BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30

Data: 2011-10-24 21:26:14
Autor: Krzysiek Matyasik
BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30
W dniu 2011-10-24 21:04, mm pisze:
BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30 - ktoś używał tych zimówek? warto?
szczególnie interesuje mnie jak wypadłaby w zestawieniu z tradycyjną zimową
Dębicą Frigo

Jeździłem na Frigo2 i na LM30.

Na śniegu bezkonkurencyjna jest Dębica, za to na suchym/wilgotnym asfalcie jest "trochę" gorzej.

Na Blizzakach przejechałem dwa ostatnie sezony i jakby rozmiar pasował do nowego samochodu, pewnie bym je sobie zostawił. Namówiłem również ojca na takie opony, był zadowolony, a jeździł głównie w trasach (obecnie opony są do wzięcia, 185/60R15).

Gdyby Dębica produkowała Frigo2 w moim rozmiarze (205/60R15), to kupiłbym komplet bez chwili wahania :) Bardzo dobrze je wspominam.

BRIDGESTONE BLIZZAK LM-30