BZ WBK daje 100zł

Data: 2010-03-01 03:00:53
Autor: ls
BZ WBK daje 100zł
Jako¶ nie zauważyłem, żeby kto¶ już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/konto-wydajesz-zarabiasz.html
--
pozdr.
ls

Data: 2010-03-01 12:03:30
Autor: MarekZ
BZ WBK daje 100zł
Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8876c169-252d-4591-8843-4a2ccd1889c6@x22g2000yqx.googlegroups.com...
Jako¶ nie zauważyłem, żeby kto¶ już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/konto-wydajesz-zarabiasz.html

Wybitnie niszowy rachunek: płatne przelewy, płatne prowadzenie...

Data: 2010-03-01 03:10:51
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
BZ WBK daje 100zł
On 1 Mar, 12:03, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U ytkownik "ls" <l...@wp.pl> napisa w wiadomo ci grup

> Jako nie zauwa y em, eby kto ju o tym pisa :
>http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/k...

Wybitnie niszowy rachunek: p atne przelewy, p atne prowadzenie...

Dobry dla posiadaczy rachunków w BZWBK jako drugi rachunek. Na główne
konto pensyjka, przelewy i płatno¶ci z tego głównego konta. Przelew
pewnej kwoty na to zakupowe konto np. 1000 zł i robimy zakupy dostaj±c
1%.
Trochę zabawy, żeby zarobić parę złotych. Gdyby przelewy były za darmo
to byłoby konto super, a tak, chłyt manketingowy.

Data: 2010-03-01 12:15:24
Autor: MarekZ
BZ WBK daje 100zł
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ffb29600-0118-41f7-a44c-cbc63f400ef1@q15g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

Rachunek może też być interesuj±cy dla osób, które nie s± w stanie otrzymać karty kredytowej, a chc± płacić bezgotówkowo. Ale tak w ogóle to raczej nie jest to nadmiernie interesuj±ca oferta. W gruncie rzeczy wydaje mi się ona w ogóle niewarta uwagi, ciekawe jaka będzie reakcja rynku na tę stuzłotow± promocję.

Data: 2010-03-01 11:17:55
Autor: xbartx
BZ WBK daje 100zł
Dnia Mon, 01 Mar 2010 12:15:24 +0100, MarekZ napisał(a):

Rachunek może też być interesujący dla osób, które nie są w stanie
otrzymać karty kredytowej, a chcą płacić bezgotówkowo. Ale tak w ogóle
to raczej nie jest to nadmiernie interesujÄ…ca oferta. W gruncie rzeczy
wydaje mi się ona w ogóle niewarta uwagi, ciekawe jaka będzie reakcja
rynku na tę stuzłotową promocję.

Nie mam czasu przeczytać o tej promocji ale jeżeli nie ma jakiś ograniczeń w stylu 12 m-c należy posiadać rachunek, to dla kogoś kto chce 100 pln zarobić i ma czas, to całkiem dobra promocja ;)

Data: 2010-03-01 15:44:58
Autor: darnok
BZ WBK daje 100zł
On 2010-03-01 12:17, xbartx wrote:

Nie mam czasu przeczytać o tej promocji ale jeżeli nie ma jaki¶
ograniczeń w stylu 12 m-c należy posiadać rachunek, to dla kogo¶ kto chce
100 pln zarobić i ma czas, to całkiem dobra promocja ;)

Na gazecie napisali ze trzeba trzymac min. 2 miesiace i ma wplynac po min. 1000 zl (nie musi byc wynagrodzenie, moze byc przelew z innego konta).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-03-01 15:58:46
Autor: wspolna-flaszka.pl
BZ WBK daje 100zł

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:hmg7p3$bps$2inews.gazeta.pl...
[...]

poszukaj watków o zamykaniu konta w bzwbk

Data: 2010-03-01 07:05:49
Autor: Homzik
BZ WBK daje 100zł
poszukaj watk w o zamykaniu konta w bzwbk

A tu nie możesz napisać?

Może wypadałoby założyć konto na 3 miesi±ce, zgarn±ć 100 zł i zamkn±ć.
Ponadto pytanie czy karta płatna 3 zł/mc jest obowi±zkowa...

Data: 2010-03-03 21:12:17
Autor: jk
BZ WBK daje 100zł
Homzik <homzik@gmail.com> napisał(a):
Mo=BFe wypada=B3oby za=B3o=BFy=E6 konto na 3 miesi=B1ce, zgarn=B1=E6 100 z=
=B3 i zamkn=B1=E6.
Ponadto pytanie czy karta p=B3atna 3 z=B3/mc jest obowi=B1zkowa...

Czytałe¶ regulamin? Albo chociaż info na stronie o konkursie? Jak byk jest napisane, co musi być, a co nie.

Data: 2010-03-01 23:09:40
Autor: wefe
BZ WBK daje 100zł
..
[...]

jest jaki¶ regulamin tej promocji?

Data: 2010-03-01 23:41:38
Autor: sorden
BZ WBK daje 100zł
ls wrote:

Jako¶ nie zauważyłem, żeby kto¶ już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/konto-
wydajesz-zarabiasz.html

Wyglada dobrze. przelew 1000 miesiecznie i wszystko za free (z wyjatkiem przelewow zewnetrznych po 50gr) ?

--
in

Data: 2010-03-01 19:09:06
Autor: Homzik
BZ WBK daje 100zł
Wyglada dobrze. przelew 1000 miesiecznie i wszystko za free (z wyjatkiem
przelewow zewnetrznych po 50gr) ?

Karta za 3 zł/mc, nie wiadomo czy obowi±zkowa

Data: 2010-03-02 01:20:29
Autor: Zespol_BZWBK
BZ WBK daje 100zł
Karta do konta Wydajesz & Zarabiasz nie jest obowi±zkowa. Bior±c pod
uwagę, że dokonuj±c transakcji bezgotówkowych zwracany jest 1%
wszystkich płatno¶ci dokonanych kart± w danym miesi±cu, przy zakupach
na ponad 300 zł miesięcznie opłata zwraca się. Je¶li chodzi o promocję
100 zł za otwarcie konta, trwa ona do końca kwietnia. 100 zł w
prezencie otrzymaj± ci klienci, którzy przez okres 12 miesięcy nie
mieli konta osobistego złotowego w Banku Zachodnim WBK i spełni±
następuj±ce warunki:
- zawr± umowę o kartę płatnicz±
- zawr± umowę o usługi elektroniczne (o ile wcze¶niej nie została
zawarta)
- zapewni± wpływ w wysoko¶ci minimum 1 000zł miesięcznie w dwóch
kolejnych miesi±cach kalendarzowych następuj±cych po miesi±cu otwarcia
rachunku

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-03-02 01:41:32
Autor: Homzik
BZ WBK daje 100zł
Dziękujemy za odpowiedĽ i zapytam jeszcze:
- po jakim czasie promocyjne 100 zł wpłynie na konto?
- czy można wtedy zrezygnować z karty debetowej?
- czy jest jaka¶ opłata za przedwczesne zamknięcie konta?

Data: 2010-03-02 10:45:54
Autor: sorden
BZ WBK daje 100zł
Homzik wrote:

Dziękujemy za odpowiedĽ i zapytam jeszcze:
- po jakim czasie promocyjne 100 zł wpłynie na konto?
- czy można wtedy zrezygnować z karty debetowej?
- czy jest jaka¶ opłata za przedwczesne zamknięcie konta?

Ja jeszcze dorzuce dla pewnosci. Wlasciciele kont PLN (np. <30) i oszczednosciowych PLN nie sa objeci promocja ?

--
in

Data: 2010-03-03 06:55:19
Autor: Zespol_BZWBK
BZ WBK daje 100zł
On Mar 2, 10:45 am, sorden <sor...@usunwp.pl> wrote:
Homzik wrote:
> [...]

Ja jeszcze dorzuce dla pewnosci. Wlasciciele kont PLN (np. <30) i
oszczednosciowych PLN nie sa objeci promocja ?

Zgodnie z regulaminem sprzedaż premiowa obejmuje osoby, które w
okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzajacych dzień przyst±pienia do
promocji nie posiadały w Banku konta osobistego prowadzonego w
złotych, tak więc jest to oferta skierowana do nowych klientów banku.

Nagroda zostanie przekazana w miesi±cu następuj±cym po miesi±cu, w
którym nast±piło spełnienie warunków promocji. Z karty można
zrezygnować w każdej chwili, ale zakładamy, że jej cechy (bezpłatne
wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i 1% zwrotu ze wszystkich
płatno¶ci bezgotówkowych) sprawi±, że nie będzie Pan chciał z niej
rezygnować:) Zamknięcie konta nie wi±że się z żadnymi dodatkowymi
opłatami.

Data: 2010-03-03 11:16:17
Autor: Clegan
BZ WBK daje 100zł
On 2 Mar, 10:20, Zespol_BZWBK <Zespol_BZ...@bzwbk.pl> wrote:
Karta do konta Wydajesz & Zarabiasz nie jest obowi±zkowa.
 /.../
mieli konta osobistego złotowego w Banku Zachodnim WBK i spełni±
następuj±ce warunki:
- zawr± umowę o kartę płatnicz±
Zaraz, zaraz: czyli karta wprawdzie nie jest obowi±zkowa ale jej brak
skutkuje niewypłaceniem 100 zł - czy tak ?

Mnie dzisiaj w oddziale BZ WBK poinformowano, że do skorzystania z
promocji karta jest obowi±zkowa i w momencie wypłaty nagrody musi być
aktywna - czyli z tego wynika, iż nie można wzi±ć kartę i natychmiast
z niej zrezygnować.

Data: 2010-03-03 20:27:27
Autor: sorden
BZ WBK daje 100zł
Clegan wrote:

[...]

Natychmiast po otrzymaniu 100pln ;)

--
in

Data: 2010-03-03 11:49:19
Autor: Clegan
BZ WBK daje 100zł
On 3 Mar, 20:27, sorden <sor...@usunwp.pl> wrote:

Natychmiast po otrzymaniu 100pln ;)
A to co innego :-)

Data: 2010-03-04 00:12:32
Autor: XYZ
BZ WBK daje 100zł
On 01.03.2010 23:41, sorden wrote:
ls wrote:

[...]

A czy ten 1000 zł musi tam leżeć przez jaki¶ czas, czy można go od razu przelać z powrotem?

Data: 2010-03-03 21:16:12
Autor: xbartx
BZ WBK daje 100zł
Dnia Mon, 01 Mar 2010 03:00:53 -0800, ls napisał(a):

Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/
konto-wydajesz-zarabiasz.html

Tak sobie myślę dla kogo jest ta promocja? Pamiętam jak nowych klientów przyciągał Alior, to nie dość, że dawał 100 pln to przez rok wszystko było za darmo, aby ewentualnie przyzwyczaić i oswoić potencjalnych klientów a jednocześnie przetestować swoje usługi, www etc.
Oferta BZWBK mimo, iż daj 100 pln to jest jednak tak skonstruowana, że raczej odstrasza niż przyciąga. Płatnymi przelewami, bo opłatę za kartę i określone wpływy to jeszcze można zrozumieć, zniechęca i ewentualnie zachęca do otworzenia konta tylko po to aby zgarnąć promocyjną nagrodę i zamknąć rachunek.

Data: 2010-03-03 14:31:14
Autor: Clegan
BZ WBK daje 100zł
On 3 Mar, 22:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 01 Mar 2010 03:00:53 -0800, ls napisał(a):

> Jako¶ nie zauważyłem, żeby kto¶ już o tym pisał:
>http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/

konto-wydajesz-zarabiasz.html

Tak sobie my¶lę dla kogo jest ta promocja?
Dla miło¶ników Władysława Jagiełły :-)

Data: 2010-03-03 22:49:35
Autor: MarekZ
BZ WBK daje 100zł
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmmjis$sji$2@newsfeed.net.icm.edu.pl...

[...]
Oferta BZWBK mimo, iĹĽ daj 100 pln to jest jednak tak skonstruowana, ĹĽe
[...]

Właśnie, mam podobne odczucia. Więc może zbiorowo wykażemy BZWBK, że tak to właśnie wygląda? Gdyby dołożyli jakieś darmowe dodatki choćby na pół roku (przelewy, karta) byłoby to interesujące, a tak wydaje się promocją niedopracowaną i narażeniem banku na zmasowany atak "setkowiczów".

Data: 2010-03-11 19:08:02
Autor: Paweł
BZ WBK daje 100zł
ls wrote:

Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś już o tym pisał:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/konto-
wydajesz-zarabiasz.html

ja dzis bylem w tesco i przy wejsciu nadzialem sie na zielone stoisko :)
normalnie strzelali do ludzi tymi stĂłwkami, a ludzie na boki uciekali :)

BZ WBK daje 100zł