BPH - wypłata wiśni

Data: 2012-08-23 07:39:12
Autor: Clegan
BPH - wypłata wiśni
Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Data: 2012-08-23 07:47:37
Autor: luc
BPH - wypłata wiśni
On 23 Sie, 16:39, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:
Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Heh, ja walczę z pinem do karty, który mają wysłać ponownie, bo
zaginął. Co za [...] wymyślił, żeby te przesyłki były za
potwierdzeniem odbioru? Znowu trzeba będzie chodzić na pocztę.
Do tego trzeba ponadawać masę numerów, haseł i kodów. Nie polecam..

pzdrwm
luc

Data: 2012-08-23 16:52:40
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "Clegan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c494053-3350-4bb8-8545-73f361ea5242@googlegroups.com...

Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Zaglądam ci ja na ten mój wspaniały rachunek i....

.... tak jak się spodziewałem, u mnie jeszcze nie ma. :)

Ogólnie wydaje mi się niesamowite, że zaczęli wypłacać wcześniej niż musieli. Może to jakiś błąd? Gdyby mi wypłacili dziś, umowę rachunku wypowiedziałbym jutro, pobraliby wtedy tylko cztery opłaty za prowadzenie!

Data: 2012-08-23 18:03:39
Autor: Darek
BPH - wypłata wiśni
W dniu 2012-08-23 16:39, Clegan pisze:
Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

A nie za miesiąc?

Darek

Data: 2012-08-24 15:49:43
Autor: ls
BPH - wypłata wiśni
Clegan wrote:

Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Potwierdzam - jest!
Z datą 21 VIII - dzięki za info!
Cza w pn iść złożyć 45-diowe wypowiedzenie :)

--
pozdr.
ls

Data: 2012-08-24 10:33:43
Autor: Tomek
BPH - wypłata wiśni
W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 15:49:43 UTC+2 użytkownik ls napisał:
Clegan wrote:

> Informuj�, �e BPH wyp�aca wi�nie.

> Znaczy siďż˝ nadszedďż˝ czas konsumpcji.

Potwierdzam - jest!

Z dat� 21 VIII - dzi�ki za info!

Cza w pn i�� z�o�y� 45-diowe wypowiedzenie :)

-- pozdr.

ls

U mnie warunki spełnione i nie ma wiśni ;(
Konto założone 25-04
Warunki spełnione co miesiąc 17-05, 17-06, 17-07

Data: 2012-08-25 19:25:57
Autor: Darek
BPH - wypłata wiśni

U mnie warunki spełnione i nie ma wiśni ;(
Konto założone 25-04
Warunki spełnione co miesiąc 17-05, 17-06, 17-07

ja zakładałem 30.04, też spełnione warunki i wiśni niet

Darek

Data: 2012-08-25 20:00:16
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "Darek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1b1qr$1f6$1@news.task.gda.pl...

ja zakładałem 30.04, też spełnione warunki i wiśni niet

Ja też zakładałem 30.04 i brak premii.

A jak masz ustawiony dzień pobierania opłat za rachunek? Ja mam 27, choć "obiecano mi" 29. Ciekawi mnie czy nie dawało się ustawić 29, czy też jak zwykle...

Data: 2012-08-25 21:52:38
Autor: Darek
BPH - wypłata wiśni
W dniu 2012-08-25 20:00, MarekZ pisze:
[...]

mi pobiera 26
Z tego co pamiętam, ustawienie dnia pobierania opłat jest uzależnione od określonych warunków (zcw kryterium geograficzne) i doradca nie ma możliwości ich ustalenia w systemie.

Darek

Data: 2012-08-26 09:41:54
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "Darek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1badq$mfj$1@news.task.gda.pl...

Z tego co pamiętam, ustawienie dnia pobierania opłat jest uzależnione od określonych warunków (zcw kryterium geograficzne) i doradca nie ma możliwości ich ustalenia w systemie.

W sensie długość i szerokość geograficzna miejsca, w którym znajduje się oddział?

Grupa osób otwierających mi rachunek zdecydowanie sprawiała wrażenie, że mogą ten dzień samodzielnie ustalić. Nie żeby udało się im tego dokonać w mojej obecności, ale tak się zachowywali, jakby mogli to zrobić...

Co najmniej musi być do wyboru kilka dni, bo wydaje się wysoce mało prawdopodobne,że w naszych przypadkach byłyby narzucone aż tak korzystne daty.

Faktycznie, z datami bywa w Banku BPH ciekawie, a badanie tych ich zależności może dostarczyć nieco satysfakcji. Np. w numerze rachunku karty jest "zaszyta" data generowania wyciągu (nie wprost). Ewentualna próba zmiany takiej daty dla karty, musi skutkować zmianą numeru rachunku karty (natomiast nie ma żadnego problemu, aby do tego samego rachunku były podpięte różne karty, także różnych organizacji Visa<-- ->MC, byle by miały ten sam dzień generowania wyciągu).

Data: 2012-08-26 10:47:49
Autor: Darek
BPH - wypłata wiśni

W sensie długość i szerokość geograficzna miejsca, w którym znajduje się
oddział?

Już dokładnie nie pamiętam ale chyba podzielono Polskę na 4 regiony. Poza tym przez 5 lat mogło się tam coś zmienić ;)

Grupa osób otwierających mi rachunek zdecydowanie sprawiała wrażenie, że
mogą ten dzień samodzielnie ustalić. Nie żeby udało się im tego dokonać
w mojej obecności, ale tak się zachowywali, jakby mogli to zrobić...

To do otwarcia rachunku potrzebna jest cała grupa? Dżizas.

Co najmniej musi być do wyboru kilka dni, bo wydaje się wysoce mało
prawdopodobne,że w naszych przypadkach byłyby narzucone aż tak korzystne
daty.

Jest kilka dat po to żeby nie obciążać systemu w jednym dniu.

Ale tu piszesz o kredytówce?

Darek

Data: 2012-08-26 11:26:34
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "Darek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1cnrc$v58$1@news.task.gda.pl...

To do otwarcia rachunku potrzebna jest cała grupa? Dżizas.

To zapewne dlatego, że jestem jednym z najlepszych i najbardziej wyjątkowych klientów Banku BPH. Bank zapewnia mnie o tym przy większości okazji, przy kolejnych przegranych sporach lub wnioskowanych ugodach w arbitrażu albo kiedy kieruje do mnie specjalnie dla mnie przygotowane oferty kredytów na 25+% rocznie...

Ale tu piszesz o kredytówce?

No tak, ostatni akapit odnosił się do kredytówek.

Data: 2012-08-26 14:26:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wypłata wiśni

"MarekZ" k1cpe2$knb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Kto sie lubi -- ten się czubi? ;)
Mnie Mille nie lubi, ;) dlatego za 2 dni kredytu wysokości
10 tałzenów złotych pobrał opłatę nieco ponad 4 złotych.

   10000 -- - 2 -- - ~4.30
   10000 -- - 366 -- - ~4.30*366/2
   10000 -- - 366 -- - ~786,9
      7,87% w skali roku

Najdroższy w tym wszystkim był telefon... I czas...

I tym sposobem (tym kredytem) Mille zaniechał
poboru opłaty za kredytówkę Impresyjną. :)

Oczywiście pieniądze wpłaciłem na konto oszczędne w Mille,
dzięki czemu i wilk był syty (dał kredyt) i owca cała...
No -- prawie cała... Nieco tylko poszarpana... Jak moja
skóra owcza, która po praniu rozdarła się nieco... Może
owcze skóry trzeba wkładać do poszewki poduszkowej...

[tylko Kościół jest poszkodowany, bo nie wziąłem skocznego
kredytu... kredytu w podSKOKach?...]

Data: 2012-08-24 16:15:09
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "ls"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k18124$96j$1@news.icpnet.pl...

Potwierdzam - jest!
Z datą 21 VIII - dzięki za info!
Cza w pn iść złożyć 45-diowe wypowiedzenie :)

W Banku BPH składamy wypowiedzenie 1-miesięczne, a nie 45-dniowe! :)

45 dni to Bank BPH ma na przelanie premii od końca trzeciego miesiąca, w którym spełniono warunki promocji.

Data: 2012-08-24 16:35:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BPH - wypłata wiśni

"ls" k18124$96j$1@news.icpnet.pl

Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Potwierdzam - jest!
Z datą 21 VIII - dzięki za info!
Cza w pn iść złożyć 45-diowe wypowiedzenie :)

Ja dopiero zaczynam... 21 sierpnia jeszcze nie
było u mnie ani jednego ważnego wpływu 7kpln5...

Dziś są już 3 sierpniowe... Jeszcze tylko ;) 3 wrześniowe, 3 październikowe...

Data: 2012-09-07 17:42:31
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "Clegan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c494053-3350-4bb8-8545-73f361ea5242@googlegroups.com...

Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.

Data: 2012-09-10 20:53:39
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "MarekZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k2d3u1$nou$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.

A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

Data: 2012-09-11 08:40:17
Autor: Andrzej Kubiak
BPH - wypłata wiśni
Dnia Mon, 10 Sep 2012 20:53:39 +0200, MarekZ napisał(a):

Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.
A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

Marku, skąd ten optymizm? Może to dopiero początek :)

AK

Data: 2012-09-11 11:00:08
Autor: Waldek
BPH - wypłata wiśni

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:k2lc82$s9l$1srv.cyf-kr.edu.pl...

A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.
A nie wisi tam gdzies w oddziale Twoje zdjecie ?  :D

Data: 2012-09-11 11:13:08
Autor: yoss
BPH - wypłata wiśni

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:k2muiv$us0$1node1.news.atman.pl...

[...]

Klient w krawacie jest mniej awanturujący się ;)

Data: 2012-09-11 12:58:32
Autor: Matt
BPH - wypłata wiśni
On Mon, 10 Sep 2012 20:53:39 +0200, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

U mnie 300 zł wpłynęło 10 września. Przy zamykaniu rachunku zostawiłeś coś  na rachunku na opłaty za konto?

Matt

BPH - wypłata wiśni