BYLI U MNIE !!!

Data: 2011-05-10 00:12:53
Autor: Canucki
BYLI U MNIE !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
JAPIERDOLE !!!  Minutę temu... Owszem , grzeczni , przedstawili się ...
Było ich dwóch..  Grzecznie zapytali , czy mogą ze mną porozmawiać ..
Jasne ,
że tak , właźcie chłopy , fajna pogoda , siądziemy se na ogrodzie i
przedstawicie mi swoją ofertę na jakiś nowy bajerancki telefon..  Q...va , nie o telefon chodziło !!!

Siadamy w ogródku ...

Krawaciarze : czy Pan MH ??
MH : TAK
Krawaciarze : Czy mógłby Pan pokazać nam swój DO..
MH : Mógłby , ale nie pokaże..
Krawaciarze : dlaczego ??
MH: Jesteście na mojej posesji , proszę natychmiast mi się wylegitymować ,
albo wpierw dzwonię po Policję , albo wam dupy skopię  , a następnie po
Policję
..
Krawaciarze : Pan się udzielasz na psp , będziesz MH miał problemy

================

Hmm , znając moje nastawienie do pożal się boże partii opozycyjnej ,
wiadomo
kto mnie naszedł..  I tak chodzą ciule od chałupy do chałupy..  W końcu
trafją
na chałupę z której nie wrócą ...

No dobrze, "wiadomo" kto naszedl.  Ale nie wiadomo jaki jest koniec tej bajki, np. kto kogo skopal i czy zostala powiadomiona policja.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-10 08:21:41
Autor: Polok_Prawdziwy
BYLI U MNIE !!!
No dobrze, "wiadomo" kto naszedl.  Ale nie wiadomo jaki jest koniec tej

bajki, np. kto kogo skopal i czy zostala powiadomiona policja.

Koniec...?

- nopseca ło łocywistościłocywiste siem niepyto...!

Itakdobze, zemuj Kum ich Burkami nieposcuł, boby dopiro uciaprane były...!

Natakich ciućmokuw wkrawatkach, toino dogalot nakopać wystarcy, asame uciekać
pocynajom...

Apolicyjo...?

- policyjo potsebno jest, jak denaty jus lezom, ale pseca muj kum kurtularnie
ztymi krawatkami deskutowoł i delikatnych ergumentuw uzywoł...

Data: 2011-05-10 08:38:45
Autor: cytryna
BYLI U MNIE Z KAFTANEM BEZPIECZEŃSTWA!!!
> [...]

No dobrze, "wiadomo" kto naszedl.  Ale nie wiadomo jaki jest koniec tej bajki, np. kto kogo skopal i czy zostala powiadomiona policja.

Sam zainteresowany ujawnił cel wizyty, już odjechali do Kobierzyna i taki oto koniec bajki.

--

BYLI U MNIE !!!