BZ WBK - KK - Alerty 24

Data: 2009-04-08 15:27:45
Autor: Curious
BZ WBK - KK - Alerty 24
Witam,
Czy zdarzyło Wam się nie otrzymać powiadomień (SMS, email) o wygenerowanym wyciągu dla Karty Kredytowej?
Korzystam z tej darmowej usługi Alerty24 dla karty kredytowej i jeśli dobrze pamiętam to zdarzyło mi się kiedyś zapłacić karę za brak z terminowej spłaty - wtedy nie byłem pewiem, czy otrzymałem powiadomienie, więc nie reklamowałem.
Dzisiaj przyłapałem ich na "gorącym uczynku". :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-04-08 15:45:15
Autor: Krzysztof
BZ WBK - KK - Alerty 24

"Curious" <curious@mail.pl> wrote in message news:gri8oh$1hbb$1news2.ipartners.pl...
Witam,
Czy zdarzyło Wam się nie otrzymać powiadomień (SMS, email) o wygenerowanym wyciągu dla Karty Kredytowej?
Mnie ostatnio nie przyslali, a powinni 6 kwietnia. Widocznie system sie zacial.

Data: 2009-04-09 05:26:49
Autor: eclip
BZ WBK - KK - Alerty 24
Witam,
kontaktowałem się wczoraj z BOK mają problemy, alerty przyjdą z opóźnieniem.

Pozdrawiam.
http://lokatybezbelki.w.interia.pl

--

BZ WBK - KK - Alerty 24