BZ WBK blokuje konto

Data: 2015-12-22 14:02:02
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
"Dostęp do serwisu został zablokowany"

Wczoraj się logowałem z powodzeniem, a dzisiaj otrzymałem powyższe.
Infolinia 19999 nic nie wie i nie chce odblokowa─ç dost─Öpu.
W celu odblokowania mam się udać do oddziału.
Jestem niepełnosprawny i nie mogę udać się do oddziału.
To nie jest pierwszy tego typu przypadek.
Brawo dla BZ WBK, brawo dla oddziału w Cieszynie!
--
Grzegorz

Data: 2015-12-22 14:09:52
Autor: J.F.
BZ WBK blokuje konto
U┼╝ytkownik "X. X."  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup
[...]

No coz, zablokowac dostep w BZ bardzo latwo - wystarczy 3 razy wprowadzic bledne haslo.
Mozna sobie przez pomylke, mozna komus przez pomylke, mozna komus zlosliwie.

Czy jednak ma byc inaczej ?

Ale infolinia wtedy odblokowuje, wiec chyba inny przypadek.

J.

Data: 2015-12-22 14:46:41
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
W dniu 2015-12-22 14:09, J.F. pisze:
[...]

Nie wykluczam, ┼╝e kto┼Ť zrobi┼é mi kawa┼é i trzykrotnie wprowadzi┼é z┼ée has┼éo.
Ale...
"Logowanie nie powiodło się ...
Dostęp do serwisu został zablokowany!
W celu rozwi─ůzania problemu zadzwo┼ä: tel. 1 9999 (op┼éata za minut─Ö po┼é─ůczenia zgodnie z taryf─ů danego operatora).
Je┼Ťli dzwonisz z zagranicy, wybierz (+48) 61 81 19999.
Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia (patrz: pierwsza linia komunikatu)."

Podałem numer zdarzenia. I nic.
Czy kto┼Ť z tu obecnych s┼éysza┼é o wirusach na linuksie?
Wiem, ┼╝e takie istniej─ů ale jeszcze takowych nie spotka┼éem.
--
Grzegorz

Data: 2015-12-22 14:19:09
Autor: ─ů─ç─Ö┼é┼ä├│┼Ť┼║┼╝
BZ WBK blokuje konto
Mam nadziej─Ö, ┼╝e jesli powiesz im to przez telefon, to przyjad─ů do Ciebie do domu.

-- -- -
Jestem niepełnosprawny i nie mogę udać się do oddziału.

Data: 2015-12-22 14:29:54
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
W dniu 2015-12-22 14:19,  ─ů─ç─Ö┼é┼ä├│┼Ť┼║┼╝ pisze:
Mam nadziej─Ö, ┼╝e jesli powiesz im to przez telefon, to przyjad─ů do Ciebie do domu.

-- -- -
Jestem niepełnosprawny i nie mogę udać się do oddziału.

Infolinia powiedziała, że u mnie nie ma doradców mobilnych.
By─ç mo┼╝e ma racj─Ö.
Ale w 2007 roku pewnej pani z banku zale┼╝a┼éo, przyjecha┼éa do mnie, zawarli┼Ťmy umow─Ö i do tej pory wszystko by┼éo OK.
--
Grzegorz

Data: 2015-12-22 14:35:14
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
[...]

A teraz bank dosi─Ögn─ů┼é bruku.
--
Grzegorz

Data: 2015-12-22 16:39:22
Autor: ─ů─ç─Ö┼é┼ä├│┼Ť┼║┼╝
BZ WBK blokuje konto
Bo to ch..y bank si─Ö zrobi┼é za niejakiego Morawieckiego, przenie┼Ť si─Ö do innego banku dobra rada.

-- -- -
A teraz bank dosi─Ögn─ů┼é bruku.

Data: 2015-12-22 16:56:30
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
W dniu 2015-12-22 16:39,  ─ů─ç─Ö┼é┼ä├│┼Ť┼║┼╝ pisze:
Bo to ch..y bank si─Ö zrobi┼é za niejakiego Morawieckiego, przenie┼Ť si─Ö do innego banku dobra rada.

-- -- -
A teraz bank dosi─Ögn─ů┼é bruku.

Ju┼╝ to zrobi┼éem, jakie┼Ť 100 lat temu.
Niestety pozostał minimalny osad (PZ itp.).
--
Grzegorz

Data: 2015-12-22 15:18:50
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
W dniu 2015-12-22 14:02, X. X. pisze:
[...]

Sytuacja zosta┼éa cz─Ö┼Ťciowo opanowana.
Ci─ůg dalszy nast─ůpi.
--
Grzegorz

BZ WBK blokuje konto