BURDEL w mBank mobile?

Data: 2009-07-14 20:04:56
Autor: Jarek
BURDEL w mBank mobile?
Gubię się już w tym bałaganie mBank mObile!

Czy ktoś wie choć jaka jest aktualnie stawka za minutę połączenia?
Po wejściu na stronę widać baner, z którego wynika że podstawowa stawka to 27 gr. za min.:
"Płaska stawka do wszystkich sieci, absurdalnie do Play również" i że to "Od teraz".
Natomiast po wejściu do cenników - a żeby do nich dotrzeć, trzeba się trochę nagimnastykować, są m.in. takie:
- Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile od 13.08.2009 (w nim minuta 33 gr);
- Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile do 12.08.2009 (w nim minuta 27 gr, a do Play 45 gr).

W ogóle jeden wielki BURDEL panuje na stronie tej sieci - informacje aktualne zmiksowane są z jakimiś starymi.

Przykład kolejny:
- w "sklepie" można kupić kartę SIM za 10 zł oraz kartę SIM "Darmofon" za 45 zł.
Natomiast w przywołanych wyżej cennikach (także w tym obowiązującym) są karty SIM za 10 zł oraz za 35 zł (numer srebrny lub złoty).

Sprzeczności jest więcej...

Data: 2009-07-14 20:07:20
Autor: Olgierd
BURDEL w mBank mobile?
Dnia Tue, 14 Jul 2009 20:04:56 +0000, Jarek napisał(a):

[...]

Bo te 27 groszy to promocja, nie cena z cennika?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-14 20:12:15
Autor: Jarek
BURDEL w mBank mobile?
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
> [...]

> 27 gr, a do Play 45 gr).

Bo te 27 groszy to promocja, nie cena z cennika?

Tak myślałem :) ale w dziale "Promocje" nie ma takiej promocji :)

Data: 2009-07-14 20:10:26
Autor:
BURDEL w mBank mobile?
Sprzeczności jest więcej...

Np. w różnych miejscach podane są różne okresy ważności konta w zależności od kwoty doładowania.
Jest informacja, że "każde pełne 20 PLN doładowania to 30 dni na połączenia wychodzące", natomiast w innym miejscu jest tabelka:

5 - 19 PLN 2 dni
20 - 49 PLN     30 dni
50 - 99 PLN 90 dni 100 - 500 PLN 180 dni

Data: 2009-07-14 22:50:30
Autor: Tristan
BURDEL w mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 22:04 (autor Jarek publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h3iod8$7qv$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Czemu ja widzę odwrotnie? Do 12. sierpnia jest 33, a od 13. sierpnia już 27. --
Tristan

Data: 2009-07-16 02:40:18
Autor: travis
BURDEL w mBank mobile?
27 jest do wszystkich ale z wyłączeniem play, tak jest w cennikach
oficjalnych, zresztą nikt nie da do play taniej. Oferta nawet nawet,
nie powiem że jest zła ale ciężko do starterów dotrzeć. Nawet może bym
przeszedł ale moja dziewczyna ma numer nielimitowany w Orange i muszę
w tej sieci być żeby rozmawiać bez ograniczeń, żadna sieć po za
pomarańczą nam tego nie zagwarantowała.

Data: 2009-07-16 12:03:03
Autor: Dominik & Co
BURDEL w mBank mobile?
travis napisał(a):
27 jest do wszystkich ale z wyłączeniem play, tak jest w cennikach
oficjalnych, zresztą nikt nie da do play taniej. Oferta nawet nawet,

Ale "promocja" jest. Czytać trzeba.
http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_promocji_plaska_stawka_20090714.pdf

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-16 12:04:32
Autor: Tristan
BURDEL w mBank mobile?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 lipiec 2009 11:40 (autor travis publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak:
<c64f0ecd-9c58-41cb-afeb-dc356cd7a008@y17g2000yqn.googlegroups.com>):

ale moja dziewczyna ma numer nielimitowany w Orange i muszę
w tej sieci być żeby rozmawiać bez ograniczeń,

No ale taki związek na odległość to chyba przejściowe?

--
Tristan

Data: 2009-07-16 04:17:36
Autor: travis
BURDEL w mBank mobile?
27 groszy masz do wszystkich po za play, ale nigdzie nie będziesz mieć
taniej do play, oferta ok tylko trochę trudno dostępna, pewnie bym
przeszedł gdyby nie nielimitowany numer w orange który ma do mnie moja
dziewczyna, to mnie trzyma w pomarańczy bo nikt nam czegoś takiego nie
zaproponował.

Data: 2009-07-16 04:18:50
Autor: travis
BURDEL w mBank mobile?
On 16 Lip, 13:17, travis <mgorecki...@gmail.com> wrote:
[...]

dwa razy pisałem bo myślałem że sie nie dodało, sorka :)

BURDEL w mBank mobile?