BRAWO SŁOŃCE PERU I FRAGLES za kolejne spieprzenie spr awy !!!!!

Data: 2010-05-04 15:28:14
Autor: Neko
BRAWO SŁOŃCE PERU I FRAGLES za kolejne spieprzenie spr awy !!!!!
Prokurator generalny Andrzej Seremet osobiście nie przywiezie z
Moskwy żadnych materiałów ws. katastrofy pod Smoleńskiem, bo
są one przesyłane specjalną pocztą - podał rzecznik Prokuratury
Generalnej Mateusz Martyniuk.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mam nadzieje, ze ta "specjalna poczta' to nie Poczta Polska.

O ile zaklad, ze "przesylka zawieruszy sie" w trakcie "przesyłania" ?

wiecej:
http://wiadomosci.onet.pl/2164757,11,prokurator_generalny_nie_przywiezie_zadnych_materialow_z_rosji,item.html

Data: 2010-05-04 07:23:11
Autor: zbig
On 4 Maj, 15:28, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Zastanawiający poziom prędkości z jaką staczasz się z całkiem
poważnego kiedyś dyskutanta do poziomu poniżej wychodka i to w dodatku
nieskażonego choćby iskierką myśli.
Litościwie odpuszczę sobie komentarz do tych idiotyzmów , które
uznaleś za stosowne, ważne i godne prezentacji na tym forum.

Data: 2010-05-04 16:38:58
Autor: Neko
BRAWO SŁOŃCE PERU I FRAGLES za kolejne spieprzenie sprawy !!!!!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

-- --

Z jakim przystajesz takim sie stajesz...

Data: 2010-05-04 07:52:19
Autor: Antenka
[...]

Facet boi się wieźć te skrzynki, bo nie chce być tarczą armatnią dla
towarzysza W.

Antenka

Data: 2010-05-04 15:41:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrp7g6$t7a$1news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie kretyn.

--
stevep

Data: 2010-05-04 16:08:43
Autor: MH
> [...]
> Mam nadzieje, ze ta "specjalna poczta' to nie Poczta Polska.
> O ile zaklad, ze "przesylka zawieruszy sie" w trakcie "przesyłania" ?

Też chciałem odpowiedzieć na główny post... Niestety , zabrakło mi inwencji..
Twoje odpowiedź jest trafna , aczkolwiek nie oddaje w pełni stanu świadomości
autora głównego wątka...

MH

--

BRAWO SŁOŃCE PERU I FRAGLES za kolejne spieprzenie spr awy !!!!!