BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?

Data: 2021-01-20 00:02:20
Autor: _Master_
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Dostajesz dobrze opracowane materiały.

Sam przecież tego nie wymyśliłeś ;-)

Data: 2021-01-20 00:03:04
Autor: Runt
_master_ "mistrz" POkrętnej logiki
W dniu 2021-01-20 o 00:02, PAJAC  _Master_ pisze:
Dostajesz dobrze opracowane materiały.
Bezpośrednio z Nowogrodzkiej ;-)))
Sam przecież tego nie wymyśliłeś ;-)
Nie muszę. Mam od tego takich parobków jak ty ;-))))

60/4 = ? Kombinuj ;-))))

--
Runt

Data: 2021-01-20 10:59:52
Autor: Budzik
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Dostajesz dobrze opracowane materiały.

Sam przecież tego nie wymyśliłeś ;-)

Masterku, czekam na potwierdzenie rewelacji o tym ze szczepionka pierwsza i druga musza byc z tej samej serii.
Boisz sie przyznac ze probujac bronic tezy nie do obrony palnałes głupote?

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2021-01-20 11:35:17
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 20 stycznia 2021 o 11:59:53 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> Dostajesz dobrze opracowane materiały. > > Sam przecież tego nie wymyśliłeś ;-)
Masterku, czekam na potwierdzenie rewelacji o tym ze szczepionka pierwsza i druga musza byc z tej samej serii. Boisz sie przyznac ze probujac bronic tezy nie do obrony palnałes głupote? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO
Nie palnal głupoty. W którymś radiu to powiedzieli. Słyszałem jak takie coś mówili. Nie zwróciłem wtedy na go uwagi. Ale jak chcesz potwierdzenia to potwierdzam że coś takiego jak ta sama seria przy powtórnym szczepieniu się przewinęło. Z drugiej strony przypadkowo wyszło że z trzymaniem połowy dostaw do drugiego szczepienia miało i ma sens. Pfizer sprzedał gdzieś zapasy szczepionek i wstrzymał dostawy jakie miał dostarczyć zgodnie z umowami jakie zawarł. Gdyby szczepienia były robione tak jak darła ryje jelopozycja to zaszczepili by jedna dawka dwa razy więcej ludzi ale nie było by na powtórzenie to szczepionki były by zmarnowane bo jedna dawka daje mała odporność. A tak jak jest teraz to pfizer wstrzyma dostawy i szczepienia się opóźnia ale się nic nie zmarnuje. Inna sprawa że szczepionka Pfizera jest do dupy. Zbyt dużo ludzi umiera po zaszczepieniu. Wymaga specjalnych warunków przechowywania. Wrażliwa jest na wstrząsy.

Data: 2021-01-20 20:48:21
Autor: u2
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Pfizer sprzedał gdzieś zapasy szczepionek i wstrzymał dostawy jakie miał dostarczyć zgodnie z umowami jakie zawarł.

szef pfajcera od razu sprzedał akcje po stworzeniu szczepionki, wie co jest grane:)

Data: 2021-01-20 20:59:51
Autor: Budzik
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Pfizer sprzedał gdzieś zapasy szczepionek i wstrzymał dostawy
jakie miał dostarczyć zgodnie z umowami jakie zawarł.

szef pfajcera od razu sprzedał akcje po stworzeniu szczepionki,
wie co jest grane:)

Szef Pfizera sprzedaz akcji miał zaplanowana duzo duzo wczesniej.
To nie tak ze wszedł na giełge i sprzedał, to troche bardziej skomplikowane - nie manipuluj.
To co zrobił to podbił cene ogłoszeniem sukcesu w sprawie szczepionki i ciekawi mnie czy poniesie z tego tytułu konsekwencje jak swego czasu Elon.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2021-01-20 20:59:51
Autor: Budzik
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> [...]

takie coś mówili. Nie zwróciłem wtedy na go uwagi. Ale jak chcesz
potwierdzenia to potwierdzam że coś takiego jak ta sama seria przy

Nie ma problemu. Zakładam ze master nie jest lekarzem wiec jezeli pokaze gdzie to usłyszał to ja nie widze problemu zeby przyjac jego wyjasnienia za wystarczajace.

[...]

Nie miało sensu. Zwłaszcza ze przechowywano wiecej niz szczepiono.
Szczepionki nadal przyjezdzaja - po prostu nie szczepiono by nowych osób a tylko tych z druga dawka.
Pfizer nie tyle sprzedał cos czego wczesniej nie planował a rozbudowuje fabryke. W połowie lutego maja miec uruchomiona duzo wieksza moc produkcyjna.

Jezeli chodzi o marnowanie szczepionek to na razie najwiecej marnuje sie ze strachu - zrobiono gównoburze o osoby zaszczepione poza kolejka i juz 1500 szczepionek sie zmarnowało bo lekarze wola wyrzucic niz zaszczepic kogos spoza kolejki kiedy akurat nie maja pod reka osoby z grupy zero.
Nawet rodziny medyków coraz trudniej zaszczepic bo kazdy sie boi podejrzen.
Z drugiej strony kilka znajomych białych fartuchów zeznaje ze zapisało sie i nadal czeka...

Inna
sprawa że szczepionka Pfizera jest do dupy. Zbyt dużo ludzi umiera
po zaszczepieniu. Wymaga specjalnych warunków przechowywania.
Wrażliwa jest na wstrząsy.

Z tymi umierajacymi ludzmi to skad to wytrzasnałes?

Ze wymaga specjalnych warunków to prawda ale czy to stanowi jakis problem? Na ktorym etapie dystrybucji?

Co do wrazliwości na wstrzasy to nie wiem co masz na mysli.
Mozesz podac jakies blizsze dane. Wiem ze w transporcie ma byc przechowywana w odpowiedniej pozycji i tyle. Nic o wrazliwości na wstrzasy nie słyszałem.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2021-01-20 14:50:44
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 20 stycznia 2021 o 21:59:53 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły, które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert
A jak Ci odpisze że tak jak ja usłyszał w radiu? O tym że wrażliwe na wstrząsy są też słyszałem w radiu.wsiadam do samochodu i jak przekręce stacyjkę to włącza się radio. Pewno też tak masz. Jak smęcą to wduszam przycisk i przechodzi do następnej stacji. Nie mam zielonego pojęcia na jakiej stacji to mówili. Nie mam żadnego celu w tym żeby kogoś w chuja robić. Skąd nieboszczyków wytrzasnąłem pytasz. Z Onetu, Interii, dzienników w telewizjach różnych. Gdzieś pielęgniarka następnego dnia się wyprostowała. W innym państwie jacyś starzy ludzie po zaszczepieniu wykitowali. W kolejnym zaszczepili dziadków w ichnim depeesie i znowu dziadki się wyprostowały w liczbie kilku sztuk. Ta szczepionka jest na tyle niepewna że specjalne fundusze na odszkodowania stworzyli.

Data: 2021-01-20 23:57:26
Autor: Runt
wirusolog kogutek poucza
W dniu 2021-01-20 o 23:50, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:

A jak Ci odpisze że tak jak ja usłyszał w radiu?

toruńskim? ;-)))

O tym że wrażliwe na wstrząsy są też słyszałem w radiu.

toruńskim? ;-))))

wsiadam do samochodu i jak przekręce stacyjkę to włącza się radio.

a nie kierunkowskazy od hulajnogi? ;-))))

Pewno też tak masz. J

W roverach tak nie ma ;-)))

Jak smęcą to wduszam przycisk i przechodzi do następnej stacji.

nie wduszaj zenusiu bo paznokieć złamiesz ;-)))

Nie mam zielonego pojęcia na jakiej stacji to mówili.

zle na 100% mówili ;-)))

Nie mam żadnego celu w tym żeby kogoś w chuja robić.

a fe! a fe! Jak się wyrażasz? czyżby master był teraz twoim pupilem? ;-)))

Skąd nieboszczyków wytrzasnąłem pytasz. Z Onetu, Interii, dzienników w telewizjach różnych.

przygotowałes już sobie dół z wapnem? ;-)))

Gdzieś pielęgniarka następnego dnia się wyprostowała.

była zgarbiona? ;-)))

W innym państwie jacyś starzy ludzie po zaszczepieniu wykitowali.

zmarli. zmarli. trochę szacunky kanalio!

W kolejnym zaszczepili dziadków w ichnim depeesie i znowu dziadki się wyprostowały w liczbie kilku sztuk.

masz jakiś link do tych rewelacji?

Ta szczepionka jest na tyle niepewna

skoro wszyscy pchaja się przed kolejkę to cos w tym musi być. ;-)

że specjalne fundusze na odszkodowania stworzyli.

dla siebie ;-)))

--
Runt

Data: 2021-01-21 17:55:49
Autor: Budzik
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A jak Ci odpisze że tak jak ja usłyszał w radiu? O tym że wrażliwe
na wstrząsy są też słyszałem w radiu.

no to bede musiał odpowiedziec ze to bardzo mało wiarygodna informacja która pojawiła się dokładnie w jednym miejscu, nie wiemy gdzie, nie wiemy kto i na dodatek nie ma tej informacji nigdzie powtorzonej.
Rozumiem ze dla ciebie takie informacje sa najlepsze.

Co do tej wrazliwości na wstrzasy - nie zaciekawiło cie to? Słyszysz jakas bzdure i przyjmujesz za pewnik?
Nie weryfikujesz?
Jak sobie wyobrazasz te wrazliwośc? Nie mozna wrzucic do pralki czy tez nie mozna przeowzic samochodem? Bo jezeli to pierwsze to nie widze tutaj jakiejs wielkiej problematycznosci transportowej.

[...]

Chodzi o wiarygodnosc informacji.

Skąd nieboszczyków
wytrzasnąłem pytasz. Z Onetu, Interii, dzienników w telewizjach
różnych. Gdzieś pielęgniarka następnego dnia się wyprostowała.

OMg, mówisz o tej pielegniarce co wszyscy foliarze pisza ze umarła a szpital cały czas dementuje ze nie?

innym państwie jacyś starzy ludzie po zaszczepieniu wykitowali.

Tak. 80 i 90 latkowie umarli.
Nie ma zadnego potwierdzenia ze to był efekt szczepionki.
Starzy ludzie maja tak ze umieraja i to czesciej niz młodzi.
Jak podajesz szczepionke 10 mln starszych ludzi to jest spore prawdopodobienstwo ze kilku z nich umrze całkiem niedługo po podaniu szczepionki.

kolejnym zaszczepili dziadków w ichnim depeesie i znowu dziadki
się wyprostowały w liczbie kilku sztuk. Ta szczepionka jest na
tyle niepewna że specjalne fundusze na odszkodowania stworzyli.
Stworzyli fundusz własnie dlatego ze jest pewna i tym funduszem chcieli zamknac mordki wszelkiej masci miłosnikom teorii spiskowych.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2021-01-21 12:08:19
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 21 stycznia 2021 o 18:55:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec." La Rochefoucauld
Ze swoim rozumieniem trochę ujmij bo jest z czego.

Data: 2021-01-21 23:59:49
Autor: Budzik
BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ze swoim rozumieniem trochę ujmij bo jest z czego.

Dziekuje za kolejna merytoryczna dyskusje ;-D
10% - bez odbioru

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2021-01-20 23:57:21
Autor: Runt
wirusolog zenek poucza
W dniu 2021-01-20 o 20:35, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:
[...]

toruńskim ;-)))

Słyszałem jak takie coś mówili.
POważnie? A kto tak mówił? ;-)))

Nie zwróciłem wtedy na go uwagi.
A dziś ci się przypomniało bo startujesz w amorach do mastera ;-)))

Ale jak chcesz potwierdzenia to potwierdzam że coś takiego jak ta sama seria przy powtórnym szczepieniu się przewinęło.
no zenusiu, twoje potwierdzenie to jakby sam naczelnik potwierdził. ;-)))

Z drugiej strony przypadkowo wyszło że z trzymaniem połowy dostaw do drugiego szczepienia miało i ma sens.

a jaki?

Pfizer sprzedał gdzieś zapasy szczepionek i wstrzymał dostawy jakie miał dostarczyć zgodnie z umowami jakie zawarł.

Wszyscy otrzymali zamowione tylko PL ograniczone! ;-)))

Gdyby szczepienia były robione tak jak darła ryje jelopozycja to zaszczepili by jedna dawka dwa razy więcej ludzi ale nie było by na powtórzenie to szczepionki były by zmarnowane bo jedna dawka daje mała odporność.
POważnie?

Dostaczono 1,2 mln szczepionej. Zaszczepiono 400 tys, 400 tys w "rezerwie". Gdzie się podziało 400 000 ? ;-)))

A tak jak jest teraz to pfizer wstrzyma dostawy i szczepienia się opóźnia ale się nic nie zmarnuje.
Ostatnio TVN informował że do zlewu poszło >1300 ;-)))

Inna sprawa że szczepionka Pfizera jest do dupy.
chcesz powiedziec zenusiu, ze amerykańce od Trumpa zrobili prezydenta w bambuko? ;-)))

Zbyt dużo ludzi umiera po zaszczepieniu.

Ilu? ;-)))

Wymaga specjalnych warunków przechowywania. Wrażliwa jest na wstrząsy.

no zenusiu, znasz się na wszystkim ;-)))

powiedz no zenusiu dlaczego mimo to rząd szczepi poza kolejka swoich urzędników? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-01-20 13:12:32
Autor: u2
W dniu 20.01.2021 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

bucek znafca:))))))))))))))

BRAWO Runt. 4 posty na minutę. POBIJESZ?