BRE - handel danymi

Data: 2011-03-23 20:12:30
Autor: MarekZ
BRE - handel danymi
Zobaczcie co można dostać po odrzuceniu wniosku o kredyt odnawialny w mBanku :)

-- -- -CYTAT
Witam serdecznie,
W związku z odrzuconym wnioskiem w mBanku o odnawialny chciałbym zaproponować Panu inne rozwiązanie kredytowe.
Aspiro S.A., jako otwarta platforma finansowa i jedna ze spółek kapitałowych Grupy BRE Bank S.A., w skład której wchodzi dotychczasowa sieć sprzedaży mBanku, posiada również w swojej ofercie produkty Banków Współpracujących (Partnerów) starannie wyselekcjonowanych przez BRE Bank, które w danych kategoriach produktowych uzupełniają ofertę mBanku i MultiBanku.

Jeżeli jest Pan zainteresowany ofertą Banków Współpracujących z Aspiro S.A., proszę o kontakt zwrotny.
Z poważaniem
Marcin Woźniak
Doradca Klienta
Linia Consumer

Mail wysłany na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych przez podmioty z Grupy Kapitałowej BRE Bank S.A. innych niż BRE Bank S.A., w celach związanych z działalnością tych podmiotów, a w szczególności promocji i marketingu działalności prowadzonej przez te podmioty.
-- -- -- CYTAT

Ciekawe kurczę jaka byłaby to oferta. Kredyt gotówkowy z RRSO 40%? :)

A tak w ogóle raczej sobie nie przypominam żebym wyrażał zgodę na informowanie podmiotów trzecich o moich wnioskach kredytowych. Gdzie się z tym fantem ewentualnie udać, do GIODO, do prokuratury? Ma to sens? Kłopot jest taki, że wiadomość jest kompletnie niespersonalizowana. Odrzucenie wniosku miało miejsce przedwczoraj, więc korelacja czasowa jest chyba wystarczająco silna, aby uprawdopodobnić przekazanie informacji o wniosku jakimś podmiotom trzecim. A może wszystko jest w porządku w ramach udzielonej zgody marketingowej (nie znam się na tym)?

Data: 2011-03-23 20:18:15
Autor: neoniusz
BRE - handel danymi
W dniu 11-03-23 20:12, MarekZ pisze:
[...]
porzÄ…dku w ramach udzielonej zgody marketingowej (nie znam siÄ™ na tym)?

We wniosku o karte, w gaszczu wyborow "tak/nie" jest do wyboru "zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez podmioty z Grupy Kapitałowej BRE Bank S.A". Bodajze ostatnie pytanie przed zgoda na informacje marketingowe.

Jak mnie kiedys odrzucili wniosek to za kilka dni dzwonil gostek z Aspiro, zebym tam doniosl dokumenty. To byl po prostu mKiosk.

Data: 2011-03-23 20:29:04
Autor: MarekZ
BRE - handel danymi
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imdh1n$3tc$1@news.onet.pl...

[...]

No dobra, ale czy w zakresie "przetwarzanie danych osobowych" mieści się informowanie o odrzuceniu wniosku kredytowego?

Data: 2011-03-24 00:27:39
Autor: MK
BRE - handel danymi
On 23 Mar, 20:29, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

No dobra, ale czy w zakresie "przetwarzanie danych osobowych" mie¶ci siê
informowanie o odrzuceniu wniosku kredytowego?

Hm... wg mnie to juz podpada pod tajemnice bankowa.

MK

Data: 2011-03-24 09:46:04
Autor: xbartx
BRE - handel danymi
Dnia Thu, 24 Mar 2011 00:27:39 -0700, MK napisał(a):

On 23 Mar, 20:29, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

No dobra, ale czy w zakresie "przetwarzanie danych osobowych" mieści
siÄ™ informowanie o odrzuceniu wniosku kredytowego?

Hm... wg mnie to juz podpada pod tajemnice bankowa.

Też mi się wydaje, że na to jest jakiś paragraf, ale może wypowie się nasz grupowy spec od paragrafów Olgierd?

--
xbartx

Data: 2011-03-24 09:22:18
Autor: Wemif
BRE - handel danymi
MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

No dobra, ale czy w zakresie "przetwarzanie danych osobowych" mie¶ci siê informowanie o odrzuceniu wniosku kredytowego?

Ale przeciez mail wyszedl z BRE, gdzie tylko informuja o Aspiro, nie wynika z tego, ze Aspiro wie o odrzuceniu wniosku kredytowego.

a.

Data: 2011-03-24 09:47:55
Autor: xbartx
BRE - handel danymi
Dnia Thu, 24 Mar 2011 09:22:18 +0000, Wemif napisał(a):

Ale przeciez mail wyszedl z BRE, gdzie tylko informuja o Aspiro, nie
wynika z tego, ze Aspiro wie o odrzuceniu wniosku kredytowego.
 To chyba nie ma nic do rzeczy. Skoro wiosek odrzucili w mBanku, to nawet BRE czy też Multi nie powinno o tym wiedzieć i tyle.

--
xbartx

Data: 2011-03-24 10:01:20
Autor: Olgierd
BRE - handel danymi
Dnia Thu, 24 Mar 2011 09:47:55 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

A jak BRE może nie wiedzieć o czymś, co się dzieje w mBanku; albo -- inaczej rzecz ujmując -- jak miałby o czymkolwiek wiedzieć mBank, skoro nie mógłby o tym wiedzieć BRE?

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-03-24 11:02:15
Autor: Kamil Joñca
BRE - handel danymi
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Dnia Thu, 24 Mar 2011 09:22:18 +0000, Wemif napisa³(a):

Ale przeciez mail wyszedl z BRE, gdzie tylko informuja o Aspiro, nie
wynika z tego, ze Aspiro wie o odrzuceniu wniosku kredytowego.
 To chyba nie ma nic do rzeczy. Skoro wiosek odrzucili w mBanku, to nawet BRE czy te¿ Multi nie powinno o tym wiedzieæ i tyle.
Eeee? ¯e jak? mBank TO JEST BRE, Multi TE¯
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
KRETYNIZM - u³omno¶æ predysponuj±ca czêsto do wampiryzmu

Data: 2011-03-24 12:58:45
Autor: Michal Tyrala
BRE - handel danymi
On Thu, 24 Mar 2011 09:47:55 +0000 (UTC), xbartx wrote:
> [...]

   To chyba nie ma nic do rzeczy. Skoro wiosek odrzucili w mBanku, to nawet  BRE czy te¿ Multi nie powinno o tym wiedzieæ i tyle.

Ale wiesz, ze mBank i Multibank to s± formalnie oddzialy BRE SA?

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-03-23 20:18:37
Autor: george
BRE - handel danymi

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:imdfeq$fpd$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

niestety to nie są podmioty trzecie. Zgodziłeś się na to we wniosku o kredyt.
Specjalnie dzowniłem do mbanku aby wyjaśnic ten punkt bo stało tam "podmioty współpracujące z BRE" a listy owych podmiotów oczywiscie nie podawali.
Wiec gadam z panienką że to jakaś kpina i gdzie te podmioty sa określone,
A ona ze na stronie gÅ‚ownej BRE, pytam sie a dokÅ‚adnie gdzie  (podaj dokÅ‚adny link), ona ... a nie wiem... itp. W koncu 3 panna wiedziaÅ‚a gdzie to jest i tam byÅ‚o to Aspiro, wiec sie pytam co do cholery jest, a oni że podmiot współpracujÄ…cy. Spusicć na drzewo.

george

Data: 2011-03-24 09:45:09
Autor: xbartx
BRE - handel danymi
Dnia Wed, 23 Mar 2011 20:18:37 +0100, george napisał(a):

niestety to nie są podmioty trzecie. Zgodziłeś się na to we wniosku o
kredyt.

Zgodzić to może się i zgodził ale na pewno nie na to, żeby jedna firma drugiej udzielała informacji czy jakiś ta usługa została przyjęta/
odrzucona.

--
xbartx

BRE - handel danymi