BS Nadarzyn

Data: 2016-10-20 22:53:06
Autor: gral
BS Nadarzyn
Nie sądziłem, że będę linkować do prawackich szczujni, ale co tam. Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

http://wpolityce.pl/gospodarka/312588-kolejny-spektakularny-upadek-banku-bank-spoldzielczy-w-nadarzynie-w-coraz-trudniejszej-sytuacji

Data: 2016-10-21 12:58:20
Autor: gral
BS Nadarzyn - KAPUT
W dniu 20.10.2016 o 22:53, gral pisze:
[...]

No i jest upadek :)

Ci, którzy na początku roku po upadku SKBANK-u przenieśli IKE do Nadarzyna będą mieli po raz drugi okazję wykorzystać BFG :)

http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-zawiesila-dzialalnosc-Banku-Spoldzielczego-w-Nadarzynie-7481782.html

Data: 2016-10-21 13:59:55
Autor: J.F.
BS Nadarzyn - KAPUT
Użytkownik "gral"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nucscc$3q3$1@node1.news.atman.pl...
[...]

"Komisja Nadzoru Finansowego, którą do niedawna kierował Andrzej Jakubiak, pozostawiła po sobie kolejną bombę z opóźnionym zapłonem? "

Taka nowomowa teraz, ze wypada ponarzekac na poprzednia wladze ?

[...]

Zauwazcie, ze chyba po raz pierwszy, to bank zglosil upadlosc.
Wczesniej to Komisja dochodzila do wniosku, ze bank jest niewyplacalny, mimo, ze ciagle prowadzil wyplaty.

Ciekawe ... bank zle gospodarowal, czy po narod juz zmadrzal i po piewszych klopotach wycofal pieniadze.
Tego zaden bank nie wytrzyma.
Ludzie BFG nie wierza, czy wycofuja sie firmy, ktorych BFG nie chrowni.

Ha, podane - w kwietniu 2016 bylo 239 mln depozytow, w pazdzierniku zostalo 140 mln.

Drobiazg nie warty wzmianki. Tego BFG nawet nie zauwazy :-)
Szkoda tylko, ze znow sie nie dowiemy ile tych strat naprawde bylo, bo pewnie przez dlugie lata nikt nie opublikuje, a syndyk bedzie pracowal dlugo i drogo :-(

J.

BS Nadarzyn