BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.

Data: 2011-10-03 18:39:51
Autor: obserwator
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.

Służby stawiają na Palikota - niezalezna.pl (foto. Magdalena Żuraw)
Scenariusz do złudzenia przypomina wydarzenia sprzed roku z kampanii
prezydenckiej. Ignorowany przez prorządowe media skandalista Janusz Palikot
przez pewien czas pozostawał w ukryciu, a tuż przed końcem kampanii ze
zdwojoną siłą pojawił się w mediach, które lansowały go na wszystkie możliwe
sposoby.

Gra toczy się o najwyższą stawkę. Wejście partii Palikota do Sejmu oznacza
koalicję z PO i uratowanie jej życia. Publikacja książki Palikota,
nagłaśnianie jego najbardziej bzdurnych akcji czy uruchomienie dziesięć dni
przed wyborami tygodnika „Wprost przeciwnie”, gdzie jednym z najważniejszych
autorów jest Robert Leszczyński startujący w wyborach z listy Palikota, to
elementy kampanii, która ma zaprowadzić do Sejmu czarnego konia, czyli partię
skandalisty PO. Tak jak cztery lata temu służby reprezentowane przez
funkcjonariuszy PRL postawiły na PO, teraz ich sympatia zwróciła się ku
ruchowi Palikota, by pomóc Platformie w zachowaniu większości rządowej.

 „Nie” podaje rękę

Po złożeniu przez Janusza Palikota mandatu Platformy Obywatelskiej wydawało
się, że jest on skazany jedynie na nic nieznaczące happeningi i polityczny
niebyt. Uruchomienie skrajnie antyklerykalnych wyborców nastąpiło po wywiadzie
Palikota dla Jerzego Urbana w brukowym tygodniku „Nie”. Były polityk PO
manifestował swoją nienawiść do chrześcijaństwa i tradycyjnie obrażał w nim
śp. prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego, który zginął w smoleńskiej
katastrofie.

Promowanie Palikota przez „Nie” nie powinno być żadnym zaskoczeniem, biorąc
pod uwagę to, że wydawcą tygodnika jest Hipolit Starszak, jeden z
najważniejszych funkcjonariuszy peerelowskiej bezpieki.

Nazwisko Hipolita Starszaka pojawia się w najgłośniejszych sprawach
politycznych dotyczących środowiska związanego z Adamem Michnikiem.

http://niezalezna.pl/16809-sluzby-stawiaja-na-palikota

Data: 2011-10-03 21:36:02
Autor: Polok_Prawdziwy
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
 obserwator wrote:

Skońcy womsiem nadzieja na "wadzem", ino Palikoty do perlamentu wejdom...!!!

Nareście popatsymy, jaktosem wtym KAPITULIźMIE bez pańctwowych gażuw rady dajecie...!!!

NA KURONIUWKACH SIEM ZNOJDZIECIE śMIERDZONCE NIEROBY I NIEUDACNIKI ZWIELGIMI ESPIRACJAMI...!!!

Data: 2011-10-03 19:44:59
Autor: obserwator
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a): (ciach brednie debila)

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie.

Data: 2011-10-03 21:58:10
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
(ciach brednie debila)

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie.

Aniemugłbyśtak, zamiast mnie, mojego Burka wśmierdzoncom łodbytnicem wycałować...?
- Burek straśnie to uwielbio....

Data: 2011-10-03 22:20:00
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:s1gpl8-1i8.ln1server.linuxfan.de...
obserwator wrote:

[...]

Ten Marius to Łoś z wygladu. Nie mogles se psystojniejsego chopocka znalesc ?

R.

Data: 2011-10-03 22:25:06
Autor: Polok_Prawdziwy

obserwator wrote:

[...]

Niwim wture chopoki som "psystojne", awture ni, bo Maryny wolem...

Ale, jeśli twierdzis, ze niepsystojny, toci nasłowo wieżem Rafałelo, boś ponosik fachurom wtym temacie jezd...

Data: 2011-10-03 22:30:43
Autor: raff
[...]

Popros MH coby pozamieszcal zdjecia jak to robicie, ty, on i was Burek, buahahaha :)

Ty sie nazywasz Grazynski ?

R.

Data: 2011-10-03 22:47:10
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Eeee..., GUPIOś Rafałelo...

- ROZENCWEIG siem mianujem...!!!

Data: 2011-10-03 22:53:48
Autor: raff
[...]

Jak tam MH ? Zalamany, czy ci obcalowuje dziurke ze go bronisz ?

R.

Data: 2011-10-03 22:18:25
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j6d3br$shp$1inews.gazeta.pl...
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a): (ciach brednie debila)

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie.

E, ten to inny. Ten drugi to MH.

R.

Data: 2011-10-04 02:55:17
Autor:
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

E, ten to inny. Ten drugi to MH.

ale jak blizniaki mentalne:(

Data: 2011-10-04 12:20:26
Autor: Zahir

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6dsil$t74$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

E, ten to inny. Ten drugi to MH.

ale jak blizniaki mentalne:(

Kacapski sługusie, z kim jesteś mentalny?

--
Zahir

Data: 2011-10-04 09:48:41
Autor: Antenka
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
On 3 Paź, 21:44, " obserwator"

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie. <

Czy to jest ten plugawy, kacapski ryj? :-o))

http://pl-pl.facebook.com/people/Mariusz-Hajduk/100001496072707

Typowy wieśniak :-D

Antenka

Data: 2011-10-04 16:59:51
Autor: obserwator
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Typowy wiesniak :-D

:)))

Data: 2011-10-04 19:38:02
Autor: raff
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:ad194d52-61e7-403d-9c02-3e37dbe23c6fi9g2000yqe.googlegroups.com...
On 3 Paź, 21:44, " obserwator"

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie. <

Czy to jest ten plugawy, kacapski ryj? :-o))

http://pl-pl.facebook.com/people/Mariusz-Hajduk/100001496072707

Typowy wieśniak :-D

To nie ten. Ale tez ciul.

R.

Data: 2011-10-04 10:45:47
Autor: Antenka
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
On 4 Paź, 19:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:ad194d52-61e7-403d-9c02-3e37dbe23c6fi9g2000yqe.googlegroups.com...

On 3 Paź, 21:44, " obserwator"

> Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie. <

Czy to jest ten plugawy, kacapski ryj? :-o))

> [...]

..

Widzę chłopcy, że ciula zaraz rozpoznajecie hihi
Ciekawe co powiedzielibyście o mnie ;-?

Antenka

Data: 2011-10-04 19:59:31
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:cecaa5aa-a814-4cad-b54e-2de3081b7945gd10g2000vbb.googlegroups.com....
> [...]

To nie ten. Ale tez ciul.<
..

Widzę chłopcy, że ciula zaraz rozpoznajecie hihi

Przeciez nie chcialas zdjec pokazac :)

R.

Data: 2011-10-04 16:05:26
Autor: obserwator
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
ups...dla tych ciezko myslacych i nadal nie kapujacych dlaczego promowany jest
palikmiot.

Data: 2011-10-04 18:14:43
Autor: u2
W dniu 2011-10-04 18:05,  obserwator pisze:
ups...dla tych ciezko myslacych i nadal nie kapujacych dlaczego promowany jest
palikmiot.

Zrozumiale, ze wyslannik wrazej razwietki palikmiot bedzie gral na
strachu przed PiS-em, kory gwarantuje oczyszczanie z wrazej razwietki
polskiego zycia publicznego.

Data: 2011-10-06 15:04:16
Autor: obserwator
U2 masz slaba pamiec czy jestes tez z razwiedki:)

Data: 2011-10-06 15:14:48
Autor: obserwator
ale primo ewidentnie pracujesz dla razwiedki z Gowna.

nie jestes taki cwany jak ci sie wydaje:)

Data: 2011-10-06 17:18:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6kgl8$kco$1inews.gazeta.pl...

nie jestes taki cwany jak ci sie wydaje:)

Jesteś kałmuku? ;)

BomBel

Data: 2011-10-06 17:31:55
Autor: u2
Nie ściemniaj, to ty tam robisz :)

Data: 2011-10-06 17:32:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e8dc9ee$0$3496$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-10-06 17:14,  obserwator pisze:

nie jestes taki cwany jak ci sie wydaje:)

Przecież obserwator to prowokator na żołdzie PO i razwietki!

BomBel

Data: 2011-10-06 22:42:00
Autor: matusm

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6cvhn$fgi$1inews.gazeta.pl...

[...]

przed wyborami tygodnika &#8222;Wprost przeciwnie&#8221;, gdzie jednym z najważniejszych
[...]

&#8222;Nie&#8221; podaje rękę

[...]
Palikota dla Jerzego Urbana w brukowym tygodniku &#8222;Nie&#8221;. Były polityk PO
manifestował swoją nienawiść do chrześcijaństwa i tradycyjnie obrażał w nim
śp. prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego, który zginął w smoleńskiej
katastrofie.

Promowanie Palikota przez &#8222;Nie&#8221; nie powinno być żadnym zaskoczeniem, biorąc
[...]

Potwierdzam jw,Paligłup to tylko przykrywka,,,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.