BZ WBK Sypnal Premia

Data: 2013-07-30 16:16:26
Autor: kowtow
BZ WBK Sypnal Premia
Pierwsza transza za załozenie konta walutowego
Z obiecanych 50 zl wyszlo po przewalutowaniu niecale 48 ale i to dobre czekam teraz na stowke

Data: 2013-07-30 07:33:45
Autor: pws
BZ WBK Sypnal Premia
Mozę i sypnął, ale teraz to wszystkie jego strony padły - nie odpowiadają ani główna, ani logowania, anie program Poleceń. To samo w innych przeglądarkach, na smartfonie i w BZWBK24mobile. Inne strony hulają... A jeszcze jakieś pół godziny temu działała strona PP na samrtfonie, bo sprawdzałem czy statusy już zaktualizowali...

Data: 2013-07-30 07:34:46
Autor: pws
BZ WBK Sypnal Premia
*Może to przez te burze w Polsce...?

Data: 2013-07-30 17:11:52
Autor: Zbynek Ltd.
BZ WBK Sypnal Premia
pws napisał(a) :
*Może to przez te burze w Polsce...?

Na pewno nie. Przecież system informatyczny poważnego banku jest zaprojektowany i wykonany przez profesjonalistów i dobrze zabezpieczony przed przypadkowymi wyładowaniami, gdzieś tam na zewnątrz ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-07-30 10:27:37
Autor: pws
BZ WBK Sypnal Premia
W dniu wtorek, 30 lipca 2013 17:11:52 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
pws napisał(a) :
> [...]

Na pewno nie. Przecież system informatyczny poważnego banku jest zaprojektowany i wykonany przez profesjonalistów i dobrze zabezpieczony przed przypadkowymi wyładowaniami, gdzieś tam na zewnątrz ;-)
Możliwe, w sumie, to tak nawet być powinno. Ale jak na razie ani główna, ani logowanie, ani blog, ani nawet strona Programu Poleceń nie działają. przynajmniej u mnie... Na chwilę tylko blogi PP załapały jakiś czas temu, ale teraz znowu nic. W dniu wtorek, 30 lipca 2013 17:54:37 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Ale np. system jego dostawcy internetu niekoniecznie.
jeśli chodziło Ci o dostawcę internetu dla banku, to pewnie masz rację, jeśli o mojego, to nie, bo pisałem wcześniej, że pozostałe strony działają bez problemu.

No i mam rację (KJ też): https://www.facebook.com/bzwbk/posts/10151847262463694
Co ciekawe tego posta na fejsa dodali "2 godz. temu przez: telefon komórkowy", czyli najpewniej net u nich padł...

Data: 2013-07-30 11:29:38
Autor: pws
BZ WBK Sypnal Premia
Logowanie już działa.

Data: 2013-07-31 08:00:47
Autor: Zbynek Ltd.
BZ WBK Sypnal Premia
pws napisał(a) :
Logowanie już działa.

Już nie działa :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-07-31 01:56:43
Autor: pws
BZ WBK Sypnal Premia
W dniu środa, 31 lipca 2013 08:00:47 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Już nie działa :-)
Teraz na szczęście działa już wszystko, oby tak zostało...

Data: 2013-07-31 02:46:39
Autor: pws
BZ WBK Sypnal Premia

Przedwczesna radość, znów raz działa, a raz nie, logowanie z https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login tak, ale główna, blog, PP kuleją...

Data: 2013-07-31 10:35:41
Autor: az.anonim
BZ WBK Sypnal Premia
Czy z osób ktore powinny dostać premię za polecenie do końca lipca, czyli założyli konto w kwietniu i maj/czerwiec spełniali warunki,
jest ktoś kto nie dostał premii mimo spełnienia tych warunków?

Czy w poprzednich miesiącach ktoś miał podobne problemy?

Pytam oczywiście dlatego, że mimo spełnienia warunków wpływu 100zł na konto nie odnotowałem.

Data: 2013-07-30 17:54:37
Autor: Kamil Jońca
BZ WBK Sypnal Premia
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> writes:

pws napisał(a) :
[...]

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2013-07-30 21:00:11
Autor: mx
BZ WBK Sypnal Premia
Użytkownik "kowtow"  napisał

Pierwsza transza za załozenie konta walutowego
Z obiecanych 50 zl wyszlo po przewalutowaniu niecale 48 ale i to dobre czekam teraz na stowke

Jakoś dopływu euro nie widzę, a wymagany wpływ był.
Ale jaką transakcję wykonać, aby zbyt dużo nie stracić? Pozostało 27 godzin, tylko pomysłu brak.

Data: 2013-07-30 21:40:18
Autor: mx
BZ WBK Sypnal Premia
Ale jaką transakcję wykonać, aby zbyt dużo nie stracić? Pozostało 27 godzin, tylko pomysłu brak.

Skrill był wspomniany, tylko jak? Przelewy 24 za 0,9%, czy lepiej debetowa w EUR za 1,9% (€ 2,24<<<PLN 100)?

Data: 2013-07-30 21:30:31
Autor: Przemek
BZ WBK Sypnal Premia

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51f7cab5$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
Pierwsza transza za załozenie konta walutowego
Z obiecanych 50 zl wyszlo po przewalutowaniu niecale 48 ale i to dobre czekam teraz na stowke

A u mnie mimo spelnenia warunków 50 zl nie ma

Data: 2013-07-30 21:40:14
Autor: Darek
BZ WBK Sypnal Premia
W dniu 2013-07-30 16:16, kowtow pisze:
Pierwsza transza za załozenie konta walutowego
Z obiecanych 50 zl wyszlo po przewalutowaniu niecale 48 ale i to dobre
czekam teraz na stowke

Na jednym koncie jest na innym (na inną osobę) brak

Darek

Data: 2013-08-20 09:09:33
Autor: Darek
BZ WBK Sypnal Premia

Na jednym koncie jest na innym (na inną osobę) brak

Darek

Po złożonej reklamacji wypłacili :)

Darek

Data: 2013-08-27 00:57:26
Autor: www2
BZ WBK Sypnal Premia
Wlasnie BZWBK sypnal premia za polecenie (dla polecajacego) - 100zl.

BZ WBK Sypnal Premia