BYLI U MNIE !!!

Data: 2011-05-09 17:17:12
Autor: raff
BYLI U MNIE !!!

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iq9085$oi2$1inews.gazeta.pl...
JAPIERDOLE !!!  Minutę temu... Owszem , grzeczni , przedstawili się ...
Było ich dwóch..  Grzecznie zapytali , czy mogą ze mną porozmawiać ..  Jasne ,
że tak , właźcie chłopy , fajna pogoda , siądziemy se na ogrodzie i
przedstawicie mi swoją ofertę na jakiś nowy bajerancki telefon..  Q...va , nie o telefon chodziło !!!

Siadamy w ogródku ...

Krawaciarze : czy Pan MH ??
MH : TAK
Krawaciarze : Czy mógłby Pan pokazać nam swój DO..
MH : Mógłby , ale nie pokaże..
Krawaciarze : dlaczego ??
MH: Jesteście na mojej posesji , proszę natychmiast mi się wylegitymować ,
albo wpierw dzwonię po Policję , albo wam dupy skopię  , a następnie po Policję..
Krawaciarze : Pan się udzielasz na psp , będziesz MH miał problemy

===============> Hmm , znając moje nastawienie do pożal się boże partii opozycyjnej , wiadomo
kto mnie naszedł..  I tak chodzą ciule od chałupy do chałupy..  W końcu trafją
na chałupę z której nie wrócą ...

MH

No i MH wciulal ankieterom spisu powszechnego.

Potem pojawila sie notka: "Pijany robotnik z okolic Bielska Bialej napadl na ankieterow. Motywy nie sa znane. Kiedy wytrzezwieje bedzie mogl udzielic dalszych wyjasnien".

R.

Data: 2011-05-09 15:34:27
Autor: MH
BYLI U MNIE !!!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]
wylegitymowa=E6 ,
> albo wpierw dzwoni=EA po Policj=EA , albo wam dupy skopi=EA  , a =
nast=EApnie po Policj=EA..
> Krawaciarze : Pan si=EA udzielasz na psp , b=EAdziesz MH mia=B3 =
problemy
>=20
> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>=20
> Hmm , znaj=B1c moje nastawienie do po=BFal si=EA bo=BFe partii =
opozycyjnej , wiadomo
> kto mnie naszed=B3..  I tak chodz=B1 ciule od cha=B3upy do cha=B3upy.. =
 W ko=F1cu trafj=B1
> [...]

Potem pojawila sie notka: "Pijany robotnik z okolic Bielska Bialej =
napadl na ankieterow. Motywy nie sa znane. Kiedy wytrzezwieje bedzie =

==================

Raffałello , daj znać o tej notce , buraku jeden :)))

MH

Data: 2011-05-09 17:21:15
Autor: u2
BYLI U MNIE !!!
W dniu 2011-05-09 17:17, raff pisze:
No i MH wciulal ankieterom spisu powszechnego.

Potem pojawila sie notka: "Pijany robotnik z okolic Bielska Bialej napadl na ankieterow. Motywy nie sa znane. Kiedy wytrzezwieje bedzie mogl udzielic dalszych wyjasnien".

.... a tymczasem przebywa w odosobnieniu na Islandii.

Data: 2011-05-09 12:38:28
Autor: Antenka
BYLI U MNIE !!!
On 9 Maj, 17:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-09 17:17, raff pisze:

... a tymczasem przebywa w odosobnieniu na Islandii. <

gdzie wcześniej patroszył ryby i obrabiał krewetki :D

Antenka

Data: 2011-05-10 01:44:21
Autor: Grzegorz Z.
BYLI U MNIE !!!
Antenka napisał:

On 9 Maj, 17:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-09 17:17, raff pisze:

... a tymczasem przebywa w odosobnieniu na Islandii. <

gdzie wcześniej patroszył ryby i obrabiał krewetki :D

Ale "śledzika" to się wtryniało niedawno, co?

Sam się wypatroszył?

BYLI U MNIE !!!