BYLI U MNIE !!!

Data: 2011-05-09 15:12:05
Autor: MH
BYLI U MNIE !!!
JAPIERDOLE !!!  Minutę temu... Owszem , grzeczni , przedstawili się ...
Było ich dwóch..  Grzecznie zapytali , czy mog± ze mn± porozmawiać ..  Jasne ,
że tak , właĽcie chłopy , fajna pogoda , si±dziemy se na ogrodzie i
przedstawicie mi swoj± ofertę na jaki¶ nowy bajerancki telefon..  Q...va , nie o telefon chodziło !!!

Siadamy w ogródku ...

Krawaciarze : czy Pan MH ??
MH : TAK
Krawaciarze : Czy mógłby Pan pokazać nam swój DO..
MH : Mógłby , ale nie pokaże..
Krawaciarze : dlaczego ??
MH: Jeste¶cie na mojej posesji , proszę natychmiast mi się wylegitymować ,
albo wpierw dzwonię po Policję , albo wam dupy skopię  , a następnie po Policję..
Krawaciarze : Pan się udzielasz na psp , będziesz MH miał problemy

================

Hmm , znaj±c moje nastawienie do pożal się boże partii opozycyjnej , wiadomo
kto mnie naszedł..  I tak chodz± ciule od chałupy do chałupy..  W końcu trafj±
na chałupę z której nie wróc± ...

MH

Data: 2011-05-09 17:17:12
Autor: raff
BYLI U MNIE !!!

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iq9085$oi2$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i MH wciulal ankieterom spisu powszechnego.

Potem pojawila sie notka: "Pijany robotnik z okolic Bielska Bialej napadl na ankieterow. Motywy nie sa znane. Kiedy wytrzezwieje bedzie mogl udzielic dalszych wyjasnien".

R.

Data: 2011-05-09 15:34:27
Autor: MH
BYLI U MNIE !!!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]
wylegitymowa=E6 ,
> albo wpierw dzwoni=EA po Policj=EA , albo wam dupy skopi=EA  , a =
nast=EApnie po Policj=EA..
> Krawaciarze : Pan si=EA udzielasz na psp , b=EAdziesz MH mia=B3 =
problemy
>=20
> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>=20
> Hmm , znaj=B1c moje nastawienie do po=BFal si=EA bo=BFe partii =
opozycyjnej , wiadomo
> kto mnie naszed=B3..  I tak chodz=B1 ciule od cha=B3upy do cha=B3upy.. =
 W ko=F1cu trafj=B1
> [...]

Potem pojawila sie notka: "Pijany robotnik z okolic Bielska Bialej =
napadl na ankieterow. Motywy nie sa znane. Kiedy wytrzezwieje bedzie =

==================

Raffałello , daj znać o tej notce , buraku jeden :)))

MH

Data: 2011-05-09 17:21:15
Autor: u2
BYLI U MNIE !!!
W dniu 2011-05-09 17:17, raff pisze:
No i MH wciulal ankieterom spisu powszechnego.

Potem pojawila sie notka: "Pijany robotnik z okolic Bielska Bialej napadl na ankieterow. Motywy nie sa znane. Kiedy wytrzezwieje bedzie mogl udzielic dalszych wyjasnien".

.... a tymczasem przebywa w odosobnieniu na Islandii.

Data: 2011-05-09 12:38:28
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 9 Maj, 17:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-09 17:17, raff pisze:

... a tymczasem przebywa w odosobnieniu na Islandii. <

gdzie wcze¶niej patroszył ryby i obrabiał krewetki :D

Antenka

Data: 2011-05-10 01:44:21
Autor: Grzegorz Z.
BYLI U MNIE !!!
Antenka napisał:

On 9 Maj, 17:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-09 17:17, raff pisze:

... a tymczasem przebywa w odosobnieniu na Islandii. <

gdzie wcze¶niej patroszył ryby i obrabiał krewetki :D

Ale "¶ledzika" to się wtryniało niedawno, co?

Sam się wypatroszył?

Data: 2011-05-09 19:02:54
Autor: jadrys
BYLI U MNIE !!!
W dniu 2011-05-09 17:12,  MH pisze:
JAPIERDOLE !!!  MinutÄ™ temu... Owszem , grzeczni , przedstawili siÄ™ ...
ByĹ‚o ich dwĂłch..  Grzecznie zapytali , czy mogÄ… ze mnÄ… porozmawiać ..  Jasne ,
że tak , właźcie chłopy , fajna pogoda , siądziemy se na ogrodzie i
przedstawicie mi swojÄ… ofertÄ™ na jakiĹ› nowy bajerancki telefon..

Q...va , nie o telefon chodziło !!!

Siadamy w ogrĂłdku ...

Krawaciarze : czy Pan MH ??
MH : TAK

MH

No i masz efekty publicznych wyznań z orgii jakich się dopuszczasz z "Wondusiem" i bacą. Geje i inne zboki będą się teraz zlatywać do was z całej Polski.

Data: 2011-05-09 12:41:50
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 9 Maj, 19:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No i masz efekty publicznych wyznań z orgii jakich się dopuszczasz z
 "Wondusiem" i bac±. Geje i inne zboki będ± się teraz zlatywać do was
z całej Polski. <

Ale, ale... Brakuje jeszcze kozy w tej zboczonej menażerii! :D

Antenka

Data: 2011-05-09 22:12:44
Autor: jadrys
BYLI U MNIE !!!
W dniu 2011-05-09 21:41, Antenka pisze:
On 9 Maj, 19:02, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

No i masz efekty publicznych wyznań z orgii jakich się dopuszczasz z
  "Wondusiem" i bacÄ…. Geje i inne zboki bÄ™dÄ… siÄ™ teraz zlatywać do was
z całej Polski.<

Ale, ale... Brakuje jeszcze kozy w tej zboczonej menaĹĽerii! :D

Antenka

:-D

Data: 2011-05-09 13:17:16
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 9 Maj, 22:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

:-D <

M.S.C.! :-))

Antenka

Data: 2011-05-09 22:24:59
Autor: raff
BYLI U MNIE !!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b5041839-44cf-41b7-af21-9dcc8117476a28g2000yqu.googlegroups.com...
On 9 Maj, 22:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

:-D <

M.S.C.! :-))

Antenka

Mój Samczy Cezarze !

R.

Data: 2011-05-10 13:45:16
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 9 Maj, 22:24, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Mój Samczy Cezarze ! <

Blisko, blisko ale pudło! :D To takie proste. ;-)

Antenka

Data: 2011-05-10 22:57:04
Autor: raff
BYLI U MNIE !!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d5c4eb5c-1ed0-476e-a409-22ed37988fffy12g2000yqh.googlegroups.com...
On 9 Maj, 22:24, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Mój Samczy Cezarze ! <

Blisko, blisko ale pudło! :D To takie proste. ;-)

Mój Słoniku Cipciulku.

R.

Data: 2011-05-10 14:00:48
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 10 Maj, 22:57, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Mój Słoniku Cipciulku.<

Nieee! Nie pogrywaj se! :- /

Antenka

Data: 2011-05-10 07:56:26
Autor: jadrys
BYLI U MNIE !!!
W dniu 2011-05-09 22:17, Antenka pisze:
On 9 Maj, 22:12, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

:-D<
M.S.C.! :-))

Antenka

M.Ĺš.Ch. ;-)

Data: 2011-05-10 12:25:45
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 10 Maj, 07:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

M.¦.Ch. ;-) <

Jadrysiu naprawdę? ;-))

Antenka

Data: 2011-05-10 22:10:09
Autor: jadrys
BYLI U MNIE !!!
W dniu 2011-05-10 21:25, Antenka pisze:
On 10 Maj, 07:56, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

M.Ĺš.Ch. ;-)<
Jadrysiu naprawdÄ™? ;-))

Antenka

Oczywiście, - przecież wiesz sama:-)

--
jadryĹ›  :-)

Data: 2011-05-10 13:44:07
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 10 Maj, 22:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jadrysiu naprawdę? ;-))

> Antenka

Oczywi¶cie, - przecież wiesz sama:-)

--
jadry¶  :-)

:-*

Antenka :-))

Data: 2011-05-11 07:08:00
Autor: jadrys
BYLI U MNIE !!!

Data: 2011-05-10 00:12:53
Autor: Canucki
BYLI U MNIE !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

..
[...]

No dobrze, "wiadomo" kto naszedl.  Ale nie wiadomo jaki jest koniec tej bajki, np. kto kogo skopal i czy zostala powiadomiona policja.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-10 08:21:41
Autor: Polok_Prawdziwy
BYLI U MNIE !!!
No dobrze, "wiadomo" kto naszedl.  Ale nie wiadomo jaki jest koniec tej

bajki, np. kto kogo skopal i czy zostala powiadomiona policja.

Koniec...?

- nopseca ło łocywisto¶ciłocywiste siem niepyto...!

Itakdobze, zemuj Kum ich Burkami nieposcuł, boby dopiro uciaprane były...!

Natakich ciućmokuw wkrawatkach, toino dogalot nakopać wystarcy, asame uciekać
pocynajom...

Apolicyjo...?

- policyjo potsebno jest, jak denaty jus lezom, ale pseca muj kum kurtularnie
ztymi krawatkami deskutowoł i delikatnych ergumentuw uzywoł...

Data: 2011-05-10 08:38:45
Autor: cytryna
BYLI U MNIE Z KAFTANEM BEZPIECZEŃSTWA!!!
> [...]

No dobrze, "wiadomo" kto naszedl.  Ale nie wiadomo jaki jest koniec tej bajki, np. kto kogo skopal i czy zostala powiadomiona policja.

Sam zainteresowany ujawnił cel wizyty, już odjechali do Kobierzyna i taki oto koniec bajki.

Data: 2011-05-10 13:13:06
Autor: Grzegorz Z.
BYLI U MNIE !!!
MH napisał:

JAPIERDOLE !!!  Minutę temu... Owszem , grzeczni , przedstawili się ...
Było ich dwóch..

Olewnik z adwokatem?

Dobrze że drzewek i kwiatów nie powywracali hehe

BYLI U MNIE !!!