BUTY Falco Oxegen - czy ktos posiada, jezdzi, ogladal?

Data: 2012-09-18 04:36:35
Autor: Atlobek
BUTY Falco Oxegen - czy ktos posiada, jezdzi, ogladal?
czesc. jak w temacie.

mam teraz pumy desmo cos tam i cholernie mnie bola palce po jakims
czasie. nie sa za male tylko za niskie na koncu w czubku :)

kupilem krotkie FALCO i sa zajebiste jak dla mnie. dlatego zastanawiam
sie nad ta firma.

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek

Data: 2012-09-19 08:02:58
Autor: Marcin N
W dniu 2012-09-18 13:36, Atlobek pisze:
[...]

I co? I co? Opowiadaj!

--
MN

Data: 2012-09-19 00:58:59
Autor: Atlobek
BUTY Falco Oxegen - czy ktos posiada, jezdzi, ogladal?
I co? I co? Opowiadaj!

--
MN

ale nie za bardzo mam o czym. jak zadaje pytanie to raczej nie zeby
opowiadac tylko posluchac opinii :)