BRUNER - zobacz jak prowadza wywiady z politykami jankescy

Data: 2011-02-07 18:54:34
Autor: obserwator
BRUNER - zobacz jak prowadza wywiady z politykami jankescy

dziennikarze. Polscy dziennikarze z takiego GW, to szmaciarze.

O'Reilly do Obamy : " Ludzie Cię nienawidzą"

Proszę poświęcić chwilę na obejrzenie wywiadu jaki dziennikarz stacji Fox
,Bill O'Reilly przeprowadził z Prezydentem Barackiem Obama .Jest to wywiad
tradycyjnie przeprowadzany przed meczem o Super Bowl i ogladany przez
największą z możliwych w USA  widowni.

     Po obejrzeniu proszę sobie wyobrazić jak wyglądałby w takiej sytuacji
wywiad, który dla polskich widzów przeprowadziłaby z Prezydentem Lechem
Kaczyńskim , Monika Olejnik.

     Ja sobie tego nie wyobrażam.

 A oto najważnieszy, bulwersujacy fragment i jego omówienie:

 BOR- Bill O'Reilly

 PO  - Prezydent Obama

  BOR: " Czy nie niepokoi Cię że tak wielu ludzi Ciebie nienawidzi ?"

  PO  :( z uśmiechem) " No wiesz. Prawda jest taka że ludzie- i jestem tego
pewien że powiedzielibt to poprzedni Prezydenci czy to Bush,Clinton czy Reagan
lub którykolwiek- ludzie którzy cię nie lubią nie znają ciebie"

  BOR( z naciskiem) :" ale oni Cie nienawidzą"

  PO : " Ludzie którzy cię nienawidzą, oni ciebie nie znają" "To co oni
nienawidzą to twoje odbicie w krzywym zwierciadle z gabinetu luster i ciebie
oni nie znają. W związku z tym nie bierz tego jako czegos osobistego"

  BOR: " Ty nigdy tego tak nie brałeś?" "Czy to Ciebie czasami nie wyprowadza
z równowagi?"

  PO: " Ja myślę ,że w momencie kiedy trafiasz tutaj ( Biały Dom przyp. mój)
musisz mieć dość grubą skórę. Jeśli jej nie masz nie powinieneś tutaj trafić"

http://nathanel.nowyekran.pl/post/1612,o-reilly-do-obamy-ludzie-cie-nienawidza

Data: 2011-02-07 18:56:58
Autor: obserwator
BRUNER - zobacz jak prowadza wywiady z politykami jankescy

ktory z tzw. polskich dziennikarzy odwazylby sie taki wywiad przeprowadzic z
Komorowskim lub Tuskiem?

--

BRUNER - zobacz jak prowadza wywiady z politykami jankescy