BUMS!!!

Data: 2012-04-19 02:57:32
Autor: Titus Atomicus
BUMS!!!
In article <jmnkjj01vra@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

W kasku daszek się wyrwał w dwóch miejscach po lewej, może jednak kupię nowy w końcu, [url=http://rmikke.bikestats.pl/664466]najpierw brama[/url], teraz to.

E, jak widzisz kask znowu nie byl potrzebny...

Ja będę mieć guza na lewym policzku, jak w banku, obtarty lewy łokieć i obite prawe kolano. A najgorsze, że tak to prawie nic nie czuję, ale jak spróbowałem w
domu pociągnąć kanapę, to mnie gwałtownie łupnęło gdzieś w żebrach. I w sumie, co kaszlnę, to mnie łupie. Jak się do rana nie poprawi, chyba udam się na oględziny...

Z tym, ze uprzedzam. Jak ja poszedlem na ogledziny, to zajelo to kilka godzin czekania w kolejce, a ogledziny odbywaly sie na zasadzie - co pana boli...? Wiec rtg i dziekujemy panu.
A rok pozniej okazalo sie ze mam popekane lakotki.
TA

Data: 2012-04-19 01:10:14
Autor: rmikke
BUMS!!!
Dnia Thu, 19 Apr 2012 02:57:32 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

[...]

A tego akurat nie jestem pewien. Faceta walnalem koscia policzkowa, ale jak to dokladnie bylo z ladowaniem na asfalcie, to nie umiem sobie dokladnie odtworzyc.
Bylo SZYBKO.

[...]

Ale ja nie do Sluzby Zdrowia... A rtg byc musi, jesli juz sie zglosze.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-19 03:51:36
Autor: Titus Atomicus
BUMS!!!
In article <jmnolm025n5@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Dnia Thu, 19 Apr 2012 02:57:32 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskroba"/a:

> [...]

A tego akurat nie jestem pewien. Faceta walnalem koscia policzkowa, ale jak to dokladnie bylo z ladowaniem na asfalcie, to nie umiem sobie dokladnie odtworzyc.
Ale sadze jednak ze kask nie zadzialal.

> [...]
>A rok pozniej okazalo sie ze mam popekane lakotki.

Ale ja nie do Sluzby Zdrowia... A rtg byc musi, jesli juz sie zglosze.

Ale rtg to tylko kosci pokazuje...

TA

BUMS!!!