BSA

Data: 2010-01-15 12:55:06
Autor: Wemif
BSA
Narazka <narazka.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
Otóż znajomy, prowadzący zakład poligraficzny, dostał zawiadomienie w sprawie kontroli legalności oprogramowania. Podpisane właśnie Business Software

Też dostałem, jakby się wczytał, to by zobaczył, że jest tam
napisane 'Rodzaj przesyłki: informacja'. Chodzi zapewne o to,
aby firmy zaczęły sobie zdawać sprawę czy mają legalne oprogramowanie i bardzo dobrze.

a.

Data: 2010-01-15 14:16:05
Autor: RadoslawF
BSA
Dnia 2010-01-15 13:55, Użytkownik Wemif napisał:

[...]

Czyli jak wejdę z maczetą w nocy przez okno do mieszkania
sąsiada, obudzę go i powiem że go ostrzegam to będzie to
oczywiście ostrzeżenie a nie próba zastraszenia ?

Jeśli uważasz że tak to kolejne pytanie brzmi: jesteś
politykiem czy idiotą ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-15 14:56:27
Autor: tg
[OT] Re: BSA

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hippot$r07$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2010-01-15 13:55, Użytkownik Wemif napisał:
Jeśli uważasz że tak to kolejne pytanie brzmi: jesteś
politykiem czy idiotą ?

No chyba przesadzasz!
Naprawde uwazasz ze to sie wzajemnie wyklucza? IMHO wprost przeciwnie...

Data: 2010-01-15 20:56:56
Autor: RadoslawF
[OT] Re: BSA
Dnia 2010-01-15 15:56, Użytkownik tg napisał:

Jeśli uważasz że tak to kolejne pytanie brzmi: jesteś
politykiem czy idiotą ?

No chyba przesadzasz!
Naprawde uwazasz ze to sie wzajemnie wyklucza? IMHO wprost przeciwnie...

Nie napisałem że sie wyklucza. Nazewnictwo się zmienia w zależności
od osoby. Jak po pijaku się rozbił X to pomroczność jasna a jak
to był Y to zwyczajny pijak spowodował wypadek.
Taka mentalność.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-16 11:21:12
Autor: januszek
[OT] Re: BSA
RadoslawF napisał(a):

[...]

Napisałeś: "politykiem *czy* idiotą" co sugeruje wybór i niejako wyklucza bycie politykiem i idiotą jednocześnie :P Taka pisownia ;)

j.

--
ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

Data: 2010-01-16 17:02:39
Autor: RadoslawF
[OT] Re: BSA
Dnia 2010-01-16 12:21, Użytkownik januszek napisał:

[...]

Popatrz na to z innej strony, dałem człowiekowi szansę aby
napisał kim jest, miał nawet możliwość wyboru.
Miał też prawo on lub inna osoba np. Ty stwierdzić że jest
jednym i drugim.
Zadane tak pytanie wprawdzie sugeruje że jest jednym albo drugim
ale nie zmusza do takiej odpowiedzi. :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-17 07:56:58
Autor: januszek
[OT] Re: BSA
RadoslawF napisał(a):

[...]

Takie ustalenie kryteriów wyboru mówi więcej o ustalającym niż o tym, kto miałby z nich wybór czynić ;P

j.

Data: 2010-01-17 10:18:23
Autor: RadoslawF
[OT] Re: BSA
Dnia 2010-01-17 08:56, Użytkownik januszek napisał:

[...]

Każde ustalenie kryteriów mówi coś na temat ustalającego.
Dokładnie tak samo jak dopytywanie sie o detale w czyjejś
wypowiedzi. W wolnym czasie zastanów sie co ono powiedziało
o Tobie.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-17 09:23:46
Autor: januszek
[OT] Re: BSA
RadoslawF napisał(a):

[...]

Jesteś politykiem czy idiotą bo jak się o nic nie dopytywałem ;PPP

j.

Data: 2010-01-17 11:05:59
Autor: RadoslawF
[OT] Re: BSA
Dnia 2010-01-17 10:23, Użytkownik januszek napisał:
RadoslawF napisał(a):

[...]

Ani jednym ani drugim.
Natomiast Ty usilnie chcesz zostać zapamiętany jako
któryś z wymienionych lub nawet jako jeden i drugi.
Więc jesteś politykiem czy idiotą ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-15 17:07:15
Autor: Roman Rumpel
BSA
W dniu 2010-01-15 14:16, RadoslawF pisze:

[...]

Może sam sobie odppowiedz na to pytanie.
Weszli z maczetą? czy przysłali list?

A może nie widzisz różnicy?

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

Data: 2010-01-15 20:53:46
Autor: RadoslawF
BSA
Dnia 2010-01-15 17:07, Użytkownik Roman Rumpel napisał:

Może sam sobie odppowiedz na to pytanie.
Weszli z maczetą? czy przysłali list?

A może nie widzisz różnicy?

Są różne metody ostrzegania.
Ale Ty różnicy nie widzisz.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-15 23:43:14
Autor: RadoslawF
BSA
Dnia 2010-01-15 23:38, Użytkownik Roman Rumpel napisał:

?

??

Pozdrawiam

Data: 2010-01-18 14:05:27
Autor: zly
BSA
Dnia Fri, 15 Jan 2010 23:38:46 +0100, Roman Rumpel napisał(a):

Są różne metody ostrzegania.
Ale Ty różnicy nie widzisz.
?

Prowadzisz knajpkę. Przychodzi do Ciebie 3 eleganckich panów, każdy o
wymiarach 2x2m, ciemne okulary. Jeden mówi. "Dzień dobry chcieliśmy panu zaproponować promocyjną ofertę na ochronę
lokalu. Bo wie pan, strasznie niebezpieczna tu okolica, było kilka pożarów
i włamań. Co pan na to?"

No i co? Mamy zastraszanie, czy nie?
--
marcin

Data: 2010-01-18 11:09:10
Autor: Andrzej Lawa
BSA
RadoslawF pisze:

[...]

Jeszcze może być odpowiednio, ahem, "zmotywowanym" polskim sędzią ;->

BSA