BUHAHAHAHAHA

Data: 2010-07-05 00:29:05
Autor: japawel
BUHAHAHAHAHA
Właśnie sobie oglądam powtórki na WSI24 jak to PO się cieszę. Oj komicznie to
teraz wygląda.   Ciekawi mnie tylko dlaczego dziennikarze nie pytają się dwóch
koni pociągowych kampanii Komorowskiego o komentarz. Chodzmi mi o Chlebowskiego
i Drzewieckiego !!! BUHUAHAHAHAHA  Koni pociągowych !!! Dobre nie.

Data: 2010-07-05 00:49:13
Autor: awe
BUHAHAHAHAHA

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000141.4c310b31newsgate.onet.pl...
[...]