BREstatica a metastock

Data: 2009-12-13 14:42:28
Autor: marq111
BREstatica a metastock
Jak w temacie...czy brestatica współpracuje z metastockiem..?Jakby się ktoś mógł podzielić informacją,jak to skonfigurować/jeśli możliwe/,będę wdzięczny..:)

Data: 2009-12-13 21:35:45
Autor: elwu
BREstatica a metastock
Jak w temacie...czy brestatica współpracuje z metastockiem..?Jakby się ktoś mógł podzielić informacją,jak to skonfigurować/jeśli możliwe/,będę wdzięczny..:)

A co to jest BREstatica?

pzdr
elwu

Data: 2009-12-13 20:55:43
Autor: marq111
BREstatica a metastock

A co to jest BREstatica?

pzdr
elwu

DIbre włączyło do ePromaka Notowania Statici i tak je nazwali.Problem w tym ,że miałem "notowania3" połączone z Metasem i to działało.a teraz po zainstalowaniu Brestatici nic nie działa...

Data: 2009-12-13 23:59:25
Autor: skippy
BREstatica a metastock

Użytkownik " marq111" <marq111@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hg3kcf$jfi$1inews.gazeta.pl...

[...]

jak do epromaka na www włączyli notowania statica, aplikację na pc?
o co biega?

Data: 2009-12-14 07:59:08
Autor: marq111
BREstatica a metastock

> [...]
> zainstalowaniu Brestatici nic nie działa...

jak do epromaka na www włączyli notowania statica, aplikację na pc?

Wynika z tego,że nikt na grupie nie ma rachunku w DIbre...z Amibrokerem aplikacja działa poprawnie,z metastockiem nie..:(
dla uporządkowania słownictwa :)   link http://www.dibre.pl/wid,11770934,wiadomosc.html

--

BREstatica a metastock