BTC dla początkujących

Data: 2019-04-25 07:17:49
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Zaczynamy od tematu:
447
z dnia 20190422 10:31

Data: 2019-04-25 02:00:35
Autor: Dawid Rutkowski
BTC dla początkujących
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 07:17:10 UTC+2 użytkownik dantes napisał:
Zaczynamy od tematu:
447
z dnia 20190422 10:31

Chyba się zapętliłeś.
I co to w ogóle jest to 447?

Data: 2019-04-25 13:11:05
Autor: nie ma emaila
BTC dla początkujących
w <666e4d59-8a93-48c9-9ab8-e895fdf5a359@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 07:17:10 UTC+2 użytkownik dantes napisał:
> Zaczynamy od tematu:
> 447
> z dnia 20190422 10:31

Chyba się zapętliłeś.
I co to w ogóle jest to 447?

Najadą nas i podbiją legalnie, a potem wezmą w jasyr i zamkną w czworakach.
Takie prawackie mądrości..

Data: 2019-04-25 13:50:43
Autor: RadoslawF
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-25 o 13:11, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

[...]

Nieprawda, najazd za drogo wyjdzie.
Wprowadzili u siebie prawo że oni będą decydować komu się należą
nieruchomości po naszych obywatelach zmarłych bezpotomnie.
A najgorsze jest to że idioci rządzący naszym krajem już się
na to zgodzili.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-26 07:54:19
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Thu, 25 Apr 2019 13:50:43 +0200, RadoslawF napisał(a):

[...]

Wczoraj w TV, jeden z więźniów niemieckiego obozu przypomniał, że:
sądy w Bolanda[*] honorują tzw. "immunitet sądów niemieckich" w związku z powyższym  żaden z obywateli RP nie może wywalczyć samodzielnie odszkodowania od Niemiec.

Gdzie my, kurwa, żyjemy???

A jak geniusze "klepnęli" 447... no to robi się ciekawie...

--
[*] Bolanda - stan umysłu.

Data: 2019-04-26 16:16:29
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 26.04.2019 o 07:54, dantes pisze:

[...]

Mylisz się. Może. Tylko musi swoich praw dochodzić przed sadem
niemieckim. Generalną zasadą jest dochodzenie roszczenia prezed sadem
właściwym dla pozwanego, a nie powoda.

Gdzie my, kurwa, żyjemy???

Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

A jak geniusze "klepnęli" 447... no to robi się ciekawie...

Weź chłopie napisz, o co Ci z tym chodzi, bo ani ja - a i jak wygląda
inni - nie mamy zamiaru domyślać sie, co też Ty chcesz napisać.

Data: 2019-04-26 20:38:57
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cc312bc$0$529$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A sad niemiecki nie orzeknie, ze sprawa zostala zalatwiona w ramach umow miedzynarodowych ?

Niemcy cos tam nam przekazaly.

J.

Data: 2019-04-26 21:32:44
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 26.04.2019 o 20:38, J.F. pisze:

[...]

No ale czemu oczekujesz cudów. Widocznie się nie należy i tyle.

Data: 2019-04-26 22:25:28
Autor: Animka
BTC dla początkujących
[...]

Może chciał napisać, że tylu klepek mu brakuje ;-)

--
animka

Data: 2019-04-27 07:47:44
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Fri, 26 Apr 2019 22:25:28 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Waćpanna prawisz tak zawile...
Oleum ordynuję...

Data: 2019-04-26 23:21:06
Autor: nie ma emaila
BTC dla początkujących
w <5cc312bc$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
<robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(-a):

> Gdzie my, kurwa, żyjemy???
> Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

W jego przypadku raczej bym nie liczył na to...

Data: 2019-04-27 07:53:18
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:21:06 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

[...]

Znamy się, Geniuszu z Das Onet?

Data: 2019-04-27 12:05:11
Autor: nie ma emaila
BTC dla początkujących
w <qa0qlv$1oi8$1@gioia.aioe.org>, dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:21:06 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

> w <5cc312bc$0$529$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

Znamy się, Geniuszu z Das Onet?

Nie, towariszczu. Oceniam twój potencjał umysłowy.

Data: 2019-04-27 13:37:21
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 12:05:11 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

[...]

Nie, towariszczu.

"towariszczu"...?

Widzę, że wyje...ale w którym meczecie to ????? ????.

Oceniam twój potencjał umysłowy.

Das Onet?

Data: 2019-04-27 18:20:07
Autor: nie ma emaila
BTC dla początkujących
w <qa1ept$gbk$1@gioia.aioe.org>, dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> Nie, towariszczu.

"towariszczu"...?

Piszę w twoim natywnym języku :).

> Oceniam twój potencjał umysłowy.

Das Onet?

Twój potencjał? Nie. Der dno.

Data: 2019-04-28 05:05:59
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 18:20:07 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

w <qa1ept$gbk$1@gioia.aioe.org>, dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Nie, towariszczu.

"towariszczu"...?

Piszę w twoim natywnym języku :).

Natywnym, powiadasz... Geniuszu.

Oceniam twój potencjał umysłowy.

Das Onet?

Twój potencjał? Nie. Der dno.

Twój?
"-Napławdę"?

A potrafisz wydukać "trochę" więcej?

Dajesz... Geniuszu.

Data: 2019-04-27 08:02:37
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Fri, 26 Apr 2019 16:16:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Pewno dojdzie...

Generalną zasadą jest dochodzenie roszczenia prezed sadem
właściwym dla pozwanego, a nie powoda.

Ponoć...

Gdzie my, kurwa, żyjemy???

Mądrą zasadą jest krytykowanie dopiero PO zrozumieniu.

W rzeczy samej...

A jak geniusze "klepnęli" 447... no to robi się ciekawie...

Weź chłopie napisz, o co Ci z tym chodzi,

Tak, zapewne, zwracałeś się do kolegi z patrolu.

bo ani ja - a i jak wygląda
inni -

Upoważnili Cię do reprezentowania?

nie mamy zamiaru domyślać sie,
co też Ty chcesz napisać.

Z powyższego wynika zatem, że jesteś tym "co czytał"
poproś kolegę... tego "co pisał" aby Ci wypełnił "okienko"
w przeglądarce Woojka w goglach.

Data: 2019-04-27 12:49:42
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 27.04.2019 o 08:02, dantes pisze:

Z powyższego wynika zatem, że jesteś tym "co czytał"
poproś kolegę... tego "co pisał" aby Ci wypełnił "okienko"
w przeglądarce Woojka w goglach.

Dobrą praktyką i od wielu lat preferowaną jest, by ten, co chce być
zrozumiany pisał to tak, by było wiadomo, o co mu chodzi, a nie by
wszyscy wokół musieli zgadywać i szukać w Google.

Data: 2019-04-28 11:47:43
Autor: Sonn
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-27 o 12:52, dantes pisze:
[...]

Chyba więcej niz ty, trollu

--
Sonn

Data: 2019-04-28 14:16:33
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 14:16, dantes pisze:
[...]

Sonn to niemiecki syn, przydomek von ma od dawna:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 16:32:45
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 14:28, dantes pisze:
Sonn to niemiecki syn, przydomek von ma od dawna:)))))))))

A Ty jego siostra.

siostra po niemiecku to schwester:)

btw sonn nadaje z highwinds media, które jest ulokowane na Florydzie, może go tam ktoś wygonił i dlatego ma ten przydomek von:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 20:08:13
Autor: Sonn
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-28 o 16:32, u2 pisze:
[...]

Tacy debile jak ty widać nawet nie słyszeli o serwerach binarek obsługujących nntp i pozwalający wysyłać posty. Jakbyś miał rozumu tyle co ameba to byś zauważył, że to astraweb, tępy trollu.

--
Sonn

Data: 2019-04-28 21:29:00
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 20:08, Sonn pisze:
[...]

niemiecki syn się pieni, piękny wieczór:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 21:34:55
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 21:29, u2 pisze:
[...]

oczywiście widać, że po drodze niemiecki syn nadaje przez niemiecki serwer news.netcologne.de aby na końcu trafić na high-winds.com

astraweb kosztuje 10 USD/miesiąc, tylko niemiecki syn może płacić za coś co jest dostępne za darmo:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 22:00:24
Autor: Sonn
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-28 o 21:34, u2 pisze:
[...]

A polackiej bidzie jak widać żal i zazdrość dupę ściska. Idź do MOPS to ci może  zasponsorują. Zresztą pewnie i tak stale tam bywasz żeby wyciągać łapy po cudze jak prawdziwy "polak"

--
Sonn

Data: 2019-04-28 23:03:36
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 22:00, Sonn pisze:
[...]

zazdrościsz niemiecku synu:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 00:43:23
Autor: Sonn
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-28 o 23:03, u2 pisze:
[...]

Czego?! Biedy intelektualnej i idiotyzmu? Bynajmniej.

--
Sonn

Data: 2019-04-29 11:46:45
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 29.04.2019 o 00:43, Sonn pisze:
zazdrościsz niemiecku synu:)))))))))))

Czego?! Biedy intelektualnej i idiotyzmu? Bynajmniej.

biedny ten niemiecki syn:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 22:02:19
Autor: Sonn
BTC dla początkujących
[...]

BTW nawet nie potrafisz debilu sprawdzić jak jest "syn" po niemiecku. Ale czego się spodziewać po prawicowo-faszystowskiej hołocie takiej jak ty.

--
Sonn

Data: 2019-04-28 23:03:16
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 22:02, Sonn pisze:
BTW nawet nie potrafisz debilu sprawdzić jak jest "syn" po niemiecku. Ale czego się spodziewać po prawicowo-faszystowskiej hołocie takiej jak ty.

wiadomo sohn, brzmi podobnie do angielskiego son:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 10:12:07
Autor: nie ma emaila
BTC dla początkujących
w <fFnxE.216470$lc3.168130@usenetxs.com>, Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl>
napisał(-a):

u2 pisze:
dantes pisze:
(jakieś bzdety)

Ale po co z tymi kretynami rozmawiasz?

Data: 2019-04-29 10:28:20
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 10:12:07 +0200, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

[...]

Geniusz z Das Onet doradza Geniuszowi z... Das Onet.

Data: 2019-04-27 02:35:35
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
również eurogojec RadoslawF napisał:

A najgorsze jest to że idioci rządzący naszym krajem już się
na to zgodzili.

To nieprawda o czym piszesz, bo problem z roszczeniami
miała platforma która to chciała prywatyzować lasy przy cichym
przyzwoleniu pisu, kiedy sprawa się rypła pis robił za oburzonych.

Obecnie i pis ma problem:
Mike Pompeo. - Doceniamy wagę rozwiązywania (przez Polskę - red.) nierozstrzygniętych kwestii z przeszłości i wzywam/namawiam moich polskich kolegów, aby poczynili postępy w zakresie kompleksowego ustawodawstwa dotyczącego restytucji mienia prywatnego dla osób, które utraciły nieruchomości w dobie Holocaustu - stwierdził.

 Tak peło jak i pisiorstwo muszą gasić pożar w burdelu, Donek obiecał "ż"
kaskę i cierpliwość "ż" widocznie się wyczerpała, stad ustawa 447
aby jeszcze mocniej cisnąć PL. Nie ma podstawy prawnej (tak jak w przypadku banków szwajcarskich) ale trzeba stworzyć taką podstawę i wydoić PL:)
Skoro udało się wydoić banki szwajcarskie, kolej francuską która przwoziła "ż" do pieców, "ż" kombinują jak by tu wydoić PL:)

https://youtu.be/HUb9FlQleuc

Już są nowi frajeszy do dojenia po kolejach francuskich, teraz czas na kolej
belgijską:)
https://piotrowska.dorzeczy.pl/swiat/99834/Zydzi-domagaja-sie-odszkodowan-od-belgijskich-kolei.html

Aj waj, niedługo wyrwiemy odszkodowania za dzieci nienarodzone, aj waj!

Data: 2019-04-27 11:49:22
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 02:35:35 -0700 (PDT), bytomir.kwasny@gmail.com
napisał(a):

"ż" kombinują jak by tu wydoić PL:)

Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
humanitarnej katastrofie cudzego mienia?
--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

Data: 2019-04-27 03:20:42
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> "ż" kombinują jak by tu wydoić PL:)

Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
humanitarnej katastrofie cudzego mienia?

Twoją głupotę widzę. Dlaczego?
Dlatego że:
nieruchomości zostały odbudowane przez roboli i jedyne co można zwrócić
to grunt, ew. ekwiwalent za grunt. W PL nie zwracano wartości za grunt
tylko oddawano nieruchomości co już było nadużyciem na rękę "ż".
Czyli już zwrócono więcej niż się należało. Poza tym PL już zapłaciła:
http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_miedzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

https://www.forbes.pl/wiadomosci/kadisz-za-milion-dolarow/wyyhzrl

Co mogło być zwrócone na spadkobiercę (150 letniego hi hi)
już dawno zwrócone zostało, teraz jest bój o resztę wg. deklaracji terezińskiej:
2. Uważamy, że ważne jest, tam gdzie nie zostało to jeszcze
skutecznie osiągnięte, zajęcie  się  prywatnymi  roszczeniami  ofiar
Holokaustu  (Shoah)  dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
spadkobierców lub ich następców, w  drodze  albo restytucji  in  rem
albo  rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w  sprawiedliwy,
wszechstronny i niedyskryminacyjny sposób, zgodny z prawem   krajowym i
odpowiednimi  regulacjami, jak również umowami międzynarodowymi. Proces
takiej restytucji lub rekompensaty powinien być szybki, prosty,
dostępny, transparentny i
ani uciążliwy ani kosztowny dla osoby występującej z roszczeniem; oraz
zauważamy inną pozytywną legislację w tej dziedzinie.

Humanitarnej katastrofie? O czym bąbel gadasz?
Stany zjednoczone nie zamierzają oddawać ziem zagarniętych indiańcom,
ani izrael nie zamierza oddawać ziem i nieruchomości po wygnanych
muzułmanach (600-800tysiącach). PL już oddała znacznie więcej niż Izrael
muzułmanom czy usa indiańcom.

Robisz Pan za użytecznego idiotę, niestety groźnego dla innych.

Data: 2019-04-27 12:46:23
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 03:20:42 -0700 (PDT), bytomir.kwasny@gmail.com
napisał(a):

Dlatego że:
nieruchomości zostały odbudowane przez roboli i jedyne co można zwrócić
to grunt, ew. ekwiwalent za grunt.
W znacznym stopniu nieruchomości pożydowskie przetrwały wojnę, czego nie
można powiedzieć o Żydach. Zostały zajęte prawem kaduka przez Polaków.
Należało by zwrócić wartość nieruchomości w chwili przejmowania a nie w
chwili kiedy po kilkudziesięciu latach została ze szczętem
wyeksploatowana. Po cenie jaka wtedy obowiązywała z uwzględnieniem
procentów. I zrobić to od razu a nie zmiatać pod dywan.

Co mogło być zwrócone na spadkobiercę (150 letniego hi hi)
już dawno zwrócone zostało, teraz jest bój o resztę wg. deklaracji terezińskiej:
Ironizujesz bezpodstawnie, spadkobiercy o ile przetrwali holocaust mają
swoich zstępnych w kolejnych pokoleniach.

[...]
Jak najbardziej.

Humanitarnej katastrofie? O czym bąbel gadasz?
O wojnie i ludobójstwie na Żydach. Uważasz że to nie katastrofa
humanitarna?

[...]
I ty uważasz że dobrze robią? Czy jeśli ktoś kradnie to usprawiedliwia
twoją kradzież?

Robisz Pan za użytecznego idiotę, niestety groźnego dla innych.
Po prostu nie zaślepia mnie uprzedzenie antyżydowskie jakiego jesteś
przykładem. Chcesz rozmawiać, to powściągnij emocje a sięgnij po
argumenty.

Data: 2019-04-27 13:14:22
Autor: u2
BTC dla początkujących
napisał(a):

[...]

o żydo-komunie najwyraźniej Jcek nie słyszał, Jcek nie słyszał, że polskich patriotów jego krewniacy skazywali w procesach kiblowych:)))))))))))))

[...]

Jcek uważa że będzie żył 150 lat a nawet więcej, tylko że rzeczywistość skrzeczy:)))))))))

[...]

Jcek zapomina, że największe straty na drugiej wojnie ponieśli Polacy, do tej pory nikt Polakom nie wypłacił odszkodowań

[...]

Jcek uważa, że USA skoro nie zwróciły zagrabionej ziemi dla Indian to mają prawo domagać się ziemi od Polski:))))))))))))

[...]

Jcek to Jcek, żadna siła argumentu go nie przekona, przekona Jcka tylko argument siły:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 15:13:44
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących

[...]

Dostrzegam tu pewną niekonsekwencję. Skoro - jak sam piszesz - żydzi nie
przeżyli wojny, to komu mieliśmy te nieruchomości oddawać? Zgodnie z
polskim prawem po upływie 30 lat nieruchomości powinny przejść na
własność gmin, na których terenie się znajdują (przez zasiedzenie).
Rzecz w tym, że w wielu wypadkach nie dokonano tych zmian w księgach
wieczystych, co otwiera drogę do różnych kombinacji.

Z tym wyeksploatowaniem i wartością też bym specjalnie nie szarżował.
Tam, gdzie państwo nieruchomości przejmowało, to zdecydowanie o nie
dbano - na ile znam historie obiektów w moim mieście. Różnie bywało z
tymi rożnymi "Zrzeszeniami" administrującymi. Generalnym błędem było
traktowanie wszystkich nieruchomości, jako wspólnego mienia. Nikt nie
księgował dla każdej nieruchomości przychodów oraz kosztów. Tak więc
obecnie po prostu trudno to nawet ocenić. Ale znam przypadki, gdy w
chwili przejęcia to były ruiny, które odbudowano, by następnie zwrócić
po latach "właścicielom". Natomiast nie wmówisz mi, ze przez 80 lat
eksploatowano budynki bez remontów i modernizacji.

[...]

Ale polskie prawo przewiduje zasiedzenie. Nawet w "złej wierze", to
jedynie 30 lat. Ponieważ - na ile się orientuję - te nieruchomości były
przejmowane w drugiej połowie lat 40-tych, więc 1970 rok stanowi tu
granicę.

Humanitarnej katastrofie? O czym bąbel gadasz?
O wojnie i ludobójstwie na Żydach. Uważasz że to nie katastrofa humanitarna?

O ile katastrofa, to raczej w mojej ocenie nie humanitarna. Katastrofa
humanitarna, to jakby była duża powódź, pożar, trzęsienie ziemi

[...]

Nikt tu niczego nikomu nie kradł. 30 lat na podniesienie zarzutu, to
bardzo długo. Teraz po ponad pół wieku po prostu nie ma dokumentów, by
stwierdzić, na ile osoby dochodzące roszczeń są uprawnione i tyle.

Data: 2019-04-27 17:04:08
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 15:13:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]
Spadkobiercom, oczywiście. Mamy w kraju sądy od takich rzeczy o ile ktoś
wystąpi na drogę sądową. Mamy też polityków, którym płacimy żeby
moderowani pretensje zbiorowe, np. ze strony Izraela czy organizacji
żydowskich. Skoro są pretensje to znaczy że politycy biorą kasę za
darmo.

Z tym wyeksploatowaniem i wartością też bym specjalnie nie szarżował.
Tam, gdzie państwo nieruchomości przejmowało, to zdecydowanie o nie
dbano
Z drugiej strony, mało kto występuje o zwrot rzeczowy, z reguły chodzi o
ekwiwalent. A w jakim stanie kamienica przetrwała wojnę, nie trudno
ustalić. Były takie w ruinie, były w dobrym stanie.

[...]
Nie jestem znawcą prawa. Oprócz krajowego są i umowy międzynarodowe i
mogą one inaczej stanowić. Tym niemniej, jestem zdania że jeśli
pretensje zgłoszono po upływie terminu zasiedzenia to nie powinno się
ich zaspakajać. No i zasiedzenie dot. raczej tylko nieruchomości a nie
terenu. A za teren też się coś należy.

O ile katastrofa, to raczej w mojej ocenie nie humanitarna. Katastrofa
humanitarna, to jakby była duża powódź, pożar, trzęsienie ziemi
Widzę że to kwestia definicji. Ja nazywam taką rzecz katastrofą
humanitarną z dwóch powodów. Pierwsze że dot. znacznej liczby ludzi,
drugie że humanitaryzm tu legł w gruzach przede wszystkim. Nie chodzi
zresztą o etykietki. Chcesz, nazywaj rzecz po imieniu - wojna,
ludobójstwo.

Nikt tu niczego nikomu nie kradł. 30 lat na podniesienie zarzutu, to
bardzo długo. Teraz po ponad pół wieku po prostu nie ma dokumentów, by
stwierdzić, na ile osoby dochodzące roszczeń są uprawnione i tyle.
Powtórzę to co już powiedziałem wyżej - są prawnicy, sądy i politycy.
Niech każdy robi co do niego należy, nie kierując się uprzedzeniami a po
prostu prawem i etyką.
A Indianie nieraz zostali oszukani. Zawierano umowy które zawsze były
łamane. Taki zabór ziemi to po prostu kradzież. Ameryka powstała na
krzywdzie lokalnych kultur i cywilizacji.

Data: 2019-04-27 10:40:02
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
BTC dla początkujących
 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
 A za teren też się coś należy.

Stanisław Michalkiewicz: Chętnych do obrabowania Polski przybywa
https://youtu.be/LBQMS70QL38

Data: 2019-04-27 19:55:53
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 10:40:02 -0700 (PDT),
bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com napisał(a):

 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
 A za teren też się coś należy.

Stanisław Michalkiewicz: Chętnych do obrabowania Polski przybywa
https://youtu.be/LBQMS70QL38

Wiesz co? Powiedz coś od siebie, bo zacznę uważać że wiatr ci hula
między uszami a na tym wietrze fejki polatują.

Data: 2019-04-27 11:35:58
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
BTC dla początkujących
użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Wiesz co? Powiedz coś od siebie, bo zacznę uważać że wiatr ci hula
między uszami a na tym wietrze fejki polatują.

Nic nie powiem, po prostu zapytam na jakiej podstawie chcesz
zwracać mienie, skoro prawo PL nie przewiduje takiej możliwości?

Jedyna możliwość to wyrwanie mienia na rympał albo na wymyślonego
spadkobiercę.

Data: 2019-04-27 20:46:45
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 11:35:58 -0700 (PDT),
[...]

Gówno prawda. Ponad prawem stoją zasady etyczne. Jeśli prawo nie
przewiduje czegoś co jest etyczne, należy je zmienić. Wiesz, bycie
uczciwym kosztuje nieco. Wybór należy do ciebie :)

Data: 2019-04-27 20:52:10
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 27.04.2019 o 20:46, Jcek Maciejew pisze:
[...]

Jcek uważa, że mienie bezspadkowe można bezkarnie kraść na 150-letnie słupy, ot i cała etyka Jcaka:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 20:00:37
Autor: ń
BTC dla początkujących
Uważasz, że np. działka gruntu w jakimś polskim mieście po bezpotomnej śmierci jej właścicieli zamiast przypaść Państwu Polskiemu lub jakiejś polskiej rodzinie powinna przypaść jakiejś żydowskiej osobie prawnej?
A za jaką etyką?
To co może bym rozumiał to wówczas bezpośrednio po wojnie jakieś lex specialis rozszerzające stopnie pokrewieństwa powiedzmy dodatkowy czwarty stopień.
A teraz sobie wyobraź prawo, że wszelkie spadki nieobjęte w Polsce przypadają właściwej miejscowo parafii katolickiej. A czemu nie?

-- -- -

Data: 2019-04-27 18:18:59
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 27.04.2019 o 17:04, Jcek Maciejew pisze:
[...]

Jcek najwyraźniej znowu rżnie głupa, największe ofiary i straty w drugiej wojnie poniosła Polska, to że zginęły 3 miliony żydów nie oznacza, że nie byli oni obywatelami Polski, co więcej Polska nigdy nie otrzymała odszkodowań za te straty, a otrzymał je n.p. Izrael, choć nie uczestniczył w walkach drugiej wojny światowej i to nie jego obywatele zostali zamordowani pod czas tamtej wojny:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 19:08:15
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących

[...]

Zdroworozsądkowo, to ludzie występują o toi, co więcej.

[...]

Na temat umów międzynarodowych wypowiadać się nie będę. Jesli Polska coś
podpisała, to trudno, ale sądzę, że już dawno by wyskoczyli z tym
dziennikarze. Natomiast w kwestii drugiej części akapitu, to
zdecydowanie nie masz racji. Budynek jest częścią nieruchomości. Nie da
się tego teoretycznie rozdzielić. Są przepisy szczególne i przykładowo
możesz być właścicielem mieszkania. Teoretycznie możesz wykupić
wszystkie mieszkania w nieruchomości, ale i tak część wspólna (korytarz
przykładowo) będzie właściciela nieruchomości.

[...]

Ludobójstwo mi się najbardziej podoba. Wojna, to była, dokąd strzelalki
do siebie żołnierze walczących stron.

[...]

Po prostu Indianie nie znając historii Afryki i Azji nie wiedzieli, jak
to działa.

Data: 2019-04-27 20:03:35
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
[...]

Jesli wlasciciel zmarl i nie mial spadkobiercow, to przechodza od
razu. No chyba, ze zapisal w testamencie Gminie Zydowskiej.
Ale raczej nie zapisal.

Rzecz w tym, że w wielu wypadkach nie dokonano tych zmian w księgach
wieczystych, co otwiera drogę do różnych kombinacji.

A swoja droga - Warszawa tak zniszczona w czasie powstania, a ksiegi
ocalaly ?

Zreszta czy ksiegi takie istotne, jesli "panstwo" zabralo na podstawie
ustawy czy dekretu ?

[...]

"modernizacje" najpierw byly socjalistyczne - czyli jak podzielic
piekne mieszkanie na trzy rodziny.

Potem tez nie zawsze dbano chocby o dachy - tzn nie ma czas, o elementy wykonczenia.

[...]

Przez panstwo, na podstawie dekretu ? No coz, moze i w zlej wierze tylko 30 lat ... ale cos mi sie nie
podoba.
Z drugiej strony - gdyby tak te wszystkie przedwojenne majatki oddac,
co by sie z krajem stalo. Ale czemu Kosciol i Zydzi maja stanowic wyjatek ?

[...]

Przez 30 lat nie mozna bylo wniesc zarzutu.
A moze i mozna - ta od Waltzow wniosla ... i nic.

J.

Data: 2019-04-27 20:43:39
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 27.04.2019 o 20:03, J.F. pisze:

[...]

Gmina Żydowska n ie ma osobowości prawnej, więc spadkobiercą być nie
może. Problemem po wojnie był fakt, że Niemcy nie wydawali aktów zgonu,
więc for,alnie Ci ludzie żyli przez jakiś tam czas konieczny do uznania
za zmarłego. Potem trrzeba by było przeprowadzić postępowanie w sprawie
uznania za zmarłegoi, a dalej przejąć na Gminę. Komuniści mieli to w
d...ie.

[...]

Moje prywatne zdanie jest takie, że z upływem lat 30 należałoby uznać,
że doszło do zasiedzenia w złej wierze i uciąć wszelkie dyskusje.

[...]

Ake z czasem przykładowo budowane łazienki w każdym lokalu, co nie było
standardem przed wojną.

[...]

Ja osobiście uważam, że De3kret o przejęciu mienia porzuconego był
najlepszym rozwiązaniem. Ale jeśli już uznać go za zły, no to pozostaje
zasiedzenie. We wszystkich krajach na świecie takie coś działa.

Data: 2019-04-27 20:50:39
Autor: u2
BTC dla początkujących
[...]

jest spadkobiercą cmentarzy żydowskich oraz synagog, to są miliardowe sprawy, ustawkę podpisał Cimoszka w 1997 roku, teraz przez ostatnie lata przybywa członków gminy żydowskiej w Warszawie poprzez naturalizowanie obywateli Izraela z pominięciem procedur:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 21:36:51
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 20:43:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

U nas zdarzalo sie przekazanie spadku "na Kosciol", a Zydzi czegos
podobnego nie mieli ?

[...]

Ale przede wszystkim to takiego testamentu nie bylo.

[...]

Srednio mi sie to podoba ... a gdyby to twoj majatek byl ?

Poza tym jakze to - w zlej wierze. To by wypadalo kogos ukarac za te
zle dzialania ... urzednikow ?
A oni dzialali w dobrej :-)

Ale mnie te ksiegi interesuja - w Warszawie przetrwaly ?
A w innych miastach ?

Ale byly jeszcze inne dekrety.

Masz na mysli ten ?
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU19460130087

Tam jest i o przywroceniu posiadania.

J.

Data: 2019-04-28 00:07:53
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 27.04.2019 o 21:36, J.F. pisze:

[...]

Mieli, ale do II Wojny Światowej. Po II Wojnie Światowej już nie było
gmin wyznaniowych.

[...]

O jakim testamencie piszesz w tym miejscu?

[...]

Byłbym niezadowolony silnie.

[...]

U nas częściowo spłonęły, ale większość jest.

[...]

Tylko jest i termin do złożenia wniosku.

Data: 2019-04-27 15:45:20
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących

https://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_maj%C4%85tkowa

Data: 2019-04-28 01:11:13
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących

U nas zdarzało się przekazanie spadku "na Kościół", a Żydzi czegoś podobnego nie mieli ?
Mieli, ale do II Wojny Światowej. Po II Wojnie Światowej już nie było
gmin wyznaniowych.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_maj%C4%85tkowa

No nie do końca ściśle się wyraziłem i wprowadziłem zamieszanie. Co
innego Gmina, jako samorząd - tych nie ma. Co innego Gmina, jako
Stowarzyszenie - te są czymś w rodzaju parafii.

Zbieżność nazwy, ale uprawnienia zupełnie inne. Gminy Żydowskie mogą
odzyskać to, co do gmin należało. Ale już nie mogą przejmować majątku po
zmarłych na takich zasadach, jakie przewiduje kodeks cywilny dla gminy
samorządowej.

Data: 2019-04-28 08:03:23
Autor: u2
BTC dla początkujących
Zbieżność nazwy, ale uprawnienia zupełnie inne. Gminy Żydowskie mogą
odzyskać to, co do gmin należało.

nie należało, ale ma tytuł prawny nadany przez tow. Cimoszkę:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 01:49:58
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Dnia Sun, 28 Apr 2019 00:07:53 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Ewentualne zapisy dotyczylyby sie gmin przedwojennych :-)

A tak swoja droga ... przeciez sporo tych polskich Zydow przezylo
wojne. Potem nie chcieli synagog i tego tradycyjnego zycia ?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Synagoga_Pod_Bia%C5%82ym_Bocianem_we_Wroc%C5%82awiu

no prosze - cos sie znalazlo.

a tak w ogole to cos strasznie krotko trwaly
https://pl.wikipedia.org/wiki/Synagogi_we_Wroc%C5%82awiu

[...]

Takim, w ktorym obywatel by zapisal swoj majatek po smierci synagodze, gminie wyznaniowej, czy innej organizacji zydowskiej.

Bo bez tego ... spadek zmarlego bezpotomnie przechodzi na skarb
panstwa, tak pewnie i przed wojna bylo.
Wiec jakim prawem jacys inni Zydzi sie domagaja spadku po nim ?

[...]

Ale innym to zabrac i uciac ... dyskusje :-)

[...]

A to czesciowe to jak sie stalo - Niemcy polowe podpalili,
czy polowe zdolali ugasic ?

[...]

Niedlugi, niekrotki, tak w sam raz.

A tak swoja droga ... nie mozna w trybie tego dekretu zażądac bylo
przywrocenia posiadania majatku zabużanskiego ?

IMHO - cel byl inny, ale litera prawa jest jaka jest.

J.

Data: 2019-04-28 10:07:26
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 01:49, J.F. pisze:

[...]

No nie koniecznie. Moim zdaniem tych powojennych również.

A tak swoja droga ... przeciez sporo tych polskich Zydow przezylo
wojne. Potem nie chcieli synagog i tego tradycyjnego zycia ?

W mieście, w którym mieszkam było kilka domów modlitwy, ale generalnie
dwie Synagogi. Jedna z nich została Żydom odebrana przez Niemców, którzy
zrobili w niej magazyn. Po wojnie Żydzi z tym nic nie robili. Do 1974
roku był tam magazyn, choć odkąd ją pamiętam, to nie wiem czego :-)

W 1974 roku zarządzająca tym Kongregacja Krakowska (bo u nas
zlikwidowali zaraz po wojnie) przekazała budynek miastu, które kolejne 8
lat ją remontowało, by ostatecznie w 1982 roku otworzyć tu oddział
Muzeum - "Dawna Synagoga". DWa lata temu wyremontowaną Synagogę miasto
zwróciło Żydom. Na nowo stała się Synagogą.

Wolał bym tego nie komentować.

[...]

OooO! To jest właśnie tajemnica.

[...]

Nie, no ja mam świadomość złożoności tej sytuacji. Natomiast idąc tym
tokiem rozumowania wyskoczy jakiś prapraprapra wnuk kogoś i opierając
się na przekazie odzyska mienie.

[...]

No akurat niekoniecznie z Niemcami miało to coś wspólnego. Spaliło się
nam pod koniec XIX wieku miasto. Spaliło się od piekarni, zdaje się
zresztą żydowskiej.

[...]

Można było, ale termin upłyną z 70 lat temu.

Data: 2019-04-28 11:43:48
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Dnia Sun, 28 Apr 2019 10:07:26 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Byc moze, ale tu sprawa wydaje sie jasna - albo taki testament jest,
albo go nie ma, a wiec nie taka byla wola zmarlego/ej, zeby spadek "Zydom" przekazywac.

Na to sie moze nalozyc niestety prawo w PRL,
zniechecajace/uniemozliwiajace takie zapisy.

[...]

A druga ? Podejrzewam, ze Niemcy zniszczyli ?

Po wojnie Żydzi z tym nic nie robili. Do 1974

Twoje miasto bylo chyba stosunkowo niewiele zniszczone, wiec nie bylo
braku lokali itp ?

No coz, rozumiem ze malo tych Zydow przezylo, finansowo tez nie bardzo
bylo ich stac, ale ciagle mnie to troche zastanawia ... po wojennych
doswiadczeniach Zydzi woleli sie nie afiszowac ?
A moze ci, co przezyli w ZSRR, to tacy bardziej ateistyczni byli ?

roku był tam magazyn, choć odkąd ją pamiętam, to nie wiem czego :-)

Ale Zydzi sobie tam magazyn urzadzili, wynajeli, czy panstwo na
magazyn zabralo ?

W 1974 roku zarządzająca tym Kongregacja Krakowska (bo u nas
zlikwidowali zaraz po wojnie) przekazała budynek miastu, które kolejne 8

No popatrz - to i osobowosc prawna sie znalazla :-)

lat ją remontowało, by ostatecznie w 1982 roku otworzyć tu oddział
Muzeum - "Dawna Synagoga". DWa lata temu wyremontowaną Synagogę miasto
zwróciło Żydom. Na nowo stała się Synagogą.
Wolał bym tego nie komentować.

Ale ciekawe - Kngregacja oddala w celu zalozenia muzeum, czy panstwo
docisnelo podatkiem od nieruchomosci ? :-)

[...]

No, mozna powiedziec, ze czasy nie sprzyjaly, albo Niemcy zniszczyli
takie testamenty.

Ale przed wojna sie to zdarzalo ? Nie slyszalem, ale moze po prostu mieli tylu krewnych, ze majatek sie nie marnowal.

[...]

Ale jemu sie nalezy ! :-)

A tu raczej chodzi o tych, co ich Niemcy do gazu z cala rodzina.

[...]

Ale to chyba zaraz zabrano sie za odtwarzanie ?

[...]

I co - nikt sie upomnial, czy gdzies tam art. ze sie nie nalezy ?
A moze sady odrzucaly, z powodu niemoznosci realizacji ?

J.

Data: 2019-04-28 13:20:17
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 28.04.2019 o 11:43, J.F. pisze:

[...]

Drugą zamienili też na magazyn, ale poza malowidłami na ścianach nic tam
nie zniszczyli - bo była biedna. Po 1945 roku zaczęto ją eksploatować
jako Synagogę, aż do 1968 roku, kiedy to sami Żydzi zamienili ją na
komórkę na podwórku. Na nowo uruchomiono ją w 1992 roku, ale
nabożeństwa, to tam są chyba sporadycznie.

Po wojnie Żydzi z tym nic nie robili. Do 1974
Twoje miasto bylo chyba stosunkowo niewiele zniszczone, wiec nie
bylo braku lokali itp ?

Wiesz, tak na oko ze 20% sami sobie wysadziliśmy w ramach walki z
okupantem. I to w prezededniu wyzwolenia przez Rosjan. Przy okazji
wywaliliśmy Pogotowie Ratunkowe, Muzeum i kilka innych pomniejszych
instytucji przydatnych. Podczas szturmu Rosjanie strzelając do Niemców
zburzyli (przy okazji) stosunkowo niewiele budynków. Spalili przykładowo
jedyną Cerkiew - bo chcąc trafić w odległa o jakieś 100 metrów baterię
akurat w ten jeden budynek trafili. Ale faktycznie, patrząc na takie
pobliskie Jasło, to przetrwaliśmy w całkiem niezłym stanie.

[...]

Nie potrafię Ci pomóc, bo niespecjalnie to badałem. O tym, że w ogóle są
jacyś, to się dowiedziałem w latach 90-tych, gdy przyszło mi chronić
przyjeżdżających do nas. Przy okazji miałem okazję z nimi rozmawiać i
stąd powiedzmy moja troszkę nadprzeciętna wiedza w tej materii. Ale to
tylko tak w ramach prywatnej ciekawości.

roku był tam magazyn, choć odkąd ją pamiętam, to nie wiem czego
:-)
Ale Zydzi sobie tam magazyn urzadzili, wynajeli, czy panstwo na magazyn zabralo ?

Nie. To było chyba Miasta. Nie wiem, co tam magazynowano. Jak ja ten
budynek pamiętam, to tam żadnej tablicy nie było. Z zewnątrz to
odremontowali jako zabytek. Tam były jakieś rupcie, do czasu gdy
postanowili tam Muzeum zrobić.

W 1974 roku zarządzająca tym Kongregacja Krakowska (bo u nas zlikwidowali zaraz po wojnie) przekazała budynek miastu, które
kolejne 8
No popatrz - to i osobowosc prawna sie znalazla :-)

Wiesz, nie chce mi się szczegółów szukać, ale kiedyś była taka
instytucja u nasz. Ta po prostu się "zwinęła". Krakowska zadziałała jako
spadkobierca :-) Mamy jeszcze jeden budynek. Przed wojną tam była
właśnie ich siedziba. Ta kamienica się niedługo sama rozsypie. Miasto
nie chce tego remontować, bo wiadomo, ze jak wyremontują, to zaraz się
znajdzie właściciel. To ten budynek pośrodku:
https://goo.gl/maps/tNSAk2VNsU1WNMSe9

[...]

Nie mam zielonego pojęcia. Najprędzej podejrzewam, że zażądali na bazie
prawa budowlanego zabezpieczenia popadającej w ruinę budowli. Ale to mój
domysł, a nie wiedza.

Wiec jakim prawem jacys inni Zydzi sie domagaja spadku po nim ?
OooO! To jest właśnie tajemnica.
No, mozna powiedziec, ze czasy nie sprzyjaly, albo Niemcy zniszczyli takie testamenty.

Z mojej wiedzy wynika, że żydzi wyjeżdżając do obozów zagłady nie mieli
zielonego pojęcia, że jadą na śmierć. Widziałem takie odręczne
upoważnienia dla Polaków, że dana osoba może się zajmować tą
nieruchomością do czasu powrotu właściciela. Potem taka osoba w latach
1946~1947 przekazywała nadzór Zrzeszeniu Właścicieli Nieruchomości.

Ale przed wojna sie to zdarzalo ? Nie slyszalem, ale moze po prostu
mieli tylu krewnych, ze majatek sie nie marnowal.

Nie mam zielonego pojęcia. Sądzę, że się zdarzało, bo czemu by miało się
nie zdarzać.

[...]

Wiesz, ja sądzę, że gdyby trafił sie osobiście spadkobierca, to nikt by
nie zawahał sie mu zwrócić. Jednak kilka domów Żydzi u nas mają. Kilka
pojedynczych osób przetrwało i powróciło po wojnie.

No akurat niekoniecznie z Niemcami miało to coś wspólnego. Spaliło
się nam pod koniec XIX wieku miasto. Spaliło się od piekarni, zdaje
się zresztą żydowskiej.
Ale to chyba zaraz zabrano sie za odtwarzanie ?

Z tego co słyszałem, to właśnie nie do końca się to powiodło.

[...]

Najdziwniejsze, że nikt nie zauważa, że przecież niektórzy są
posiadaczami tych kamienic bez ich odzyskiwania, więc generalnie się dało.

Data: 2019-04-29 01:05:41
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Dnia Sun, 28 Apr 2019 13:20:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Gdzies tam po drodze byl 1968 - czesc wyjechala, czesc zmienila
nazwiska.
Ale zeby tak od razu przestac chodzic do synagogi ? Ludzie malej wiary :-)

[...]

Czyzby jednak miasto wczesniej przejelo ?

[...]

Ogolnie tak, ale ... z jakis powodow, to powstanie w getcie wybuchlo.

Poza tym chocby raport Karskiego -  ktos wiedzial, tylko czy Zydom
powiedzial. Ale to dopiero pod koniec - pierwsi nie wiedzieli.

No ale nie znasz dnia ani godziny ... testament spisuje sie wczesniej.
Szczegolnie, jak sie np widzi epidemie tyfusu.

[...]

Zdarzalo sie pewnie i przed wojna, a od czasu gett bylo koniecznoscia.

Ale ... Niemcy nie przeprowadzili konfiskaty majatkow ?

[...]

Tylko po wojnie te kamienice znow "zrabowano".

A co z tymi, co po wojnie zmarli bezpotomnie, znow zostawiajac spadek panstwu ?

[...]

Ale ja tu o tym majatku za nową granica z ZSRR.
Na podstawie tego dekretu - zglosic, i domagac sie przywocenia
posiadania :-)
Czy takich odwaznych, to nie bylo ?

J.

Data: 2019-04-29 19:51:13
Autor: ń
BTC dla początkujących
Obejrzyj zdjęcia Muranowa z 1945 r.

-- -- -
W znacznym stopniu nieruchomości pożydowskie przetrwały wojnę

Data: 2019-04-29 19:48:32
Autor: ń
BTC dla początkujących
Masz na myśli katastrofalne powstrzymywanie się rządu Stanów Zjednoczonych i żydów w USA przed ratowaniem ich europejskich pobratymców w latach 1940-1945?
Też uważam, że powinni za to zgnić w więzieniach i być piętnowani przez Adasiu Szechteru.
No bo przecież nie czekali w Ameryce na śmierć europejskiej ciotki i wujka żeby dostać po nich spadek, prawda?

-- -- -
po humanitarnej katastrofie

Data: 2019-04-29 23:31:13
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 19:48:32 +0200, ń napisał(a):
Masz na myśli katastrofalne powstrzymywanie się rządu Stanów Zjednoczonych i żydów w USA przed ratowaniem ich europejskich pobratymców w latach 1940-1945?

A na dobra sprawe to 1933-45

Data: 2019-04-27 03:27:04
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
pożyteczny głupek Jacek Maciejewski napisał:

Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

Oglądał performęs z 2012r?
Niech uważa, bo dysonansa może załapać ostrego:
https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg&bpctr=1556361175

kawałek stenogramu umieszczonego w art. forsa na restytucje na stronie forbes
link nieaktywny
https://m.neon24.pl/addb248f303017037aa9f62123f97509,14,0.jpg

Więcej takich Placków Jacków w PL, wincyj!

Data: 2019-04-27 12:47:38
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 03:27:04 -0700 (PDT), bytomir.kwasny@gmail.com
napisał(a):

pożyteczny głupek Jacek Maciejewski napisał:

Sam sobie wystawiasz laurkę.

Data: 2019-04-27 13:16:54
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 27.04.2019 o 12:27, bytomir.kwasny@gmail.com pisze:
pożyteczny głupek Jcek Maciejew napisał:

[...]

(((Globalists))) discuss how to subvert Poland and destroy the Polish people
Francis Folger

ano, kombinują jak kuń pod górę:)))))))))))

kawałek stenogramu umieszczonego w art. forsa na restytucje na stronie forbes
link nieaktywny
https://m.neon24.pl/addb248f303017037aa9f62123f97509,14,0.jpg

Więcej takich Placków Jcków w PL, wincyj!

e tam wiadomo , że Jcek to nie jest jego prawdziwe imię, a Maciejew to nie jest jego prawdziwe nazwisko:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 12:37:02
Autor: dantes
BTC dla początkujących

napisał(a):

"ż" kombinują jak by tu wydoić PL:)

Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
humanitarnej katastrofie cudzego mienia?

Mówisz o tym "mieniu" co przestało istnieć po, jak to ująłeś, "humanitarnej katastrofie"?

A znasz...
"Przypowieść o Gdańskiej Kamienicy"?

Stała sobie w mieście kamienica, prawie pusta
bo byli właściciele sprzedali ją, a sami spierdolili do Argentyny[*]. Kamienica w wyniku działań zaczepnych
"cechu malarzy" zamieniała się kupę cegieł.
Potem została odbudowana w czynie społecznym
i stoi do dzisiaj.

Problem polega na tym, że we właściwych dokumentach
nie znalazł się wpis mówiący o sprzedaży/zakupie, gdyż działania "cechu malarzy", skutecznie to uniemożliwiły.

Kilka lat temu zjawili się ci "ocalali z" Argentyny
i zażądali zwrotu tejże kamienicy... .

Takich kamienic w Polsce są tysiące.

No niestety...   mieli pecha... .
;)

Szkoda.

--
Dzięki czemu ich potomkowie uważają się
[proszę się złapać krzeseł]

Data: 2019-04-27 12:52:06
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 12:37:02 +0200, dantes napisał(a):

A znasz...
"Przypowieść o Gdańskiej Kamienicy"?

Ciekawa etyka. Ponieważ jacyś oszuści próbowali coś wyłudzić, to znaczy
ze cała nacja składa się z oszustów. I cośmy jej zabrali to słusznie
nasze.

Data: 2019-04-27 13:03:22
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 12:52:06 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

Jakoś tak dziwnie się składa, że
jak to ująłeś "jacyś oszuści"
co to "próbowali coś wyłudzić" należą do "nacji", która wg Ciebie składa się "z oszustów". Na dodatek Ty, wspólnie z niewiadomo kim...
"cos im już zabraliście" i jak twierdzisz "słusznie" bo to "wasze".

Rzeczywiście... ciekawa etyka.

Data: 2019-04-27 13:48:39
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:03:22 +0200, dantes napisał(a):

[...]

Wybacz ale najwyraźniej nie nadążam za twoim światłym umysłem.

Data: 2019-04-27 14:05:29
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:48:39 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

A co... "oczko się odkleiło temu... NOR'u"?

Data: 2019-04-29 07:49:22
Autor: Dominik Ałaszewski
BTC dla początkujących
Dnia 27.04.2019 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
humanitarnej katastrofie cudzego mienia?

Co widzisz dobrego w tym, że mienie bezspadkowe, które zgodnie z prawem (935 kc, dla leniwców) zostało własnością państwa polskiego,
rzekomo należy się grupie uzurpatorów, którzy akurat są
tej samej narodowości, co spadkodawca? --

Data: 2019-04-29 10:14:59
Autor: A. Filip
Obywatele całkiem inni niż reszta [Was: BTC dla początkujących]
Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> pisze:
[...]

<ironia>  Ustalenie raz na jutro że Żydzi nie byli i nie są normalnymi
obywatelami RP?  Ustalenie nadzwyczaj kosztowne w więcej niż jednym
znaczeniu.  </ironia>

Czy Polska powinna domagać się od Rosji mienia pozostawionego przez
ofiary "czystki polskiej" za Stalina [1]?  Według logiki bez spadkowej
USA jak najbardziej.  Domaganie się czegoś od Rosji ani USA ani Izrael
nie wzruszy ale jak ruszy lawina naśladowców to na tym się z pewnością
nie zatrzyma i w nich też (w końcu) trafi.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Operacja_polska_NKWD_(1937%E2%80%931938)
Operacja polska NKWD - wymierzona w Polaków operacja NKWD, wynikająca
z Rozkazu Ludowego Komisarza Spraw Wewnętrznych ZSRR nr 00485[1] z
dnia 11 sierpnia 1937, wydanego przez ówczesnego Ludowego Komisarza
NKWD Nikołaja Jeżowa, przeprowadzona w latach 1937-1938 na terytorium
ZSRR. Według dokumentów NKWD skazano 139 835 osób, z tego zamordowano
bezpośrednio 111 091 Polaków - obywateli ZSRR, a 28 744 skazano na
pobyt w łagrach - [...]

--
A. Filip

Data: 2019-04-29 11:16:34
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 07:49:22 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
napisał(a):

[...]

Nie widzę nic złego. Widzę natomiast że mnoży się utrudnienia dla mienia
spadkowego. Jeszcze raz powtórzę - skoro są pretensje to znaczy że
opłacani przez nas ludzie albo nie umieją z głupoty ich załatwić lub z
pobudek ideologicznych nie chcą. Co się przyczynia do wzrostu poziomu
hejtu wśród słabogłowych obywateli i do sukcesów niektórych partii.

Data: 2019-04-29 11:24:57
Autor: Liwiusz
BTC dla początkujących
napisał(a):

[...]

W jaki sposób mnoży? Nic się nie mnoży. Nawet panu Bałamutowi udało się w sądzie odzyskać dawny dom papieża w Wadowicach. Wystarczy chcieć *i mieć podstawy prawne*

Jeszcze raz powtórzę - skoro są pretensje to znaczy że
opłacani przez nas ludzie albo nie umieją z głupoty ich załatwić lub z

Albo nie chcą załatwić, więc żydzi robią klangor, aby nas siłą obrabować.

pobudek ideologicznych nie chcą. Co się przyczynia do wzrostu poziomu
hejtu wśród słabogłowych obywateli i do sukcesów niektórych partii.

Czyli uważasz, że żydom powinniśmy płacić za mienie bezspadkowe? Aby sprawę "załatwić", i aby Jacek Maciejewski nie miał podstawy do wyzywania kogoś od głupich lub leniwych?

--
Liwiusz

Data: 2019-04-29 12:54:46
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 11:24:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

Czyli uważasz, że żydom powinniśmy płacić za mienie bezspadkowe?

Liwiusz, czy ty w ogóle czytasz na co odpisujesz? Czy tylko masz ochotę
się popienić?

Data: 2019-04-29 13:07:11
Autor: Liwiusz
BTC dla początkujących
[...]

Po prostu ciekawi mnie co masz na myśli, nazywając w tym kontekście rządzących leniami, którzy nie chcą "załatwić sprawy".

--
Liwiusz

Data: 2019-04-29 16:10:04
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 13:07:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

Po prostu ciekawi mnie co masz na myśli, nazywając w tym kontekście rządzących leniami, którzy nie chcą "załatwić sprawy".

Widzę że dalej mnie nie czytasz. Nie użyłem słowa "leń". Zarzuciłem
jedynie głupotę lub złą wolę, do wyboru. Choć rzeczywiście, nie
pomyślałem że może być trzecia opcja - lenistwo :)

Data: 2019-04-29 12:47:38
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5qx8ixz7rs4c.1ixslazvubsy3$.dlg@40tude.net...
[...]

Ale co znaczy "nie potrafia zalatwic" ?
Tak jak z nauczycielami - rzad mowi, ze nie da (tzn ze dal juz duzo, i cos tam jeszcze da ... w przyszlosci), a nauczyciele, ze chca dostac teraz.

No i co - przekonasz ich, ze im sie nie nalezy ?
Czy sie dogadasz, ze dostana drobny ulamek tego co chca, ale i tak beda zadowoleni, ze dostali wiecej niz zero ?
Swoim nie dasz, a obcym Zydom dasz ?

Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.

J.

Data: 2019-04-29 07:50:52
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
użytkownik J.F. napisał:

Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.

Owszem i pieniądze do nich płynęły z PL i z DE i z Francji, Szwajcarii.

28 maja, na stronie internetowej izraelskiego dziennika ,,The Times of Israel", pojawił się artykuł, którego autor, Raphael Ahren, informuje, że od przyszłego roku 50 tysięcy Izraelczyków, którzy przeżyli wojnę, może otrzymywać wypłacane przez Polskę emerytury w wysokości 100 euro miesięcznie (ok. 400 zł).
https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sejm-uchwalil-bedziemy-placic-emerytury-50-tysiacom-zydow-ofiarom-holocaustu-i-stalinizmu-aa-iQVH-6RYJ-4JY9.html

Poniżej prezentujemy, zamieszczoną w Bundezgesetzblatt nr 5/1953,  kopię porozumienia podpisanego w Luksemburgu 10 września 1952 roku między Niemcami (Republiką Federalną Niemiec) a państwem Izrael. Umowa została ratyfikowana przez Bundestag 20 marca 1953.. Z treści porozumienia wynika, ze 23 organizacje żydowskie (będące stroną tej umowy i występujące pod nazwą the Conference on Jewish Material Claims against Germany) otrzymały już wtedy zapłatę (ówczesnych 450 milionów Deutsche Mark) za wszystkie aktywa pozostawione przez Żydów bezpotomnie na terytoriach okupowanych przez III Rzeszę (Protocol No. 2). https://wiadomosci.dziennik.pl/historia/aktualnosci/artykuly/477115,francuska-kolej-zaplaci-odszkodowania-za-holokaust-i-zaglade-zydow.html

Nic to 11 maja będzie tuptanie w wawce przeciwko prezentowi nr. 447 z usa.
Może Słońń z Maciejewskim przyjdą:)

Data: 2019-04-29 17:42:06
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 29.04.2019 o 16:50, bytomir.kwasny@gmail.com pisze:
użytkownik J.F. napisał:

[...]

od 2014 roku 50 tysięcy żydów dostaje 100 euro miesięcznie, przez te 5 lat sporo kaski się uzbierało na zasiłek dla bogatych żydów:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 18:18:28
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cc71b46$0$528$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale "dostaje" czy "moze dostac" ?

Prawde mowiac, to nie bardzo rozumiem tej akcji ... ona aby na pewno prawdziwa ?

Uzasadniona bylaby, gdybysmy dostali od Niemcow jakies odszkodowanie dla obywateli ... zydowscy emigranci tez obywatele.

Uzasadniona bylaby wyplata z ZUS, dla tych, co w PRL pracowali, a potem wyjechali.
Choc w sumie ... czemu tylko w PRL ?

Uzasadniona bylaby wyplata, gdybysmy placili obywatelom ... hm, czy odszkodowanie to dobre slowo - za przesladowania stalinowskie.
No i tym zydowskim emigrantom tez sie powinny nalezec ... o ile byli przesladowani, a nie przesladującymi.

A tak, to nie rozumiem.

Na pocieszenie zostaje, ze dlugo ich chyba placic nie bedziemy :-)

J.

Data: 2019-04-29 18:41:05
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 29.04.2019 o 18:18, J.F. pisze:
od 2014 roku 50 tysięcy żydów dostaje 100 euro miesięcznie, przez te 5 lat sporo kaski się uzbierało na zasiłek dla bogatych żydów:))))))))

Ale "dostaje" czy "moze dostac" ?

żydzi nie są głupi, umieją liczyć, każda stówka się przyda:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 01:21:09
Autor: Animka
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-29 o 18:18, J.F. pisze:
[...]

Dlaczego od Nieniec sie nie domagają. Przeciez wiedzą, ze była straszna wojna , a oni mają za nic Polaków. Pozwiewali do Ameryki i teraz podskakują jeszcze.

--
animka

Data: 2019-04-30 15:42:12
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 30.04.2019 o 01:21, Animka pisze:
Dlaczego od Nieniec sie nie domagają. Przeciez wiedzą, ze była straszna wojna , a oni mają za nic Polaków. Pozwiewali do Ameryki i teraz podskakują jeszcze.

bo Nieniecy to Nieniecy, a nie żadni mityczni naziole:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 19:11:35
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 07:50:52 -0700 (PDT), bytomir.kwasny@gmail.com
napisał(a):

[...]

Śmierdzi fejkiem na kilometr.

Data: 2019-04-29 19:20:44
Autor: A. Filip
BTC dla początkujących
napisał(a):

[...]

Oczywiście!  Sejm RP3 tak niskich dodatków by nie uchwalił.

--
A. Filip

Data: 2019-04-29 19:31:16
Autor: u2
BTC dla początkujących
napisał(a):

[...]

niech Jcek powie to emerytom i rencistom w Bolanda, którzy mają em-kę lub rentę w okolicach 1000 złotych pomimo tego że przepracowali pół wieku i nadal muszą dorabiać, aby się utrzymać

--
George Orwell :

Data: 2019-05-11 13:14:28
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
Nic to 11 maja będzie tuptanie w wawce przeciwko prezentowi nr. 447 z usa.
Może Słońń z Maciejewskim przyjdą:)

Jak tam? Maciejewski, Bruno i Słońńu byli pod ambasadą usa?

https://youtu.be/gexOP0MtNqQ (jakiś łosiek dał dupala z dźwiękiem)

Co te usańce sobie myślą, że w chuja mogą se ciąć z PL?

Data: 2019-04-29 12:56:56
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:47:38 +0200, J.F. napisał(a):

Ale co znaczy "nie potrafia zalatwic" ?
Potrafisz zainstalować na nowo Androida na komórze? Jeśli nie, to jest
własnie własciwe znaczenie słów "nie potrafić".

Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.
Wypowiedzą nam wojnę?

Data: 2019-04-29 13:09:49
Autor: Liwiusz
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:47:38 +0200, J.F. napisał(a):

Ale co znaczy "nie potrafia zalatwic" ?
Potrafisz zainstalować na nowo Androida na komórze? Jeśli nie, to jest
własnie własciwe znaczenie słów "nie potrafić".

Ale to nie jest analogia.

Załóżmy, że przychodzę do ciebie i żądam, abyś zainstalował aplikację redtube na swoim telefonie. Ty tego nie robisz, więc nie potrafisz?

Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.
Wypowiedzą nam wojnę?

Ekonomiczną, wizerunkową - czemu nie. Co do wojny konwencjonalnej - na szczęście każdy wokół ich granicy ich nie lubi (z wyjątkiem Jordanii), więc na razie jesteśmy w miarę bezpieczni, bo fikać w ten sposób żydki nie mają za bardzo jak.

--
Liwiusz

Data: 2019-04-29 16:11:50
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 29 Apr 2019 13:09:49 +0200, Liwiusz napisał(a):

fikać w ten sposób żydki nie mają za bardzo jak.

Twój lekceważący/prześmiewczy ton wypowiedzi utwierdza mnie w
przekonaniu że jesteś antysemitą. Zatem EOT.

Data: 2019-04-29 16:44:30
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 29.04.2019 o 16:11, Jcek Maciejew pisze:
Dnia Mon, 29 Apr 2019 13:09:49 +0200, Liwiusz napisał(a):

fikać w ten sposób żydki
nie mają za bardzo jak.

Twój lekceważący/prześmiewczy ton wypowiedzi utwierdza mnie w
przekonaniu że jesteś antysemitą. Zatem EOT.

oj nieładnie tak w święto Pesach czy Purim obrazić Jcka:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 20:53:01
Autor: Liwiusz
BTC dla początkujących
W dniu 2019-04-29 o 16:44, u2 pisze:
[...]

"W dzisiejszych czasach antysemitą nie jest tylko dureń albo świnia".

--
Liwiusz

Data: 2019-04-30 01:17:56
Autor: Animka
BTC dla początkujących
[...]

A Ty jesteś żydkiem, prawda?

--
animka

Data: 2019-04-30 15:26:29
Autor: Jacek Maciejewski
BTC dla początkujących
Dnia Tue, 30 Apr 2019 01:17:56 +0200, Animka napisał(a):

A Ty jesteś żydkiem, prawda?

Zaszczycę cię odpowiedzią. Raz na jakiś czas odzywam nawet do durni.
Nie, nie jestem żydkiem ani Żydkiem. Podaj email to ci wyślę zdjęcie
swojego fiuta :) Ty natomiast mi wyglądasz na polaczka z katolickiego
ciemnogrodu.

Data: 2019-04-30 15:40:59
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 30.04.2019 o 15:26, Jcek Maciejew pisze:
[...]

i znowu Jcek udaje, że nie jest Jckiem:)))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-01 16:59:21
Autor: Animka
BTC dla początkujących
[...]

Szkoda, że wyciąleś to na co zwróciłam uwagę.
A tak w ogóle to teraz mi się "rzygać" (przepraszam innych za brzydki wyraz) zachciało.

--
animka

Data: 2019-05-06 15:12:32
Autor: Olin
BTC dla początkujących
Dnia Wed, 1 May 2019 16:59:21 +0200, Animka napisał(a):

A tak w ogóle to teraz mi się "rzygać"

Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
niedobrze.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-06 16:11:35
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 06.05.2019 o 15:12, Tracz pisze:
Dnia Wed, 1 May 2019 16:59:21 +0200, Animka napisał(a):

A tak w ogóle to teraz mi się "rzygać"

Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
niedobrze.

czyli wyprawy do Transylwanii Tracza na nic:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-06 22:43:24
Autor: Animka
BTC dla początkujących
W dniu 2019-05-06 o 15:12, Olin pisze:
Dnia Wed, 1 May 2019 16:59:21 +0200, Animka napisał(a):

A tak w ogóle to teraz mi się "rzygać"

Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
niedobrze.

To znaczy których? Nie napisałam Ci nigdy chyba nic obraźliwego i nie przypominam sobie żebyś mi w czymś dokuczył.

--
animka

Data: 2019-05-07 12:20:59
Autor: Olin
BTC dla początkujących
Dnia Mon, 6 May 2019 22:43:24 +0200, Animka napisał(a):

Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
niedobrze.

To znaczy których?

W tym wątku dociekałaś, czy Jacek Maciejewski jest - jak to ujęłaś
"żydkiem", co mnie nawet nie zdziwiło, bo nie pierwszy raz wpadasz w
podobną poetykę. Wcześniej miałem okazję dowiedzieć się, jaką atencją darzysz Ukraińców oraz
osoby, które osiadły w Warszawie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-08 17:04:17
Autor: Animka
BTC dla początkujących
W dniu 2019-05-07 o 12:20, Olin pisze:
[...]

Wycięta wypowiedź Jacka, a odnosilam się do jego wypowiedzi-dlatego zapytałam czy jest żydkiem. Możesz wrócic do źródła i przeczytać.
Odpisał potem wręcz obrzydliwie.

--
animka

Data: 2019-05-08 22:15:40
Autor: Tom N
[OT] Animka jak zwykle słodka,,,
.... Idiotka Animka w <news:qaurkc$hhh$1news.icm.edu.pl>:

Wycięta wypowiedź Jacka,

cipciu /kochana/

odnosilam się do jego wypowiedzi-dlatego zapytałam czy jest żydkiem.
Możesz wrócic do źródła i przeczytać.

Ja wróciłem i..., zapytaj tego kmiota Malinowskiego, może on cię dymie i
dlatego go bronisz...

Odpisał potem wręcz obrzydliwie.

Chodzi o fiuta, czy durnia? --
'Tom N'

Data: 2019-05-09 09:59:33
Autor: Olin
BTC dla początkujących
Dnia Wed, 8 May 2019 17:04:17 +0200, Animka napisał(a):

Możesz wrócic do źródła i przeczytać.

Czytam w sposób zmanipulowany i to nie od dziś.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-09 11:57:33
Autor: ń
BTC dla początkujących
Ciekawe, czy to dobrze postawione pytanie (?).
Żyd to narodowość lub wyznanie, które się skrzętnie ukrywa przed gojami - no chyba, że trzeba ponarzekać jak im to bardzo źle (szczególnie z rąk Polaków, chyba ich tu osiedlaliśmy na siłę prawie jak Krzyżaków).
Pytasz więc, czy Maciejewskiemu jest bardzo źle?

-- -- -
A Ty jesteś żydkiem, prawda?

Data: 2019-04-29 18:24:52
Autor: J.F.
BTC dla początkujących
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n2q8k5jvcmz.15t0zayzjz13z.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:47:38 +0200, J.F. napisał(a):
Ale co znaczy "nie potrafia zalatwic" ?
Potrafisz zainstalować na nowo Androida na komórze? Jeśli nie, to jest
własnie własciwe znaczenie słów "nie potrafić".

Ale niewlasciwy kontekst.
Ja potrafie, ale mi sie nie chce. Potrafisz mnie namowic, zebym ci zainstalowal ?
Bez oplaty, bo za pieniadze to kazdy potrafi :-)

Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.
Wypowiedzą nam wojnę?

A tam od razu wojne.
https://wpolityce.pl/polityka/391753-co-naprawde-zawiera-przyjeta-przez-kongres-usa-ustawa-447-i-w-czym-jest-niebezpieczna-dla-polski
https://wpolityce.pl/polityka/444296-mosbacher-ustawa-447-niczego-nie-dyktuje

Nic? Na razie ...

J.

Data: 2019-04-29 09:41:01
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
użytkownik J.F. napisał:

[...]

Pis gasi pożar tak samo jak gasiła platforma.
Platforma poległa m.in. po aferze z lasami.

O jakim tu państwie mówią? O chinach?
https://youtu.be/ggZuUZVQeik

Data: 2019-04-29 22:34:30
Autor: nie ma emaila
BTC dla początkujących
w <5cc725b9$0$533$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Wypowiedzą nam wojnę?

> [...]

Daj spokój, podpierać się troll-portalami...

Data: 2019-04-30 08:41:16
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
użytkownik nie_ma...@onet.pl napisał:

> Nic? Na razie ...

Daj spokój, podpierać się troll-portalami...

https://youtu.be/ggZuUZVQeik Od samego źródła.

https://youtu.be/YoONVwOYPPk?t=53 tylko nie wiadomo co Donek miał na myśli,
spadkobierców czy następców. Jak były niesamowite wałki przy zwrocie
spadkobiercom, to co będzie się działo przy zwrocie "następcom".

Data: 2019-04-29 22:56:42
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 29.04.2019 o 18:24, J.F. pisze:
Wypowiedzą nam wojnę?

A tam od razu wojne.

jak mienie bezprawnie przejęte to niby jest sąd, ale w Bolanda widząc skalę złodziejskiej reprywatyzacji w Warszawie to nie jest takie oczywiste:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 00:38:10
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 29.04.2019 o 09:49, Dominik Ałaszewski pisze:

[...]
Zwrócę jedynie uwagę, że Żyd, to nie narodowość, tylko wyznanie.

Data: 2019-04-30 09:16:16
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 30.04.2019 o 02:06, Marcin De-bowski pisze:
On 2019-04-29, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Żyd to Żyd, a w Izraelu mnóstwo Arabów:)))))))))

btw niektórzy piszą n.p. Jcek Maciejew, że obywatele Izraela to Żydzi robiąc ewidentny błąd, a nawet żyd z małej litery nie oznacza wyznawcy judaizmu:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 06:33:19
Autor: Liwiusz
BTC dla początkujących
[...]

Wyznanie to żyd, Żyd to narodowość.

--
Liwiusz

Data: 2019-04-30 08:36:56
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Tue, 30 Apr 2019 06:33:19 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Problem polega na tym, że ostatni "żydzi"
zginęli w latach 20-tych III wieku,
a słowo "żyd" pojawiło się dopiero w wieku XVI.

Data: 2019-04-30 08:47:53
Autor: Dominik Ałaszewski
BTC dla początkujących
Dnia 29.04.2019 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał/a:

rzekomo należy się grupie uzurpatorów, którzy akurat są
tej samej narodowości, co spadkodawca?
Zwrócę jedynie uwagę, że Żyd, to nie narodowość, tylko wyznanie.

Pomijając już wyjaśnione kwestie pisowni, raczej chodzi
o narodowość ofiar, rzekomo dająca jakieś "prawa" uzurpatorom.
Zresztą w sensie prawnym równie "z czapy" jak i wyznanie.

Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym
krawcu nie może się domagać cech krawiecki? (oczywiście pomijając testament, bo zaraz ktoś
się do tego przyczepi :-)

Data: 2019-04-30 11:57:33
Autor: u2
BTC dla początkujących
W dniu 30.04.2019 o 10:47, Dominik Ałaszewski pisze:
Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym
krawcu nie może się domagać cech krawiecki?

wyciągasz łapki po nie swoje, masz kompleks Portnoya, czy co ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 20:34:46
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
[...]

Większość zamordowanych w Polsce Żydów była raczej narodowości
polskiej, a jedynie wyznania Mojżeszowego.

Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym krawcu nie może
się domagać cech krawiecki? (oczywiście pomijając testament, bo zaraz
ktoś się do tego przyczepi :-)

Dla mnie to w ogóle jest dziwne, że się do tego wraca. Zrobił bym tylko
i wyłącznie wyjątek dla obiektów kultu religijnego. Te, ponieważ mają
taki charakter, jeśli tylko jest ktoś, kto chce im przywrócić pierwotne
przeznaczenie, to niech bierze. Choć nie widzę powodu, by je remontować
ze środków publicznych. Wydaje mi się, że generalnie wszelkie nakłady na
te obiekty powinny być wpisywane w hipotekę. Tylko u nas nikt tego nie
pilnował.

Data: 2019-04-30 23:01:57
Autor: u2
BTC dla początkujących
[...]

na pewno byli obywatelami Polski, ale najczęściej nie mówili nawet po polsku, to była niestety hermetyczna społeczność, co bezwzględnie wykorzystali Niemcy

[...]

ale jest odpowiednia ustawa z roku 1997, którą podpisał tow. Cimoszka, czyli kirkuty i synagogi należą do gminy żydowskiej, w takiej Warszawie sam teren wart jest niewyobrażalne sumy:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 23:29:09
Autor: Robert Tomasik
BTC dla początkujących
W dniu 30.04.2019 o 23:01, u2 pisze:

[...]

Może, ale uważam, ze powinno być zastrzeżenie, że tylko na cele
religijne bez możliwości zmiany.

Data: 2019-04-30 23:53:56
Autor: u2
BTC dla początkujących
[...]

to nie w Bolanda:)

http://yelita.pl/artykuly/art/afera-restytucji

Afera Restytucji Mienia Żydowskiego w Polsce.

Według ,,Forbesa" wartość znacjonalizowanego po II wojnie światowej mienia wyznaniowych gmin żydowskich w Polsce wynosi około 1 mld zł. O zwrocie tego majątku decyduje od 1997 roku Komisja Regulacyjna do spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich. Jak dotąd gminy żydowskie odebrały już około 500 nieruchomości, wartych 205 mln złotych oraz zainkasowały ponad 80 mln zł z tytułu odszkodowań. I od razu zaczęły go wyprzedawać - pokaźna część tego majątku (synagogi, ubojnie rytualne, mykwy i kirkuty) poszła już pod młotek.

Część z 40 mln zł, pochodzących z wyprzedaży gminnych nieruchomości trafiło w tryby wysublimowanego mechanizmu dystrybucji. Pieniądze rozchodziły się w hermetycznym środowisku menedżerów skupionych wokół Związku Wyznaniowych Gmin Żydowskich (ZGWŻ) i Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego (FODŻ).

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-04-27 02:22:01
Autor: bytomir.kwasny
BTC dla początkujących
typowy eurogojec nie_ma...@onet.pl napisał:

Najadą nas i podbiją legalnie, a potem wezmą w jasyr i zamkną w czworakach.
Takie prawackie mądrości..

Nie takie znów prawackie, rok 1997 i uchwalenie prawka w PL w zamian
za wejście PL do NATO,1997 czyli wtedy prezydentem był lewacki Stolcman
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU19970410251

Albo:
https://3obieg.pl/tajemnice-szwajcarskich-kont/

Ogólnie takie tematy nie są dla takich eurogojców jak TY, lepiej takie tematy
odpuść bo dysonansa załapiesz i nie będziesz wiedział jak z niego wyjść.

Data: 2019-04-26 07:42:41
Autor: dantes
BTC dla początkujących
Dnia Thu, 25 Apr 2019 02:00:35 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Podejrzewam , że jakiś numer...

Data: 2019-04-26 11:31:19
Autor: dantes
BTC dla początkujących

Ewentualne zastosowanie schematu Ponziego z uwzględnieniem zasady ciągłości Leibniza
w procesie powstawania BTC
wyjaśniał będzie niebawem  niejaki u2 w poście Kryptowaluta z dnia
2019-04-20 19:59:14

BTC dla początkujących