BPH - wypłata wiśni

Data: 2012-09-07 17:42:31
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "Clegan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c494053-3350-4bb8-8545-73f361ea5242@googlegroups.com...

Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.

Data: 2012-09-10 20:53:39
Autor: MarekZ
BPH - wypłata wiśni
Użytkownik "MarekZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k2d3u1$nou$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.

A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

Data: 2012-09-11 08:40:17
Autor: Andrzej Kubiak
BPH - wypłata wiśni
Dnia Mon, 10 Sep 2012 20:53:39 +0200, MarekZ napisał(a):

Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.
A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

Marku, skąd ten optymizm? Może to dopiero początek :)

AK

Data: 2012-09-11 11:00:08
Autor: Waldek
BPH - wypłata wiśni

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:k2lc82$s9l$1srv.cyf-kr.edu.pl...

A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.
A nie wisi tam gdzies w oddziale Twoje zdjecie ?  :D

Data: 2012-09-11 11:13:08
Autor: yoss
BPH - wypłata wiśni

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:k2muiv$us0$1node1.news.atman.pl...

[...]

Klient w krawacie jest mniej awanturujący się ;)

Data: 2012-09-11 12:58:32
Autor: Matt
BPH - wypłata wiśni
On Mon, 10 Sep 2012 20:53:39 +0200, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

U mnie 300 zł wpłynęło 10 września. Przy zamykaniu rachunku zostawiłeś coś  na rachunku na opłaty za konto?

Matt

BPH - wypłata wiśni