BS Piaseczno 4% na 4M

Data: 2015-02-04 02:34:26
Autor: Glaukon
BS Piaseczno 4% na 4M
Data: 2015-02-04 12:56:10
Autor: wiatrak
BS Piaseczno 4% na 4M
W dniu 2015-02-04 o 11:34, Glaukon pisze:
ktos juz testowal?

http://www.bspiaseczno.pl/oferta-dla-ciebie/lokaty/internetowe/

Ostatnio testowałem Ciechanów. Było OK. Ci też mają BFG, więc chyba spróbuję. Coś trzeba robić z kasą ze Smarta.

Data: 2015-02-04 21:44:06
Autor: RobertS
BS Piaseczno 4% na 4M
W dniu 2015-02-04 o 12:56, wiatrak pisze:
[...]

a kiedy nam się Smart kończy?

dzisiaj dzwonili do mnie z BGŻOptimy z jakąś super ofertą, ale nie miałem czasu gadać i mają jutro jeszcze raz dzwonić

wiecie co tym razem oferujÄ…?

RobertS

Data: 2015-02-04 23:34:16
Autor: Pete
BS Piaseczno 4% na 4M
W dniu 2015-02-04 o 21:44, RobertS pisze:
[...]

Fundusz jakiÅ›. Aviva?

--
Pete

Data: 2015-02-04 16:40:18
Autor: m7marek
BS Piaseczno 4% na 4M
1) ile jest czasu na opłacenie wniosku lokaty?
2) czy można założyć więcej niż jedną?
3) czy można na łączną (wielu lokat) sumę większą niż 40kzł?

Data: 2015-02-04 17:52:37
Autor: m7marek
BS Piaseczno 4% na 4M
wysyłają Potwierdzenie złożenia wniosku podpisane identyfikatorem "nie godnym zaufania",
ciekawe czy email z kontem do wpłaty tez przyjdzie, w takiej formie, bo jeśli tak, to nie odważę się tam przelać kasę.

Data: 2015-02-05 09:39:06
Autor: wiatrak
BS Piaseczno 4% na 4M
W dniu 2015-02-04 o 11:34, Glaukon pisze:
ktos juz testowal?

http://www.bspiaseczno.pl/oferta-dla-ciebie/lokaty/internetowe/

  "Limit lokat promocyjnych wyczerpany.
Zapraszamy ponownie."

Ja zdążyłem. Złożyłem wczoraj, zaakceptowane.

Data: 2015-02-05 01:57:36
Autor: Glaukon
BS Piaseczno 4% na 4M

Ja zd±¿y³em. Z³o¿y³em wczoraj, zaakceptowane.

Tez zdazylem, ale dalem troche za duza sume i teraz sie obawiam wysylac. Kiedy bedziesz zakladal? :) Jest tydzien.

Data: 2015-02-05 13:35:35
Autor: wiatrak
BS Piaseczno 4% na 4M
W dniu 2015-02-05 o 10:57, Glaukon pisze:

......ale dalem troche za duza sume i teraz sie obawiam wysylac.

    ???????????????? Nie rozumiem.

Data: 2015-02-05 04:48:42
Autor: Glaukon
BS Piaseczno 4% na 4M

    ???????????????? Nie rozumiem.

wolalbym wyslac do banku, ktory juz ktos przetestowal,
a nie byc pilotem oblatywaczem :) na razie zadzwonilem
do nich i wyglada, ze jest OK

Data: 2015-02-05 14:06:49
Autor: brum
BS Piaseczno 4% na 4M
 "Limit lokat promocyjnych wyczerpany.
Zapraszamy ponownie."
> Ja zd±¿y³em. Z³o¿y³em wczoraj, zaakceptowane.

Na razie wyczerpal sie limit wg zaakceptowanych wnioskow. Za chwile okaze sie, ze czesc ludzi nie wplacila i pojawi sie kolejna edycja, aczkolwiek oprocentowanie zapewne nieco nizsze.

Data: 2015-02-05 06:28:58
Autor: jj
BS Piaseczno 4% na 4M
Przela³em kasê i dosta³em ³adnego PDF z potwierdzeniem za³o¿enia lokaty i wszystkimi danymi.

BS Piaseczno 4% na 4M