BUC-3 i BUC-8 robiony w Holandii i ChRL, a sprzedawany w Polsce

Data: 2020-09-18 13:12:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
BUC-3 i BUC-8 robiony w Holandii i ChRL, a sprzedawany w Polsce
W dniu piątek, 18 września 2020 12:19:27 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
https://online-mafia.pl/2020/09/18/sklep-krola-dopalaczy-w-14-miesiecy-zarobil-17-milionow-zlotych/

Sklep "Króla dopalaczy" w 14 miesięcy zarobił 17 milionów złotych
Przez
B C -

W bieżącym tygodniu Prokuratura Rejonowa Warszawa - Praga Północ w Warszawie skierowała do Sądu Okręgowego Warszawa - Praga w Warszawie akt oskarżenia przeciwko potentatowi na rynku dopalaczy - Janowi S. oraz trzem innym osobom.

Też mamy widać polskiego Pablo Escobara ;)))
Viva San Escobar!
https://youtu.be/N-Nj5Cy6rTY

Data: 2020-09-18 22:48:35
Autor: u2
W dniu 18.09.2020 o 22:12, Jakub A. Krzewicki pisze:
Też mamy widać polskiego Pablo Escobara ;)))
Viva San Escobar!

BUC-3 i BUC-8 dostępny we Wrocku ?

Data: 2020-09-18 13:59:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 18 września 2020 22:48:38 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 18.09.2020 o 22:12, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Też mamy widać polskiego Pablo Escobara ;)))
> Viva San Escobar!

BUC-3 i BUC-8 dostępny we Wrocku ?

Nie wiem, z bucami się nie zadaję.

Data: 2020-09-18 20:14:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 19 września 2020 00:21:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> ale są?

Nawet nie wiem, gdzie jest najbliższy sklepik z dopalaczami.
Znam jednego takiego zatwardziałego PiSiora (dawnego funfla z pedałbudy) który handluje starzyzną na placu i jara trawę jak parowóz, ale nie pytałem, skąd on ma to zielsko. Jego koszmarny nałóg jest jeszcze jednym powodem dla mnie, żeby go unikać.

Data: 2020-09-19 08:44:01
Autor: u2
W dniu 19.09.2020 o 05:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nawet nie wiem, gdzie jest najbliższy sklepik z dopalaczami.

dilerów nie znasz ?

Data: 2020-09-19 15:39:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 19 września 2020 08:44:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 19.09.2020 o 05:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nawet nie wiem, gdzie jest najbliższy sklepik z dopalaczami.

dilerów nie znasz ?

A po co? Ja zielska od dawna nie potrzebuję, a kreskę wciągałem po raz pierwszy i ostatni jakieś 20 lat temu na studiach, kiedy jeden kolega, będący DJem w radiu, przyniósł trochę "śniegu" do spróbowania. Nie spodobało mi się, bo byłem tak nakręcony, że zacząłem gadać jakieś pierdoły o tym, że zostałem porwany przez UFO i jebałem kosmitkę. Z chęci uniknięcia kolejnych przypałów tego rodzaju odrzucało mnie później od jakichkolwiek prochów.

Data: 2020-09-20 08:41:55
Autor: u2
W dniu 20.09.2020 o 00:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
kreskę wciągałem po raz pierwszy i ostatni jakieś 20 lat temu na studiach, kiedy jeden kolega, będący DJem w radiu, przyniósł trochę "śniegu" do spróbowania

czyli znasz te klimaty

BUC-3 i BUC-8 robiony w Holandii i ChRL, a sprzedawany w Polsce