BUFF

Data: 2011-12-04 20:03:19
Autor: ToMasz
BUFF
W dniu 04.12.2011 19:30, mbut pisze:
Witam wszystkich grupowiczów
Mam problem z gardłem (zimne powietrze) w te jesienne dnie jeżdząc na
rowerze. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co warto kupić. Czy BUFF jest
dobrym rozwiązaniem? a może lepsza jest maseczka?
Bardzo proszę o wypowiedź, będę wdzięczny.
pozdrawiam
Mnie klient mówił o jakimś ustniku z rurką za pomocą której oddycha się powietrzem z brzucha lub pleców (z pomiędzy ciała i ubrania). Mówił ze chce to kupić, nie wiem gdzie i za ile....

ToMasz

Data: 2011-12-04 20:09:00
Autor: Marcin Hyła
BUFF
On 2011-12-04 20:03, ToMasz wrote:

Mnie klient mówił o jakimś ustniku z rurką za pomocą której oddycha się
powietrzem z brzucha lub pleców (z pomiędzy ciała i ubrania). Mówił ze
chce to kupić, nie wiem gdzie i za ile....

Nie powiem z czym mi się skojarzyło "powietrze z brzucha" ;)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-12-04 21:08:42
Autor: Wojtek B
BUFF

U¿ytkownik "Marcin Hy³a" <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisa³ w wiadomo¶ci news:jbgggi$7k6$1inews.gazeta.pl...
On 2011-12-04 20:03, ToMasz wrote:

Mnie klient mówi³ o jakim¶ ustniku z rurk± za pomoc± której oddycha siê
powietrzem z brzucha lub pleców (z pomiêdzy cia³a i ubrania). Mówi³ ze
chce to kupiæ, nie wiem gdzie i za ile....

Nie powiem z czym mi siê skojarzy³o "powietrze z brzucha" ;)

marcin ha
-- Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Jak by tak pod³±czyæ z ty³u to nawet ci¶nienie by by³o takie ¿e nie trzeba wdychaæ, samo wejdzie i ciep³e.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2011-12-05 16:08:08
Autor: Titus Atomicus
BUFF
In article <jbgg5n$6kj$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

W dniu 04.12.2011 19:30, mbut pisze:
> Witam wszystkich grupowiczów
> Mam problem z gard³em (zimne powietrze) w te jesienne dnie je¿dz±c na
> rowerze. Czy kto¶ mo¿e mi podpowiedzieæ co warto kupiæ. Czy BUFF jest
> dobrym rozwi±zaniem? a mo¿e lepsza jest maseczka?
> Bardzo proszê o wypowied¼, bêdê wdziêczny.
> pozdrawiam
Mnie klient mówi³ o jakim¶ ustniku z rurk± za pomoc± której oddycha siê powietrzem z brzucha lub pleców (z pomiêdzy cia³a i ubrania).

IMHO obrzydliwe.

TA

BUFF