BROTHER DCP-395CN

Data: 2010-09-12 10:38:15
Autor: MC
BROTHER DCP-395CN
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:i6gl9b$smm$1inews.gazeta.pl...
Czy ktoś może napisać coś złego lub dobrego na temat urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-395CN? Testy w Internecie czytałem, ale bardziej mnie interesują doświadczenia użytkowników. Czy rzeczywiście czas drukowania dokumentu (nie zdjęcia) w kolorze jest tak tragicznie długi? Czy mimo skanera CIS da się na nim czytelnie zeskanować stronę z otwartej książki?

To o co pytasz daje się wyłapać w teście i nie ma akurat nic wspólnego z krótszym lub dłuższym użytkowaniem.

BROTHER DCP-395CN