BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki

Data: 2009-04-09 15:31:34
Autor: Darek
BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki

Ale najfajniejsze s± opłaty: za prowadzenie konta - 0, za wszelkie przelewy - 0, za karty - 0, za wpłaty i wypłaty w oddziale - 0, zmiany pinów - 0. Jest nawet oprocentowanie ¶rodków a'vista - 0,3%.

Na pewno wszystko za darmo? Czy przypadkiem to:
http://www.bsbielsko.pl/pliki/taryfa_oplat/taryfa_fiz.doc
nie dotyczy konta ktore zalozyles?

Jesli rzeczywiscie wszystko za darmo, to calkiem ciekawa oferta.

Nie wiem, czy tylko np. problem z wykonywaniem przelewow na konta z niektórych
bankow spoldzielczych z mBanku nie dotyczy tego BS?

Data: 2009-04-09 17:43:26
Autor: JanKo
BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki
Agent Darek nadaje:

Na pewno wszystko za darmo? Czy przypadkiem to:
http://www.bsbielsko.pl/pliki/taryfa_oplat/taryfa_fiz.doc
nie dotyczy konta ktore zalozyles?

Bielsko-Biał± od Białej Podlaskiej dzieli 467 km ;-)

Data: 2009-04-09 16:05:16
Autor: Darek
> [...]

> nie dotyczy konta ktore zalozyles?

Bielsko-Biał± od Białej Podlaskiej dzieli 467 km ;-)

Ups... Przepraszam za pomylke. --

Data: 2009-04-09 21:55:28
Autor: Grzexs
BS Biała Podlaska - z cyklu egzot yczne/niszowe banki
Nie wiem, czy tylko np. problem z wykonywaniem przelewow na konta z niektórych
bankow spoldzielczych z mBanku nie dotyczy tego BS?

Nie ma problemów, sprawdziłem, ¶miga w obie strony bez problemów. A dzi¶ jeszcze odkryłem możliwo¶ć robienia przelewów w bankomacie. W ogóle ten bankomat jaki¶ dziwny - cały czas gada jak najęty, kto¶ zaimplementował podpowiedzi dĽwiękowe, to chyba też do¶ć rzadko spotykane.

Grzexs

Data: 2009-04-09 22:19:11
Autor: ±ćęłń󶼿
BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki
"PotwierdĽ wypłatę 200 zł" drze na cały rynek??
JaC

-- -- -

Data: 2009-04-09 22:39:40
Autor: MarekZ
BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grljrb$p69$1inews.gazeta.pl...

jeszcze odkryłem możliwo¶ć robienia przelewów w bankomacie. W ogóle ten bankomat jaki¶ dziwny - cały czas gada jak najęty, kto¶ zaimplementował podpowiedzi dĽwiękowe, to chyba też do¶ć rzadko spotykane.

"Podałes PIN: jeden-dwa-trzy-cztery, czy jest on poprawny czy też chcesz go zmienić?" :)

Data: 2009-04-09 22:45:21
Autor: ±ćęłń󶼿
BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki
Eeee, co¶ tam bełkocze po rumuńsku...
;-)
JaC

-- -- -

"Podałes PIN: jeden-dwa-trzy-cztery, czy jest on poprawny czy też chcesz go zmienić?"

Data: 2009-04-20 21:47:46
Autor: Grzexs
BS Biała Podlaska - z cyklu egzot yczne/niszowe banki

Data: 2009-04-10 20:57:29
Autor: krzysztofsf
Grzexs pisze:
[...]

Fajne.
Jesli ktos potrzebuje np. wplatomatu do mBanku, to bank idealny.

BS Biała Podlaska - z cyklu egzotyczne/niszowe banki