BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.

Data: 2011-10-03 21:36:02
Autor: Polok_Prawdziwy
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
 obserwator wrote:

Skońcy womsiem nadzieja na "wadzem", ino Palikoty do perlamentu wejdom...!!!

Nareście popatsymy, jaktosem wtym KAPITULIźMIE bez pańctwowych gażuw rady dajecie...!!!

NA KURONIUWKACH SIEM ZNOJDZIECIE śMIERDZONCE NIEROBY I NIEUDACNIKI ZWIELGIMI ESPIRACJAMI...!!!

Data: 2011-10-03 19:44:59
Autor: obserwator
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a): (ciach brednie debila)

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie.

Data: 2011-10-03 21:58:10
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
(ciach brednie debila)

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie.

Aniemugłbyśtak, zamiast mnie, mojego Burka wśmierdzoncom łodbytnicem wycałować...?
- Burek straśnie to uwielbio....

Data: 2011-10-03 22:20:00
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:s1gpl8-1i8.ln1server.linuxfan.de...
obserwator wrote:

[...]

Ten Marius to Łoś z wygladu. Nie mogles se psystojniejsego chopocka znalesc ?

R.

Data: 2011-10-03 22:25:06
Autor: Polok_Prawdziwy

obserwator wrote:

[...]

Niwim wture chopoki som "psystojne", awture ni, bo Maryny wolem...

Ale, jeśli twierdzis, ze niepsystojny, toci nasłowo wieżem Rafałelo, boś ponosik fachurom wtym temacie jezd...

Data: 2011-10-03 22:30:43
Autor: raff
[...]

Popros MH coby pozamieszcal zdjecia jak to robicie, ty, on i was Burek, buahahaha :)

Ty sie nazywasz Grazynski ?

R.

Data: 2011-10-03 22:47:10
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Eeee..., GUPIOś Rafałelo...

- ROZENCWEIG siem mianujem...!!!

Data: 2011-10-03 22:53:48
Autor: raff
[...]

Jak tam MH ? Zalamany, czy ci obcalowuje dziurke ze go bronisz ?

R.

Data: 2011-10-03 22:18:25
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j6d3br$shp$1inews.gazeta.pl...
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a): (ciach brednie debila)

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie.

E, ten to inny. Ten drugi to MH.

R.

Data: 2011-10-04 02:55:17
Autor:
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

E, ten to inny. Ten drugi to MH.

ale jak blizniaki mentalne:(

Data: 2011-10-04 12:20:26
Autor: Zahir

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6dsil$t74$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

E, ten to inny. Ten drugi to MH.

ale jak blizniaki mentalne:(

Kacapski sługusie, z kim jesteś mentalny?

--
Zahir

Data: 2011-10-04 09:48:41
Autor: Antenka
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
On 3 Paź, 21:44, " obserwator"

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie. <

Czy to jest ten plugawy, kacapski ryj? :-o))

http://pl-pl.facebook.com/people/Mariusz-Hajduk/100001496072707

Typowy wieśniak :-D

Antenka

Data: 2011-10-04 16:59:51
Autor: obserwator
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Typowy wiesniak :-D

:)))

Data: 2011-10-04 19:38:02
Autor: raff
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:ad194d52-61e7-403d-9c02-3e37dbe23c6fi9g2000yqe.googlegroups.com...
On 3 Paź, 21:44, " obserwator"

Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie. <

Czy to jest ten plugawy, kacapski ryj? :-o))

http://pl-pl.facebook.com/people/Mariusz-Hajduk/100001496072707

Typowy wieśniak :-D

To nie ten. Ale tez ciul.

R.

Data: 2011-10-04 10:45:47
Autor: Antenka
BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.
On 4 Paź, 19:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:ad194d52-61e7-403d-9c02-3e37dbe23c6fi9g2000yqe.googlegroups.com...

On 3 Paź, 21:44, " obserwator"

> Mariuszu Hajduk; stul swoj plugawy, kacapski, czerwony ryj degeneracie. <

Czy to jest ten plugawy, kacapski ryj? :-o))

> [...]

..

Widzę chłopcy, że ciula zaraz rozpoznajecie hihi
Ciekawe co powiedzielibyście o mnie ;-?

Antenka

Data: 2011-10-04 19:59:31
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:cecaa5aa-a814-4cad-b54e-2de3081b7945gd10g2000vbb.googlegroups.com....
> [...]

To nie ten. Ale tez ciul.<
..

Widzę chłopcy, że ciula zaraz rozpoznajecie hihi

Przeciez nie chcialas zdjec pokazac :)

R.

BYLI ESBECY STAWIAJA na PALIKMIOTA. URBAN nadal zywy.