BZ WBK blokuje konto

Data: 2015-12-22 14:09:52
Autor: J.F.
BZ WBK blokuje konto
Użytkownik "X. X."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
"Dostęp do serwisu został zablokowany"
Wczoraj się logowałem z powodzeniem, a dzisiaj otrzymałem powyższe.
Infolinia 19999 nic nie wie i nie chce odblokować dostępu.
W celu odblokowania mam się udać do oddziału.
Jestem niepełnosprawny i nie mogę udać się do oddziału.
To nie jest pierwszy tego typu przypadek.
Brawo dla BZ WBK, brawo dla oddziału w Cieszynie!

No coz, zablokowac dostep w BZ bardzo latwo - wystarczy 3 razy wprowadzic bledne haslo.
Mozna sobie przez pomylke, mozna komus przez pomylke, mozna komus zlosliwie.

Czy jednak ma byc inaczej ?

Ale infolinia wtedy odblokowuje, wiec chyba inny przypadek.

J.

Data: 2015-12-22 14:46:41
Autor: X. X.
BZ WBK blokuje konto
W dniu 2015-12-22 14:09, J.F. pisze:
[...]

Nie wykluczam, że ktoś zrobił mi kawał i trzykrotnie wprowadził złe hasło.
Ale...
"Logowanie nie powiodło się ...
Dostęp do serwisu został zablokowany!
W celu rozwiązania problemu zadzwoń: tel. 1 9999 (opłata za minutę połączenia zgodnie z taryfą danego operatora).
Jeśli dzwonisz z zagranicy, wybierz (+48) 61 81 19999.
Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia (patrz: pierwsza linia komunikatu)."

Podałem numer zdarzenia. I nic.
Czy ktoś z tu obecnych słyszał o wirusach na linuksie?
Wiem, że takie istnieją ale jeszcze takowych nie spotkałem.
--
Grzegorz

BZ WBK blokuje konto