BUAHAHAHAHHAHAHAHAAA

Data: 2010-06-16 18:11:39
Autor: ..Aldi..Romek..
BUAHAHAHAHHAHAHAHAAA
naprawdę lubię Hiszpanię!
ale to, co oni dzisiaj zrobili.. głównie sobie.. wywołuje we mnie wyłącznie spazmy śmiechu!
a Polacy wymyślili z nimi grę otwartą! wystarczyło się zamurować i wyprowadzić dwie super kontry!
zlali super-faworyta

wreszcie mega-niespodzianka!

Data: 2010-06-16 18:20:30
Autor: Paweł P
BUAHAHAHAHHAHAHAHAAA

Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hvat3s$8bv$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Są tacy nietylko szwajcarzy którzy się z tej niespodzianki cieszą.>

Ja mam tam przyjaciół lubie szwajcarów i ogólnie ciesze się, że tym arogantom pokazał ktoś miejsce w szeregu.

Na mś to może nie zasługują ale wyjścia z grupy im życzę bardzo.
A hiszpania niech się martwi o siebie.

Data: 2010-06-17 12:29:01
Autor: UV0
BUAHAHAHAHHAHAHAHAAA
..Aldi..Romek.. <romek1@poczta.fm> napisał(a):
[...]

Szwajcaria strzelila najpierw gola , a potem sie zamurowala.
Nie wystarczy miec cienka obrona jak Polski i lipnego bramkarza,
zeby przegrac z Hiszpania

Data: 2010-06-17 12:31:24
Autor: paxx
BUAHAHAHAHHAHAHAHAAA
wiedzialem sasiedzie ,ze Hiszpanie sa do ogrania... ale ze Szwajcarzy?