? Czas jest do 12.07...

Wielu założyło, niewielu pisze...
Ja, jako prorok, czekam na to, co przydaży się innym.

   Lękaj się (mówią mędrcy) proroków i tych, którzy gotowi
   są umrzeć za prawdę, gdyż pociągają ze sobą śmierć
   licznych, często przed sobą, czasem zamiast siebie.

Ja zamierzam -- najpierw ubiję grunt, okopię stanowiska artyleryjskie,
przygotuję się, zbadam teren, zbiorę raporty poległych, zjem ostatnie
(czy przedostatnie) wiśnie Synków (Synek najwyraźniej zliberalizował
swoje zasady -- teraz i matce dał, choć polałem tam z tego samego,
mBankowego, konta, z którego kiedyś, gdy odrzucił z uwago na
niezgodność charakterów czy danych...) i Rafajnych...

-=-

Zapiszę się chyba do Rodzimy Radia Maryja. Rodzina ta ma ponoć
jakiś plan -- dzięki któremu polska rodzina będzie mogła
zaoszczędzić rocznie nawet kilkaset złotych, chyba aż 850...

Weźmy dwoje dorosłych, dwoje dzieci i dwoje (połowę) teściów/rodziców...
Razem banki chętnie dają na ten cel po 4 komplety:

  Rajfi    4x200
  BPHahaha 4x250
  Mille    4x600
  Baśka    4x500

co daje łącznie około 800+1000+2400+2000=6200, czyli
jedno nic w zestawieni z planem Rodziny Radia Maryja!

Benedykt XVI pierdolił, że kryzys jest szansą dla nowych ludzi.
I jest -- dzięki kryzysowi Polska płaci do UE, UE dotuje swoje
banki, których ma pełno w Polsce, które płaca nam...

Na wakacje można pojechać.

-=-

Neoniuszu -- ja Ciebie nie czytam.

Młode lata przepracowałem dla kurewskiej ojczyzny, dorabiając się chorób
kręgosłupa, zamiast majątku choćby takiego, jakim jest rodzina. Kościół
nakazał państwu wypierdolenie mnie z pracy i niezapłacenie mi za moją
pracę. Gdybyś był człowiekiem poważnym, pojąłbyś, że niepłacenie za
pracę jest (jak nawet sam ten kurewski Kościół mówi/głosi -- grzechem
wołającym o pomstę do nieba) skrajnym skurwysyństwem.

Na razie jesteś jak gówniarz, który jest wdzięczny darczyńcy za to,
co dostaje za darmo. Myślisz, że ja pracowałem na uczelni tak, jak
,,w banku'', że uczelnia płaciła mi za nic, za moją dobra wolę i za
moje chęci odbierania pieniędzy. Trzeba Ci zatem wybaczyć Twoją
głupotę i Twoją niewiedzę objawiającą się kąsaniem?

Raczej nie -- zwyczajowo płaci się za pracę, zatem nie możesz uważać,
że uczelnia po prostu zaprzestała ułaskawiania mnie swoimi darami. Po
prostu Ty nigdy nie pracowałeś, dlatego przejawiasz postawę ludzi mi
znanych, którzy uważają, że ja powinienem im dawać pieniądze, gdyż
kiedyś im dawałem za darmo, z dobroci serca, czyli z własnej głupoty.

Skurwysyn Kopania nie zapłacił mi za moją pracę, którą wykonałem
poprawnie, z której owoców korzystał, która mi zlecił, na którą
się zgodził, za którą dobrowolnie obiecał mi zapłatę.

-=-

Niech przeklęty będzie Rydzyk i jego radio?
Nie można usiąść, gdy się już siedzi. Rydzyk jest już przeklęty. :)

Data: 2012-07-02 14:53:52
Autor: Waldek
BPH - wiśnie

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jss5e6$ohl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jutro realizuje trzeci i ostatni z warunkow
 - wiec bedziesz musial jeszcze poczekac.....
cos mi po glowie sie placze ze regulaminowe ~45 dni

Data: 2012-07-02 15:03:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"Waldek" jss5ks$br$1@node1.news.atman.pl

Jutro realizuje trzeci i ostatni z warunkow
- wiec bedziesz musial jeszcze poczekac.....
cos mi po glowie sie placze ze regulaminowe ~45 dni

A ile już straciłeś?

Data: 2012-07-02 16:10:43
Autor: Waldek
BPH - wiśnie

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jss675$of4$1inews.gazeta.pl...

"Waldek" jss5ks$br$1@node1.news.atman.pl

Jutro realizuje trzeci i ostatni z warunkow
- wiec bedziesz musial jeszcze poczekac.....
cos mi po glowie sie placze ze regulaminowe ~45 dni

A ile już straciłeś?

Wole powiedziec ile zyskalem po odliczeniu strat
ale na to jeszcze trzeba zaszczekac ;)

Hauuuu ....
- a teraz ide wreszcie pod chlodny prysznic ;P

Pozdrawiam

Data: 2012-07-02 20:53:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"Waldek" jssa4v$a0e$1@node1.news.atman.pl

Wole powiedziec ile zyskalem po odliczeniu strat

Ale na razie chyba jedynie inwestujesz.

ale na to jeszcze trzeba zaszczekac ;)

Hauuuu ....
- a teraz ide wreszcie pod chlodny prysznic ;P

Mnie nie szkodzą upały -- mogą być większe.
Szkodzi mi wilgotność. Z klimatyzatora leją się litry wody...

-=-

Smartfon nie trzyma moczu?... Nie trzyma ikon aplikacji tam, gdzie
chcę. Po wyłączeniu i włączeniu telefonu -- część ikon wędruje. Po
netbooku, który mruczy jak Kiciuś, czas przywędrował na smartfon
z dżiPIESem. Piesek pomaga mi w znajdywaniu drogi do domu...

Data: 2012-07-03 11:09:39
Autor: Waldek
BPH - wiśnie

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jssqno$q3v$1inews.gazeta.pl...

- a teraz ide wreszcie pod chlodny prysznic ;P

Mnie nie szkodzą upały -- mogą być większe.
Szkodzi mi wilgotność. Z klimatyzatora leją się litry wody...

Mnie na Sacharze tez az tak bardzo nie przeszkadzalo > 40 st C
ale 35 przy 80% wilgotnosci to calkiem inna bajka :]

Data: 2012-07-03 18:32:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"Waldek" jsucsh$2at$1@node1.news.atman.pl

[...]

Dlatego ja leję wodę... Dobrze, że przypomniałem sobie...
Zaraz by znów polała się na podłogę?... Pięciolitrowa
butla dođ szybko zapełnia się...

-=-

Włożyłem wyprasowane spodnie (na pewno kiedyś prasowałem -- od dawna
już nie prasuję) i kupiłem nowe buty (w godzinę po wyjściu z BPH)
a także włożyłem wyprasowana koszulę (czyli odzież ochronną miałem)
i poszedłem do BPHahaha...

Buty kupiłem za 199 złotych przypadkiem i niechcąco.
Wyszedłem z Auchan, bo nie miałem czegoś (nie pamiętam,
czego) i poszedłem do samochodu, pojechałem do Selgrosa
(chyba nie warto tam niczego kupować) i wróciłem (w czasie
jazdy chłodziłem czekoladę) do Auchan, gdzie przypadkiem
zobaczyłem buty w jakimś butiku... No i stało się. :)

-=-

Już wiem, że zakładanie konta w ostatnim dniu mija się z celem,
jakim jest uniknięcie opłaty. Wiem też i o tym ,ż promocji nie
należy ze sobą łączyć. :) Wiem o wielu innych pułapkopodstępach. :)

Nic w tym złego -- jestem już pełnoprawnym prorokiem. Teraz nich
inni (młodsi duchem ode mnie) idą przede mną -- na śmierć. :)

Ulokowałem na 6.6% merytorycznie 3 tałzeny.
Miałeś rację co do limitu -- 1 tałzen, nie 3, jak Cię poprawiono.

Do Synka mojej matki (ale nie do mnie) wpłynął okręt wypełniony
po brzegi pięćdziesięcioma wiśniami. Znaczy -- Synek czci moja
matkę i mnie.

Data: 2012-07-03 23:16:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"Eneuel Leszek Ciszewski" jsv6rv$ike$1@inews.gazeta.pl

Ach, ten pośpiech...

Buty kupiłem za 199 złotych przypadkiem i niechcąco.

Za 119,  nie za 199. A imo to jest najważniejsze tutaj.
Buty świetne, wygodne -- nie chce się mi ich zdejmować
z nóg... Oczywiście Reeboka. :)

Wyszedłem z Auchan, bo nie miałem czegoś (nie pamiętam,
czego) i poszedłem do samochodu, pojechałem do Selgrosa

Kupiłem tam coś, co nazywa się ,,monitor ciśnienia''.
Miało być tak:

 -- zielony, gdy jest powyżej 2.2 bara
 -- żółty, gdy ciśnienie nieco spada
 -- czerwony, gdy jest poważna obniżka ciśnienia

Otóż -- jeden z nich był zielony już przy 1.5 bara
(może i wcześniej, ale nie chciałem tak mocno spuszczać
powietrza) a drugi przy 5 barach jeszcze częściowo był
żółty, a nawet czerwony...

Reklamacja trwała baaaardzo długo -- pani musiała załatwić
w tym czasie inną, ,,ważną'' sprawę... Wtedy, w czasie tego
załatwiania tej reklamacji -- ona była PANIĄ SYTUACJI. :)
Teraz, a nawet nieco wcześniej -- ja jestem panem sytuacji,
bo raczej nie będę już tam nic kupował. :) Wcześniej stałem
się owym panem sytuacji, albowiem zamierzałem tam to i owo
kupić tego dnia, ale rozmyśliłem się w czasie rozwiązywania
mojego problemu...

Zaraz odezwą się neoniusze i inni szczekacze zawodowi -- ale
mnie to nie rusza. :) Polska Jana Pawła II to kraina kłamstwa,
szczekania, gryzienia itp. -- prawda rzadkim jest tutaj gościem.

DVB-Trwam, mówiąca prawdę_Rydzyka, też mnie dziś napotkała. :)
W galerii, na korytarzu, zobaczyłem mikroantenę o rzekomym zysku
34 dB... Gdy spytałem sprzedawcę, jakim cudem taka antena ma tak
duży zysk, odparł opryskliwie, że ma wzmacniacz. Gdy zauważyłem,
że wzmocnienie to nie zysk, odparł, że zyskiem jest także
wzmocnienie, gdyż zyskiem sumarycznym jest zysk i wzmocnienie.

DVB-Trwaciel kupi, zapłaci, zamontuje, zaklnie, wyrzuci... :)

[...]

Meritum na razie nie podpada mi, choć wcale nie ma najwyższych %%.

Do Synka mojej matki (ale nie do mnie) wpłynął okręt wypełniony
po brzegi pięćdziesięcioma wiśniami. Znaczy -- Synek czci moja
matkę i mnie.

Do mego Synka wpłynął niemal natychmiast po aktywacji, czy
inicjacji nieskesulanej -- już zapomniałem, co to było...

-=-

Powoli mi podoba się to, że sprzedano polskie banki?
Wiem -- baaardzo powoli, ale czy ktoś widział starego
kota ganiającego myszy w zamkniętej klatce? Nie uciekną!
Założę konto matce, zrobię matkę na szaro... I gdzieś
w zakamarkach swej duszy walczyć będę z myślą (a raczej
będę walczył przeciwko tej myśli) mówiącą mi, że banki
celowo dają nam wiśnie i orzechy w te smutne dni.

Ojciec chyba w BPH nie założy konta? Siostra tym bardziej.
Wg siostry to zapewne jest amoralne a ojciec będzie obawiał
się zemsty urzędników Truskolaskiego? Jakoś tak. Toż wg
scenariusza Ozorowskiej świni, firma ma zarabiać i płacić
na Kościół, kupując koszerne produkty.

Nie wolno firmie zapłacić mi za klimatyzator czy za wentylatory -- bo
nie są koszerne. Gdybym zapłacił swemu pociotkowi 50 tysięcy złotych
za profesjonalną ;) klimatyzację (mogłaby w ogóle nie pracować? -- mogłoby
jej nawet nie być, obym mu zapłacił za to, co koszerne) firma mogłaby
liczyć u urzędników na poparcie finansowe sfinansowane Waszymi podatkami,
to znaczy -- mogłaby dostać (z woli Bożej oczywiście) jakąś pracę,
jakieś intratne zlecenie, za które by otrzymała zwrot poniesionych wydatków...

 Leroy Merlin  najwyraźniej nie płaci na Kościół -- nie jest koszerny. ;)
Firma zaś -- ma płacić na to, co wskaże Kościół. :) (czyli na koszerne)

Aż pewnego dnia rozpocznie się nowa wojna, nowe rżnięcie, nowe
ustalanie nowych granic i nowego porządku, w którym człowiek
(na przykład ja) będzie miał prawo do życia, a nie tylko do
płacenia (poprzez firmę mego pociotka na przykład) na Kościół...

Na razie nie mam prawa do zakupu (i do używania) klimatyzatora
i wentylatorów. Muszę zdychać w smrodzie i wilgoci -- z woli Kościoła. :)
Zakupiłem wprawdzie klimatyzator -- ale ,,nieleganie''. :)

-=-

Wracając do butów -- gdybym nie wziął faktury na etui do smartfonu,
przegapiłbym te buty. Tak oto uniknąłem nadpłacenia, albowiem chciałem
(zamierzałem) już kupić buty w innym sklepie, w którym sprzedano by mi
koszerne... za 149 złotych... Lub nawet drożej...

Smartfon niesie nadzieję -- śmierci ideologii Gates. :)

Data: 2012-07-02 17:40:09
Autor: Ebald
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-02 14:53, Waldek pisze:

Jutro realizuje trzeci i ostatni z warunkow
- wiec bedziesz musial jeszcze poczekac.....
cos mi po glowie sie placze ze regulaminowe ~45 dni

Czaję się też na to konto
Dwa warunki znam,trzy płatności kartą do konta, regularne zasilanie konto, a trzeci? Czegoś nie doczytałem?

Pozdrawiam
Ebald

Data: 2012-07-03 11:06:41
Autor: Waldek
BPH - wiśnie

Użytkownik "Ebald" <epe@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:jssfcq$a7r$1news.icpnet.pl...
[...]

Trzeci - tzn. trzeci ostatni raz  ;P

Data: 2012-07-15 15:20:50
Autor: MarekZ
BPH - wiśnie
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsucmv$265$1@node1.news.atman.pl...

Trzeci - tzn. trzeci ostatni raz  ;P

To jeszcze aż dwa miesiące, do momentu rozpoczęcia składania wypowiedzeń umowy rachunku.

Ciekawe ilu grupowiczów otrzyma premię bez składania żadnej reklamacji.

Data: 2012-07-15 15:50:33
Autor: Szymon
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-15 15:20, MarekZ pisze:
Ciekawe ilu grupowiczów otrzyma premię bez składania żadnej reklamacji.

Ja już złożyłem - oddali. Ale jakość obsługi BPH jest koszmarna. Zastanawiam się po co im tego typu akcje promocyjne, skoro znaczna część klientów po otrzymaniu premii zrezygnuje i nie poleci banku nikomu ze znajomych.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-07-15 21:05:44
Autor: MarekZ
BPH - wiśnie
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jtuhqm$204$1@news.task.gda.pl...

[...]

To jest chyba próba wyłowienia z rynku głupków, albo klientów wybitnie mało dynamicznych (nie będzie im się chciało zanieść wypowiedzenia, nie będą odporni na manewry Banku BPH stosowane przy składaniu wypowiedzenia itp.).

No nic, we wrześniu jak co roku będę u nich karty kredytowe zamykał i wiem, że po raz kolejny spróbują pobrać za nie opłaty i pewnie znowu skończy się u Pani Arbiter. Nawet nie będę musiał dwa razy chodzić, bo rachunek wypowiem przy tej właśnie okazji. Zresztą z premią przewiduję, że też mogą być różne cyrki, to i może do Arbitra razem będę wysyłał dwa wnioski. :)

A tak w ogóle to ja nie rozumiem jakim cudem ten bank ciągle istnieje i generuje dodatni wynik.

Data: 2012-07-15 22:33:38
Autor: Szymon
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-15 21:05, MarekZ pisze:
[...]

Miałoby to sens, gdyby nie fakt, iż konto promocyjne należy do jednych z najdroższych na rynku. 120zł/rok piechotą nie chodzi i myślę, że ludzie jednak będą zamykali. Aczkolwiek wielu się doczyta, iż zamknięcie kosztuje 50zł ;-)

Data: 2012-07-17 01:13:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"Szymon" jtv9ec$34o$1@news.task.gda.pl

[...]

Ja dopiero zaczynam swą przygodę z BPH.
Wkrótce pierwsze wlania...

Data: 2012-07-18 02:30:23
Autor: Waldek
BPH - wiśnie

Użytkownik "Szymon" <w@p.pl> napisał w wiadomości news:jtv9ec$34o$1news.task.gda.pl...
[...]

Moglbys rozwinac ta mysl z "doczytaniem", bo cos nie trybie :)

Data: 2012-07-18 08:59:47
Autor: Szymon
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-18 02:30, Waldek pisze:

[...]

Jeśli zamkniesz konto przed upływem 12 miesięcy to musisz zapłacić 50zł. Zatem jeśli dadzą 300zł po 4 miesiącach i zamykasz to realnie uzyskasz 210zł (9,99 prowadzenie + 50 zamknięcie). Z drugiej strony zostawiać na kolejne 8 m-cy by uniknąć tej opłaty to ok. 80zł za prowadzenie.
Nieźle zdziwią się ci, którzy celują w 100zł promocji ;-) W moim przypadku w oddziale nie informowali o tych 50zł przy zamknięciu i jak znam życie to sporo osób nie ma tej świadomości.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-07-18 09:21:54
Autor: MarekZ
BPH - wiśnie
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju5msh$hvp$1@news.task.gda.pl...

Nieźle zdziwią się ci, którzy celują w 100zł promocji ;-) W moim przypadku w oddziale nie informowali o tych 50zł przy zamknięciu i jak znam życie to sporo osób nie ma tej świadomości.

I bardzo dobrze, że nie mają tej świadomości, ponieważ byłaby to świadomość fałszywa.

Ta opłata dotyczy kont typu Sezam, a i to nie w każdym przypadku. Naszych rachunków, które będziemy zamykać, to nie dotyczy.

Data: 2012-07-18 12:06:14
Autor: Szymon
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-18 09:21, MarekZ pisze:
[...]

Masz rację. Informację o tych 50zł uzyskałem w placówce banku. Jakiś tam kierownik czy dyrektor placówki specjalnie sprawdzał czy nie ma takiej opłaty przy zamykaniu konta i stwierdził, że jest. TOiP ma ponad 40 stron, więc się nie wczytywałem. Ale dodam, że ten sam majster powiedział, że wszystkie przelewy KO-ROR są bezpłatne, co okazało się nieprawdą (reklamację uznali), zgubił umowę karty (po prawie 2 miesiącach dostałem kartę), a gdy byłem interweniować to sprawę załatwili tak, że dostałem 2 karty do konta zamiast 1. Po prostu takiego burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory. Żeby było jeszcze weselej to obsługiwał mnie nowy pracownik, który wiedział jeszcze mniej niż tej kierownik, więc go co chwila wołał na konsultacje, co ma zrobić. Dodam, iż placówka w Gdańsku Wrzeszczu przy głównej ulicy. Po prostu skandal. No ale dzięki za wyjaśnienia.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-07-18 03:13:40
Autor: luc
BPH - wiśnie
On 18 Lip, 12:06, Szymon <w...@p.pl> wrote:
Po prostu takiego
burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory.

Heh, ja załatwiałem to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
przyjechał, dał papiery i w nogi, bo nie dostał zlecenia, że ma od
mnie dostać podpisaną umowę.
Wczoraj z kolei dzwonią, żeby zapytać się, jak oceniam obsługę w
placówce podczas podpisywania umowy. Jakiej placówce się pytam? W
życiu nie byłem. Ręce i nogi opadają...
I jeszcze to nachalne wciskanie produktów kredytowych na każdym
kroku...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-18 14:04:42
Autor: Szymon
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-18 12:13, luc pisze:
Heh, ja załatwiałem to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
przyjechał, dał papiery i w nogi, bo nie dostał zlecenia, że ma od
mnie dostać podpisaną umowę.

Gdy karty nie było przez 3 tyg. zapytałem z poziomu Internetu co z nią. Babka zadzwoniła +/- po tygodniu, że umowa nie dotarła (której egzemplarz trzymałem w ręce, stąd twierdzę, że zgubili w oddziale) i wyśle mi inną, by na tej podstawie dać kartę. Wysłała - do innego województwa na adres zameldowania ;-) Oczywiście nie odebrałem, a i tak mam 2 karty ;-) Już do nich napisałem co z tym teraz zrobić, by się nie okazało, że akurat oni tę nieaktywną policzyli do promocji i nie uznali transakcji ;-)

A co do dobrej woli pracowników... U mnie ten nowy nie miał pieczątki jeszcze, obsługiwał mnie ok. godziny i tak nieudolnie, że ów "kierownik" dał mi bidon z logo BPH. Niby taki gadżet za cierpliwość ;-) Czyli chyba pojęcie o jakości obsługi mają... oby im bidonów starczyło dla wszystkich ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2012-07-18 05:11:06
Autor: luc
BPH - wiśnie
On 18 Lip, 14:04, Szymon <w...@p.pl> wrote:
W dniu 2012-07-18 12:13, luc pisze:

> Heh, ja za atwia em to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
> przyjecha , da papiery i w nogi, bo nie dosta zlecenia, e ma od
> mnie dosta podpisan umow .

Gdy karty nie by o przez 3 tyg. zapyta em z poziomu Internetu co z ni .
Babka zadzwoni a +/- po tygodniu, e umowa nie dotar a (kt rej
egzemplarz trzyma em w r ce, st d twierdz , e zgubili w oddziale) i
wy le mi inn , by na tej podstawie da kart . Wys a a - do innego
wojew dztwa na adres zameldowania ;-) Oczywi cie nie odebra em, a i tak
mam 2 karty ;-) Ju do nich napisa em co z tym teraz zrobi , by si nie
okaza o, e akurat oni t nieaktywn policzyli do promocji i nie uznali
transakcji ;-)

A co do dobrej woli pracownik w... U mnie ten nowy nie mia piecz tki
jeszcze, obs ugiwa mnie ok. godziny i tak nieudolnie, e w "kierownik"
da mi bidon z logo BPH. Niby taki gad et za cierpliwo ;-) Czyli chyba
poj cie o jako ci obs ugi maj ... oby im bidon w starczy o dla
wszystkich ;-)

Ten bidon nie przecieka? ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-18 15:48:14
Autor: Szymon
BPH - wiśnie
W dniu 2012-07-18 14:11, luc pisze:

Ten bidon nie przecieka? ;-)

:-) Nie używałem.

Data: 2012-07-18 12:23:59
Autor: MarekZ
BPH - wiśnie
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju61q0$860$1@news.task.gda.pl...

[...]

No proszę, u mnie otwieranie rachunku wyglądało w sumie dość podobnie. Też początkujący pracownik walczył z otaczającą go rzeczywistością i co pewien czas wołał jakiegoś kierownika czy kogoś takiego. Widać, że wiele tych rachunków nie zostało otworzonych w tym oddziale, bo niektóre rzeczy wydawały się go zaskakiwać w trakcie procedury otwierania. Ale trzeba im przyznać, że wyglądało tak jakby mieli bardzo dobre chęci. Jeżeli chodzi o pracowników jako takich, to widziałem o wiele gorsze sytuacje.

Uzgodniliśmy datę pobierania opłaty na 29 dzień miesiąca (data ta nie występuje jawnie w umowie, a rachunek otwierałem 30 kwietnia). Faktycznie została ona ustawiona na 27 dzień miesiąca, zapewne dlatego, iż to w maju była akurat niedziela, a Bank BPH wydaje się uwielbiać robić swoim klientom takie niemiłe niespodzianki jak pobieranie opłaty około północy z niedzieli na poniedziałek (przed ewentualnym wyjściem przelewów z datą poniedziałkową). Zawsze to była jakaś szansa na kilka groszy odsetek 25% dla banku BPH, a może i opłaty jakieś.

No nic, u mnie pobiorą pięć opłat miesięcznych (chyba że premia zostanie wypłacona w ciągu pierwszych 30 dni, to wtedy cztery). Tej w październiku już nie zdążą pobrać w żadnym przypadku, nawet postaram się tak zrobić aby okres wypowiedzenia skończył się 26 października. A nuż spróbują sobie wziąć, zdebetują sobie rachunek i ten się nie zamknie. :)

Data: 2012-07-18 15:43:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"MarekZ" ju5njo$cn7$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Naszych rachunków, które będziemy zamykać, to nie dotyczy.

Naszych, czyli kapitalnych?

Data: 2012-07-18 20:09:00
Autor: MarekZ
BPH - wiśnie
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju6elh$kq5$1@inews.gazeta.pl...

Naszych, czyli kapitalnych?

No tak. I tych drugich, droższych, o ile znalazł się szaleniec, który je otworzył w celach promocyjnych.

Data: 2012-07-19 00:05:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wiśnie

"MarekZ" ju6th1$q9f$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Naszych, czyli kapitalnych?

No tak. I tych drugich, droższych, o ile znalazł się szaleniec, który je otworzył w celach promocyjnych.

Mnie wyraźnie zaznaczono, że są dwa konta dające 3 setki
z tym, że chyba nie warto ;) brać tego droższego. :) Tu
(na grupie) każdy wiesza psy na BPH, podczas gdy ja mam
dobre zdanie o odwiedzonym marmurze. Spokojnie, sympatycznie,
czysto, z gratisami/reklamówkami -- długopisami w pudełeczkach/etui,
latarką, podkładką klejącą się -- jeszcze nie użyłem... Piszą, że
trzyma solidnie jak magnes czy klej, ale bez magnesu i bez kleju,
a gdy straci swe klejące właściwości, wystarczy ją wymyć aby
odzyskała te właściwości...

Odnotowałem w marmurze klimatyzację, zamknięte okna i dwoje
drzwi czyniących stosowną śluzę -- wszystko to robi jak
najlepsze wrażenie. Zupełnie inaczej niż w BPH, jaki znam. :)

Data: 2012-07-18 10:24:56
Autor: Andrzej Kubiak
BPH - wiśnie
Dnia Wed, 18 Jul 2012 08:59:47 +0200, Szymon napisał(a):

Jeśli zamkniesz konto przed upływem 12 miesięcy to musisz zapłacić 50zł.

Uzasadnisz stosownym zapisem w TOiP?

AK

Data: 2012-07-08 12:21:33
Autor: hartwiqp
BPH - wiśnie

A którą kartę wybraliście?
Po lekturze TOiP najsensowniejsza wydaje się być MasterCard Debit Gold. Chyba że coś mi umnkęło. Jakieś warunki trzeba spełnić żeby dostać tą kartę?

Data: 2012-07-18 03:17:48
Autor: maciekmouse
BPH - wiśnie
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 13:16:39 UTC+2 użytkownik luc napisał:
Założył ktoś i może opisać wrażenia? Warto się w to pakować? Czas jest
do 12.07...

pzdrwm
luc

&#39;jak czlowiek umrze, to nie zyje&#39; kurt vonnegut, jr.

Poniżej link do informacji z portalu Bankier.pl na temat kosztów rozstania się z bankiem...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-kosztuje-rozwod-z-bankiem-2593756.html

Data: 2012-07-18 05:14:02
Autor: luc
BPH - wiśnie
On 18 Lip, 12:17, maciekmouse <maciej.myszew...@gmail.com> wrote:

Poniżej link do informacji z portalu Bankier.pl na temat kosztów rozstania się z bankiem...http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-kosztuje-rozwod-z-bankiem-2593756...

Hmmm... Moje konto nazywa się "Kapitalne", a nie "Sezam". A opłaty
biorą od "Sezam".
Patrz strona 7:
http://www.bph.pl/repo/bph/TOiP_calosciowe/wyciag_taryfa_KI.pdf

pzdrwm